Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@04:47:46 GMT

بانکوک تایلند میزبان بسکتبال جام باشگاه آسیا 2019 شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۳۲۵۸

به گزارش ایلنا، امسال هم جام باشگاه های آسیا قرار مانند پارسال در تایلند و این بار البته در بانکوک، پایتخت این کشور از 24 تا 29 سپتامبر ( دوم تا هفتم مهرماه 1398) برگزار خواهد شد. 

در گزارش فیبا به حضور تیم‌های آلوارک ژاپن، اولسان موبیز کره جنوبی، فابون بریوز چین تایپه، گواندونگ تایگرز چین و بانگوک سیتی تایلند به عنوان نمایندگان شرق قاره کهن در این مسابقات اشاره شده و نام تیمی از غرب آسیا برده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قهرمان جام باشگاه‌های آسیای امسال 200 هزار دلار و نایب قهرمان و تیم سوم به ترتیب 150 و 100 هزار دلار دریافت می‌کنند. تیم پتروشیمی بندرامام از ایران فاتح دوره گذشته این مسابقات در نوتانبوری تایلند بود. 

گفتنی است در این دوره از مسابقات نفت آبادان قهرمان لیگ برتر در این رقابت ها حضور خواهد یافت.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران بسکتبال تایلند جام باشگاه های آسیا رقابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۳۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام آسیایی شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پس از بررسی درخواست‌های میزبانی استان‌های مختلف برای میزبانی از مسابقات پرورش اندام و فیزیک قهرمانی باشگاه‌های ایران و انتخابی تیم ملی اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ مغولستان، فدراسیون بدنسازی استان البرز را به عنوان میزبان این رویداد انتخاب و معرفی کرد.    بر این اساس مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور و انتخابی تیم ملی طی روز‌های ۹ لغایت ۱۱ خردادماه به میزبانی استان البرز برگزار می‌شود.   این دوره از مسابقات به نام گرامیداشت زنده یاد بیت الله عباسپور، قهرمان فقید پرورش اندام ایران و جهان نامگذاری شده است.    گفتنی است؛ پنجاه و هفتمین دوره مسابقات پرورش اندام قهرمانی آسیا طی روز‌های ۱۵ تا ۱۸ تیرماه به میزبانی کشور مغولستان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • (عکس) تیم ملی فوتبال پشت تیم ملی فوتسال
  • تیم ملی فوتسال عازم تایلند شد؛ آماده برای جام ملت‌ها
  • تیم ملی فوتسال با یک روز تاخیر عازم تایلند شد
  • میزبان به دنبال خلق شگفتی است/ دو دلگرمی تیم ملی فوتسال تایلند
  • البرز میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام آسیایی شد
  • ابهام درباره پرواز تیم ملی فوتسال به تایلند
  • وحید شمسایی: به دنبال قهرمانی در آسیا هستیم؛ برای اعاده حیثیت به تایلند می‌رویم
  • شمسایی: دیگر مهم نیست چه کسانی هستند یا نیستند/ برای پس گرفتن قهرمانی به بانکوک می رویم
  • وحید شمسایی: شیرمردان ایرانی به دنبال قهرمانی در آسیا هستند
  • شمس: هر ۱۴ بازیکن ایران عوض شوند، باز هم قهرمان آسیا می‌شویم