Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@19:13:12 GMT

عکس‌های «از تفتان تا مکران» به «بهار» رسید

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۳۲۶۷

عکس‌های «از تفتان تا مکران» به «بهار» رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نمایشگاه، نمایشگاه عکس های «از تفتان تا مکران، گستره زیبایی» با نگاهی مستند به سویه هایی از استان زیبای سیستان و بلوچستان می پردازد که تا به حال کمتر به مخاطبان نشان داده شده است.

حامد صادقی یکی از عکاسان حاضر در این نمایشگاه عنوان کرد: در مواجهه با اخبار منفی دیداری و شنیداری که از استان سیستان و بلوچستان مخابره می شد شخصا بر آن شدم که با سفر به آن منطقه با ناشناخته هایش بیشتر آشنا شوم و این سفر مرا بر آن داشت که با آنچه را که دیده ام و ثبت کرده ام به همگان نشان دهم که تمام آن اخبار و تبلیغات منفی از سیستان و بلوچستان نشانی از واقعیت ندارد و حقیقت چیز دیگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مواجه متفاوت را حسین امین جعفری دیگر عکاس حاضر در نمایشگاه به گونه ای دیگر تجربه کرده است. وی با بیان اینکه هر سفری تلاشی است برای نشان دادن آنچه در جهان عکاس به وجود امده است، این نمایشگاه را تلاشی برای نشان دادن آن جهان عکاس که با ان مواجه شده می داند و معتقد است که سرزمین زیبای سیستان و بلوچستان به زیبایی جهانی متفاوت در کارهای او ساخته است.

سروش جوادیان عکاس حاضر در نمایشگاه هم در این باره توضیح داد: بواسطه سفرهای بسیاری که داشته ام همیشه دغدغه انتقال درست جاذبه های فرهنگی و سنتی کشورم را داشته ام. در این سال ها ترس از مواجهه با این خطه مرا با این سوال مواجه کرد که چطور میشود این سرزمین جادویی را درست به تصویر کشید و این انگیزه سفرهایم شد و عکس های این نمایشگاه هم حاصل همین کنش درونی من به عنوان یک هنرمند شد.

علیرضا فراهانی دیگر عکاس نمایشگاه هم با سحرانگیز خواندن جغرافیای سیستان و بلوچستان، متعقد است که این خطه کشش بسیاری برای هنرمندان جهت کار در زمینه های مختلف هنری دارد.

نمایشگاه عکس های «از تفتان تا مکران، گستره زیبایی» با عکس هایی از سیستان بلوچستان از یکم شهریور ماه تا ۱۲ شهریور ماه ۱۳۹۸ در گالری بهار خانه هنرمندان ایران به نمایش در خواهد آمد.

کد خبر 4698410 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: عکس نمايشگاه عكس سیستان و بلوچستان تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم سینمایی جشنواره نمایش های آیینی و سنتی کنسرت موسیقی کارگردان تئاتر سینمای مستند سریال ایرانی فیلم کوتاه خانه سینما جشنواره آیینی و سنتی بازیگر سینما سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان شبکه سه سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۳۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عید دیدنی متفاوت به سبک رسول خادم

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 سیل سیستان و بلوچستان مطابق با رویه معمول از صدر اخبار فاصله گرفت اما گروهی همچنان در این عرصه فعال هستند و یکی از مهم‌ترین این چهره جهان پهلوان رسول خادم است. خادم که همواره در کارهایی خیر پیشتاز است، با گذشت چند هفته از سیل سیستان و بلوچستان، مردم این دیار را رها نکرده و تصاویری از او منتشر شده که هنوز در حال کمک و خدمت رسانی است. تفاوت عید دیدنی متفاوت خادم را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • جایگاههای سوخت درسیستان و بلوچستان زیر ذره بین تعزیرات
  • ️کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان
  • خاندوزی، وزیر اقتصاد: با نسلی مواجه‌ هستیم که انگیزه و تمایلی در امر اداره کشور ندارند
  • کشف فرآورده‌های نفتی قاچاق در سواحل مکران
  • عید دیدنی متفاوت به سبک رسول خادم
  • ورود بیش از ۱۴۰ هزار گردشگر و مسافر نوروزی به چابهار
  • ویژه برنامه محافل قرآنی بهار در بهار در زاهدان برگزار شد
  • ویژه برنامه محافل قرآنی بهار در بهار، در سیستان و بلوچستان
  • شهادت یکی از کارکنان یگان تکاوری سیستان و بلوچستان
  • برگزاری جشنواره بهارگاهی وایجاد شور ونشاط برای مسافران در چابهار