Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه دزفول در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: جشنواره مالک اشتر هر ساله به منظور معرفی و تجلیل از رده های برتر سپاه خوزستان برگزار می شود که در جشنواره امسال که امروز با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در محل سپاه خوزستان برگزار شد ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول با کسب بیشترین امتیازات به عنوان «ناحیه برتر» در بین نواحی سپاه استان، در سال ۱۳۹۷ انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پاسدار هادی سعادت زاده با اشاره به برتر شدن ۸ رده از معاونت‌ها، حوزه ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج ناحیه دزفول در این جشنواره، افزود: معاونت اردویی ناحیه دزفول، کانون بسیج پیشکسوتان، حوزه مقاومت بسیج مسلم ابن عقیل ناحیه، پایگاه حضرت مهدی(عج) حوزه جعفرطیار، پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول، واحد دانش آموزی پیشگامان برادران شهید سپری، گردان بیت المقدس شهید مدافع حرم سیدمجتبی ابوالقاسمی، گروه جهادی شهید قالب زاده و همچنین گروه جهادی بسیج طلاب شهرستان دزفول هشت رده ای بودند که موفق به کسب رتبه نخست در جشنواره استانی مالک اشتر سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان شدند.

وی با بیان اینکه ششمین بار است که لوح تقدیر در سطح استان به این ناحیه تعلق می‌گیرد، گفت: این موفقیت مرهون تلاش فرماندهان حوزه ها، پایگاه های مقاومت بسیج ،گردان‌های بیت المقدس و بسیجیان و نیز کارکنان سپاه در شهرستان دزفول است.

کد خبر 4698451

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار فدوی شهرستان دزفول سپاه بوشهر قزوین شیراز شهرکرد عید غدیر خم ایلام گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان هفته دولت یاسوج روز خبرنگار سانحه تصادف اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۳۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه برتر خبرنگار ایمنا در جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب»

با برگزاری مراسم اختتامیه، برگزیدگان جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب» معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ظهر امروز_ چهارشنبه بیست‌و نهم فروردین_ با برگزاری مراسم اختتامیه، برگزیدگان دومین دوره جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب» تجلیل شدند.

در دومین دوره جشنواره قاصد آب ۲۰۱ اثر در قالب هفت سرمقاله و یادداشت، خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، کاریکاتور و هفت اینفوگرافی به دبیرخانه ارسال و داوری شد که ۲۱ اثر حائز رتبه شدند.

مریم زنده دل خبرنگار خبرگزاری ایمنا نیز در این دوره از جشنواره عنوان سوم بخش مصاحبه را کسب کرد.

کمک به افزایش کمی و کیفی آثار منتشر شده در رسانه‌ها به ویژه آب و آشنایی هرچه بیشتر روزنامه نگاران با صنعت آب و آبفا و نیز شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های کشور و به خصوص استان اصفهان در عرصه رسانه از اهداف جشنواره مطبوعاتی قاصد آب که به همت شرکت آب و فاضلاب و شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان است.

محورهای بخش اصلی دومین جشنواره «قاصد آب»، احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی، تغییر اقلیم، فرونشست، مدیریت یکپارچه حوضه زاینده رود، مدیریت مصرف آب در کشاورزی، صنعت و نقش آب و پساب در محیط زیست، طرح ملی جهاد آبرسانی در روستاهای استان اصفهان، فرهنگ‌سازی رفتار در مدیریت مصرف آب شرب، تصفیه خانه‌های آب و فاضلاب استان اصفهان، توزیع عادلانه آب، آب خاکستری، بازچرخانی آب، سازگاری با کم آبی، ارزش آب، سواد آبی و مسئولیت اجتماعی رسانه‌ها در مساله آب بود.

همچنین در «پویش شهروند مروج» شهروندان، در بخش جانبی این دوره از جشنواره آثاری با موضوع رفتارهای نادرست دیگران در مصرف نظیر شستشوی معابر، نشت کولر، آبیاری فضای سبز، شستشوی خودرو، شستشوی فرش با آب شهری و از همه مهم‌تر انشعاب غیر مجاز و نصب پمپ مستقیم بر روی شبکه، فیلم‌های ۶۰ ثانیه‌ای خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

«پویش حافظ آب» نیز از دیگر بخش‌های جانبی این دوره از جشنواره بود که آثار با موضوعات حفاظت منابع آب سطحی، آب زیرزمینی و کیفیت منابع آب در قالب فیلم‌های ۶۰ ثانیه‌ای به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

کد خبر 745481

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره «تن پوش» در ورامین
  • فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد
  • شهید حجاری بنیان‌گذار عرصه‌های نوین بسیج بود
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • دزفول رتبه نخست بازدید گردشگران را به خود اختصاص داد
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • رتبه برتر خبرنگار ایمنا در جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب»
  • خبرنگار مهر اصفهان رتبه برتر دومین جشنواره قاصد آب را کسب کرد