Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@18:15:02 GMT

خبرنگاران کرمانی وحدت ندارند

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۳۳۵۳

خبرنگاران کرمانی وحدت ندارند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: متاسفانه خبرنگاران وحدت رویه نداشته و تا زمانی که خبرنگاران همراه نباشند مدیران نمی‌توانند برای ساماندهی آنها کاری انجام دهند. ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، فاطمه‌السادات حسینی امروز در نشست بررسی مشکلات خبرنگاران خانم استان کرمان با اشاره به اینکه خبرنگاران ادامه‌دهنده راه پیامبران هستند و در این عرصه رسالت مهمی برعهده دارند اظهار داشت: هر چه تلاش بیشتر برای فرهنگسازی در جامعه انجام شود توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در جامعه بیشتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خبرنگاران رسالت حساس و کلیدی برعهده دارند گفت: خبرنگاران می‌توانند در انتقال اخبار موجب ایجاد امید در جامعه شده و یا یاس و ناامیدی را رواج دهند.

آیت الله خاتمی در بازدید از دفتر تسنیم کرمان: خبرنگاران نباید به‌ دنبال برجسته‌سازی اخبار به هر قیمتی باشندکرمان| تسنیم در انتقال اخبار به جامعه فعال، به‌روز و بدون حاشیه عمل می‌کندامام جمعه کرمان از خبرگزاری تسنیم کرمان تقدیر کرد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با اشاره به راه‌اندازی سامانه خبرنگاران سما برای ساماندهی امور خبرنگاران در سال گذشته در کرمان بیان کرد: متاسفانه خبرنگاران وحدت رویه نداشته و تا زمانی که خبرنگاران همراه نباشند مدیران نمی‌توانند برای ساماندهی آنها کاری انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران برای رسیدن به نگاه مشترک باید گام بردارند گفت: برای رفع مشکلات این حوزه و ارتقای جایگاه خبرنگاران به ویژه بانوان خبرنگار باید نقشه راهی تهیه کرد.

حسینی با اشاره به اینکه سطح‌بندی، آموزش، ساماندهی و بیمه خبرنگاران باید پیگیری شود بیان کرد: بیمه خبرنگاران اهمیت زیادی دارد و امنیت شغلی برای خبرنگاران می‌آورد که باید پیگیری شود.

وی بابیان اینکه آزاداندیشی و نقد منصفانه لازمه کار خبرنگاران است گفت: مطالبه‌گری حق قانونی خبرنگاران است اما خبرنگاران باید قبل از آنکه از مدیران مطالبه‌گری داشته باشند مطالبه‌گر حقوق خودشان باشند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با اشاره به اینکه نشاط اجتماعی بانوان خبرنگار باید در نظر گرفته شود افزود: در شرایط امروز جامعه ارتقای سواد رسانه بسیار اهمیت دارد.

در این جلسه محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز با اشاره به اینکه بیش از 50 درصد خبرنگاران استان کرمان را بانوان تشکیل میدهند اظهار داشت: صحت، سرعت و دقت سه رکن اصلی کار خبرنگاری است که بانوان خبرنگار در این راستا به خوبی عمل کرده‌اند.

وی با بیان اینکه توانمندسازی و حرکت به سمت مطبوعات حرفه‌ای را دغدغه امروز وزارت ارشا دانست و افزود: رسانه‌های حرفه‌ای باید از دیگر رسانه‌ها متمایز شوند.

انتهای پیام/ش

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۳۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیان خانواده باید در جامعه حفظ و تقویت شود

به گزارش خبرنگار مهر، زینب زاله صبح دوشنبه در جلسه قرارگاه خانواده و زیست عفیفانه کردستان با تبریک روز پاسدار اظهار کرد: این قرارگاه یکی از جلساتی است که تمام برنامه‌ها و فعالیت‌های اجتماعی حوزه خانواده و بانوان و زیست عفیفانه را رصد می‌کند.

وی بیان کرد: افزایش تمایل به فرزندآوری، کاهش نرخ طلاق و افزایش ازدواج، افزایش رضایت نسبی افراد نسبت به تشکیل خانواده، افزایش دسترسی پذیری به پوشاک عفیفانه در کردستان از محورهایی است که در جلسات قرارگاه استان بررسی می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان با بیان اینکه یکی از چالش‌های استان کردستان کم فرزندی و تک فرزندی است، افزود: کاهش فرزندآوری منجر به پیری جمعیت می‌شود و باید جامعه نسبت به این مقوله آگاه شوند.

زاله خاطر نشان کرد: جوانان ما به دلیل لذت‌گرایی حاضر به افزایش فرزند نیستند و خانواده‌ها فرزند را از لذت داشتن عمو، خاله، دایی و عمه محروم می‌شوند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده کردستان عنوان کرد: دولت موظف است تا با ارائه مشوق‌ها زمینه جوانی جمعیت را فراهم کنند و براساس مشوق‌هایی که مدنظر قرار داده‌اند، عمل کنند.

زاله عنوان کرد: ورود جریان‌های مردمی اجتماعی برای ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی نیاز جامعه در راستای جوانی جمعیت است که باید مورد توجه باشد و بنیان خانواده باید در جامعه حفظ و تقویت شود تا تداوم و بقای جامعه تضمین شود.

وی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند «در مسائل اجتماعی رهبران اجتماعی باید پیشگام شوند» و براین اساس افراد صاحب نفوذ از جمله اساتید دانشگاه می‌توانند رهبران اجتماعی باشند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده کردستان عنوان کرد: ۱۹ اردیبهشت روز جمعیت نامگذاری شده است که باید روایتگری لازم از برترین و تاثیرگذارترین خدمت در راستای رشد ازدواج و فرزندآوری انجام و برترین‌ها نیز تجلیل و تشویق شود.

زاله یادآور شد: امسال فرماندار، مدیرکل و گروه مردم نهاد، کنشگر برتر، کارخانه و رسانه برتر استان در راستای فرزندآوری و جوانی جمعیت باید معرفی و تجلیل شوند.

کد خبر 6085365

دیگر خبرها

  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • رقابت ۱۲ هزار و ۷۷۸ دانش‌آموز کرمانی در ماراتُن کنکور
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانی‌ها 
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • بنیان خانواده باید در جامعه حفظ و تقویت شود