Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

سردار احمد نوریان سخنگوی ناجا در تشریح این خبر اظهار کرد: صبح امروز یازدهمین جلسه قرارگاه اربعین حسینی (ع) ناجا با حضور رئسای پلیس های تخصصی، فرماندهان انتظامی استان های ایلام، خوزستان و کرمانشاه با موضوع برآورد وضعیت و بهبود روش ها و آمادگی های لازم جهت تامین نظم و امنیت عمومی مراسم و تسهیل تردد زائران حضرت اباعبدالحسین (ع) تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این جلسه سردار حسین اشتری فرمانده ناجا ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران نیروی انتظامی در برگزاری باشکوه مراسم اربعین سال ۱۳۹۷ عنوان کرد که پیش بینی می شود استقبال زائران حسینی (ع) در سال جاری با توجه به حذف روادید و مناسب بودن شرایط جوی در آن تاریخ (مهر ماه) افزایش چشمگیری داشته باشد.

سخنگوی نیروی انتظامی عنوان کرد: در این جلسه همچنین مصوب شد، فرماندهان و مدیران تمهیدات لازم برای استقبال از زائران را از اول محرم تا اربعین به عمل آورند بدین منظور هماهنگی با دستگاه ها و سازمان های مرتبط در فراهم سازی زیرساخت ها مانند سازمان راهداری، پایانه های کشور و استانداری ها ضروری است.

سردار نوریان گفت: ضمنا معاونت اجتماعی موظف شد با تهیه اپلیکیشن های موبایلی نسبت به اطلاع رسانی همه جانبه به زوار مانند همراه داشتن گذرنامه معتبر و مدیریت زمان سفر در سه مقطع قبل، حین و بعد از آن با رویکرد آموزشی اقدام کند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۳۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم

فرمانده کل انتظامی کشور سردار احمدرضا رادان می‌گوید که با حمايت‌های مجلس، دولت و قوه قضائيه و همراهي مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهيم داد.

به گزارش فارس ، سردار احمد رضا رادان در حاشيه جلسه با اعضاي کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي که در محل ستاد کل انتظامي کشور برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدا از همراهي مردم، دختران و بانوان عزيز ايران که در اجراي اين طرح با پليس همکاري و همراهي مي کنند تشکر مي کنم.
وي ادامه داد: تشکر بعدي را هم از همکاراني دارم که دغدغه مندانه در اجراي اين طرح پاي کار هستند و به صورت جهادي اجراي آن را دنبال مي کنند.
 فرمانده کل انتظامي کشور افزود: با حمايت هاي مجلس، دولت و قوه قضائيه و همراهي مردم اجراي طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندي ادامه خواهيم داد.
سردار رادان خاطر نشان کرد: اجراي اين طرح همراهي همگان را در پي داشت و از مجلس و خاصه کميسون فرهنگي که جزء اولين واحدها و بخش هايي بود که در اين موضوع پاي کار بود تقدير و تشکر مي کنم.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس: طرح نور با موفقيت حرکت می‌کند
به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمين مرتضي آقاتهراني در حاشيه جلسه کميسيون فرهنگي مجلس با فرمانده کل انتظامي کشور که در محل ستاد فرماندهي انتظامي برگزار شد، اظهار داشت: اميدواريم طرح عفاف و حجاب که به شوراي نگهبان ارسال شده هرچه زودتر تقويت و به يک قانون تبديل شود و مردم ما قانونمند هستند و به قانون عمل مي کنند.
رئيس کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي افزود: عفاف و حجاب جزو احکام الهي است و هر مسلماني بايد نسبت به اين موضوع احترام قائل باشد و کشور ما اسلامي است و بايد قوانين اسلامي نيز داشته باشد. اقدامات انجام شده نيز در مسير درست و خوبي است.
 حجت الاسلام والمسلمين آقاتهراني با بيان اين که خوشبختانه اقدامات فراجا با ملاحظاتي که مدنظر قرار مي دهد براي اجراي قانون و عملياتي شدن آن منجر به اين مي شود که جمعيت عفيف ما احساس بهتري داشته باشند.
وي ادامه داد: بابت اين اقدامات به فرمانده کل انتظامي و يکايک کارکنان اين فرماندهي دست مريزاد مي گويم.
حجت الاسلام والمسلمين آقاتهراني تاکيد کرد: اميدواريم از 32 دستگاهي که در اين موضوع وظيفه دارند همگي پاي کار باشند و به وظايف خود عمل کنند و به احکام الهي التزام داشته باشند.
رئيس کميسيون فرهنگي مجلس در پايان گفت: همه چيز رو به پيشرفت است و اميدواريم مجلس انقلابي که تا کنون پاي کار اين موضوع بوده در آينده نيز پاي کار باشد.
به گزارش فارس، طرح عفاف و حجاب«طرح نور» از روز شنبه ۲۵ فروردین ماه در معابر و اماکن عمومی به مرحله اجرا در آمده است.

دیگر خبرها

  • برپایی غرفه فرهنگی «روز زمین پاک» در پیاده‌راه امیرکبیر اراک
  • سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی در فازهای بعدی اپلیکیشن «اصپاک»
  • رسیدگی فرمانده انتظامی کرمانشاه به مشکلات شهروندان درحوزه انتظامی
  • حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین
  • شیخ اکبری، رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • شیخ اکبری رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین صدا و سیما شد
  • شیخ اکبری، مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • جواد تشکری مدیر رادیو اربعین شد