Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی ذوب آهن امیدوار است که تیمش نخستین بازی را در لیگ پیروز شود.

طرفداری- فردا پنجشنبه، 31 مرداد، دو تیم ذوب آهن اصفهان و سایپای تهران در اولین هفته لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت. محمد خرمگاه، مربی ذوب آهن و دستیار علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

به گزارش تسنیم، محمد خرمگاه در نشست خبری پیش از دیدار ذوب‌آهن برابر سایپا گفت:

همیشه اولین بازی لیگ جزو سخت‌ترین بازی‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سایپا به خاطر دو بازی که در جام شهدا انجام داد، شناخت داریم. سایپا به لحاظ فنی تیم بسیار خطرناکی است، چون تیم جوان و کادر فنی جوانی دارند و می‌توانند دردسرساز باشند. از بازی‌های آسیایی درس خوبی گرفتیم و امیدوارم در اولین قدم موفق باشیم.

مربی ذوب‌آهن تصریح کرد:

بازی‌ آسیایی را با تلخی فراموش کردیم البته درس بزرگی از این رقابت‌ها گرفتیم. این درس را گرفتیم که اگر خوب فکر نکنیم نمی‌توانیم خوب کار کنیم. در این مدت تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و بازیکنان نیز خوب فکر کرده‌اند. درست است که خوب کاشتیم، اما برداشت خوبی نداشتیم. تیم ما می‌توانست بهتر از این باشد، اما از کادر فنی تا بازیکنان تمرکز کافی نداشتیم. امیدوار به آینده هستیم و می‌خواهیم قدم‌های محکمی برداریم. 10 روز است با بچه‌ها برای یک موضوع کار می‌کنیم و اینکه ذوب‌آهن 5،6 سال اخیر نیم فصل اول خوبی نداشته است. روی این مسئله با بازیکنان کار کرده‌ایم تا نیم فصل خوبی را سپری کنیم.

خرمگاه ادامه داد:

نمی‌خواستم درباره شرایط بوجود آمده در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا صحبت کنم. ما مجبور بودیم از بازیکنان سربازمان استفاده کنیم چون نیاز به آنها داشتیم. یکسری شرایط دست به دست هم داد تا نتوانیم بازیکنان سرباز را به موقع بگیریم. بازیکن خارجی را هم دیر گرفتیم، هر چند انتظارمان را برای این بازی برآورده کرد. سه بازیکن سربازمان را برای دیدار فردا در اختیار نداریم که برای ما مشکل ساز شده است. امیدواریم در هفته دوم بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

وی در مورد اینکه تکلیف این سه بازیکن چه زمانی مشخص می‌شود، تصریح کرد:

مدیریت باشگاه کاری کرده‌اند که آنها در تمرینات حضور داشته باشند، اما هنوز مجوز بازی آنها را نداریم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن بار دیگر در خصوص سؤالی درباره حذف سبزپوشان از لیگ قهرمانان آسیا روبه‌رو شد و گفت:

اجازه بدهید مقایسه آسانی داشته باشم. مثل این می‌ماند که ماشین خارجی با ماشین معمولی رقابت کند. نمی‌خواستم این را بگویم، اما تفکر بچه‌های ما حرفه‌ای نبود. باید روی این تفکرات کار کنیم. بازیکنان باید می‌دانستند که سه بازیکن حریف چقدر در زمین تأثیرگذار هستند. اشکال از خود ما هم بود و نمی‌خواهیم بگوییم تنها بازیکنان مشکل داشتند. هر 10 سال یک‌بار برای یک تیمی اتفاق می‌افتد که یک بازیکنش روز بدی داشته باشد، اما در آن شب سه، چهار بازیکن ما شب بدی داشتند.

خرمگاه درباره اشتباه محمدباقر صادقی دروازه‌بان ذوب‌آهن در بازی با الاتحاد عربستان گفت:

صادقی 5،6 بازی  از میادین دور بود. او در نیمه نخست عملکرد خوبی داشت، اما در نیمه دوم همانند تیم، شب بدی داشت. نیمه دوم بازی شب بد محمدباقر و تیم ما بود، اما مطمئنا او در آینده روزهای خوبی را برای‌مان رقم می‌زند.

وی در مورد زمان بازگشت محمدرضا خلعتبری به ترکیب ذوب‌آهن گفت:

از یک ماه و نیم تا دو ماه دیگر برای بازی کردن می‌توانیم از خلعتبری استفاده کنیم. این بازیکن سه جلسه است که با ما تمرین می‌کند، اما به گفته بدنساز تیم یک ماه و نیم زمان نیاز دارد تا بازی کند. ما به خلعتبری نیاز داریم، چرا که به لحاظ فنی و روحی - روانی می‌تواند به ذوب‌آهن کمک کند.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص هدف‌ ذوب‌آهن برای فصل جاری گفت:

هدف‌گذاری ما این است که هر هفته نتیجه خوبی بگیریم.  اینکه رویا پردازی کنیم کار قشنگی نیست. ما هر هفته دنبال برداشتن قدم‌های محکمی هستیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۳۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، محمد مصطفی ابراهیم عبدالله، مربی مطرح مصری، به عنوان مربی دروازه‌بانان تیم‌های هندبال پایه ایران معرفی شد.    محمد عبدالله سوابق فراوانی در حرفه دروازه‌بانی هندبال دارد. وی دروازه‌بان باشگاه الجزیره، طلای الجیش و باشگاه الاهلی در لیگ برتر مصر بوده است.    وی همچنین مربی تیم‌های هندبال نوجوانان و جوانان مصر بود و سوابق مربیگری دروازه‌بانان تیم های هندبال الزمالک مصر، الاهلی مصر، شباب الاهلی دبی، النصر امارات و باشگاه طلایه الجیش مصر را در کارنامه کاری خود دارد.    از دستاورد‌های شخصی محمد عبدالله می‌توان به کسب مقام سوم قهرمانی در لیگ برتر با باشگاه طلایه الجیش در فصل ورزشی ۲۰۰۲/۲۰۰۳، کسب مقام اول قهرمانی در لیگ برتر با باشگاه الاهلی مصر در فصل ورزشی ۲۰۰۳/۲۰۰۴، کسب مقام اول قهرمانی در لیگ برتر با باشگاه طلایه الجیش در فصول ۲۰۰۴/۲۰۰۵ و ۲۰۰۵/۲۰۰۶، حضور در پنجمین دوره مسابقات انتخابی منطقه آفریقا با تیم ملی در مصر در سال ۱۹۹۹، کسب مقام اول در مسابقات قهرمانی آفریقا با تیم زیر ۲۰ سال در فصل ۲۰۱۶، کسب مقام دوم در مسابقات قهرمانی نوجوانان عربی در عربستان سعودی با تیم زیر ۲۰ سال در فصل ۲۰۱۷، کسب مقام دوم با تیم ملی مردان مصر در قهرمانی مدیترانه در مراکش در سال ۲۰۱۸ را بعنوان بخشی از عملکرد وی، اشاره کرد.   با توجه به سیاست‌های فدراسیون هندبال مبنی بر تقویت دروازه‌بانان تیم‌های پایه، قرار است از تجربه و تمرینات محمد عبدالله در تیم‌های نوجوانان و جوانان هندبال پسر ایران استفاده شود.

دیگر خبرها

  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • ممی‌زاده: اوزونیدیس از لحاظ شخصیتی و فنی بهترین است
  • وعده شناسایی و رفع موانع واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا