Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: ۶۱ طرح اقتصادی در سطح استان سمنان در حوزه‌های کشاورزی، گردشگری، صنعتی و حمل‌ونقل در هفته دولت امسال افتتاح می‌شود. ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حشمت‌الله عسگری ظهر امروز در نشست خبری با جمعی از خبرنگاران که در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در استان سمنان اظهار داشت: عملکرد استان سمنان در ایجاد اشتغال در سال گذشته بسیار مطلوب بوده ‌چرا که تعهد اشتغال به‌صورت صددرصد محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح‌های که در سال جاری با رویکرد اقتصادی افتتاح خواهند شد، تعهد ایجاد یک هزار و 267 شغل را در استان سمنان تضمین کرده‌اند که امیدواریم در این امر مهم همچون سال گذشته توفیقات خوبی حاصل شود.

710 پروژه عمرانی و اقتصادی هفته دولت در استان سمنان افتتاح می‌شود886 پروژه زیربنایی و تولیدی هفته دولت در مازندران افتتاح می‌شود80 پروژه گازرسانی هفته دولت در مناطق محروم کردستان افتتاح می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استان سمنان از افتتاح 61 طرح اقتصادی با اعتباری بالغ‌بر سه هزار و 320 میلیارد ریال در سطح استان سمنان در طول هفته دولت امسال خبر داد.

عسگری با اشاره به اینکه غالب این طرح‌های اقتصادی مربوط به حوزه کشاورزی است، گفت: از این 61 طرح اقتصادی؛ 35 طرح در بخش کشاورزی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان داشت: طرح‌های اقتصادی در بخش کشاورزی با صرف هزینه 370 میلیارد ریالی و اشتغال‌زایی 119 نفری خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان عنوان کرد: هشت طرح از 61 طرح اقتصادی نیز مربوط به حوزه صنعت است که در این بخش نیز 2 هزار و 700 میلیارد ریال هزینه صرف شده است و تعهد اشتغال این حوزه حدود یک هزار و 21 نفر است.

عسگری از داد: چهار طرح در حوزه حمل‌ونقل و 14 طرح نیز در بخش گردشگری در هفته دولت امسال افتتاح خواهد شد که اعتبار هزینه شده در بخش حمل‌ونقل 180 میلیارد ریال و در بخش گردشگری نیز 750 میلیارد ریال بوده است.

انتهای پیام/ش

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۳۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکترونیکی شدن مجوزهای صنوف

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان،امسال تمامی مجوزهای کاغذی صنوف از رده خارج می‌شوند و افراد باید مجوز الکترونیکی دریافت کنند.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان در جلسه ستاد تنظیم بازار گفت: برای انجام این کار باید هر فرد تا ۲۵ اردیبهشت در درگاه ملی مجوزها ثبت نام و شناسه یکتا دریافت کند.

شهسواری تاکید کرد: افرادی که این شناسه را دریافت نکنند از دریافت خدمات محروم می‌شوند .

معاون اقتصادی استاندار نیز در این جلسه توزیع اقلام اساسی در شب عید و ماه مبارک رمضان را خوب ارزیابی کرد و گفت: عید امسال غرفه‌هایی که شهرداری کرمان برای عرضه میوه در سطح شهر برپا کرد بازخورد بسیار خوبی داشت و این مدل موفق باید در طول سال نیز در کرمان و شهرستان‌ها اجرا و علاوه بر میوه سایر کالاهای اساسی نیز در اختیار مردم قرار گیرد.
حسن‌زاده بر بازرسی‌ها هر ماه یک بار در استان برای رصد قیمت‌ها نیز تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • ۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد
  • اعلام تعهد اشتغال زایی امسال در استان سمنان
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان
  • افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود
  • مراسم اختتامیه طرح سفیران سلامت در مهاباد
  • افتتاح چند طرح به مناسبت هفته سلامت در استان همدان
  • آقای رئیسی! قرار نبود مشکل بورس و دلار یک هفته ای حل شود؟/مقاومت در برابر تغییر وزرای اقتصادی دولت به قیمت بدترشدن معیشت مردم
  • الکترونیکی شدن مجوزهای صنوف