Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از رشت، ارسلان زارع در دیدار با اعضای شورای اسلامی استان گیلان همه موضوعات عمرانی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و دیگر مباحث توسعه محور در روستاها و شهرها را از مهمترین مسائل مرتبط با حیطه شوراهای اسلامی خواند و گفت: شورای اسلامی بستر مناسبی برای بررسی همه‌ی این موضوعات است که می‌تواند با خرد جمعی مورد بررسی و چاره جویی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست استانداری گیلان با بیان اینکه امروز شاهد استمرار رشد و بالندگی شورای اسلامی در نقاط مختلف کشور هستیم، تصریح کرد: در حال حاضر شوراها در کنار وظایف قانونی خود نقش موثری در تنویر افکار عمومی برای تقویت وحدت و جذب مشارکت های اجتماعی دارند لذا با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال‌جاری باید از ظرفیت این شوراها به صورت مطلوب بهره مند شد.

وی همچنین شوراهای اسلامی را منبع قابل اعتمادی برای اعلام ظرفیت‌ها و توانمندی های موجود در استان و نیز بیان مشکلات هر منطقه اعلام کرد که از یک سو از نیازمندی های جامعه شناخت خوبی دارند و از سوی دیگر به مصالح نظام، سیاست ها و برنامه‌های دولت، عملکرد مسئولان و محدودیت‌های منابع آشنایی دارند.

وی بر لزوم ارائه پیشنهادهای توسعه محور، نظارت گری و بیان انتقادات سازنده از اجرای طرح ها توسط اعضای شورا تاکید کرد و گفت: هم افزایی و تعامل جمعی موجب پدید آمدن نتیجه مطلوب در همه بخش ها خواهد بود.

در ادامه این نشست سرپرست استانداری گیلان به بیان راهکارهای عملی در خصوص مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی اعضای شورای اسلامی گیلان پرداخت.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انتخابات شوراهای اسلامی شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی افکار عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۳۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز،‌ دو نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی استان البرز به دور دوم رفتند تا برای کسب کرسی مجلس با یکدیگر رقابت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر
  • اسلامی: کسانی که در دور اول انتخابات مجلس رای ندادند در دور دوم می‌توانند رای دهند
  • رفتار‌های خلاف قانون پذیرفتنی نیست/ آمادگی گلستان برای دور دوم انتخابات
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس در استان تهران
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس شورای اسلامی در استان تهران
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷کرسی مجلس شورای اسلامی در استان تهران
  • طرح پرسش‌هایی از نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس توسط دانشجویان دانشگاه تهران
  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود