Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@19:12:50 GMT

برگزیده نهایی «عصر جدید» چه زمانی معرفی می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۳۴۸۱

برگزیده نهایی «عصر جدید» چه زمانی معرفی می‌شود؟

زمان پخش ویژه برنامه اعلام برگزیده نهایی «عصر جدید» با رأی مردم مشخص شد.

به گزارش مشرق، دوشنبه شب (28 مرداد) آخرین قسمت برنامه استعدادیابی «عصر جدید» روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.

ببینید: فیم/ اجرای نفس‌گیر محمد زارع در فینال عصر جدید فیلم/ آخرین اجرای دختران نینجا در عصر جدید فیلم/ ذهن خوانی سعید فتحی در عصر جدید

فینال مسابقه بزرگ استعدادیابی «عصر جدید»  با شرکت محمد زارع، پارسا خائف، سعید فتحی روشن، فاطمه عبادی و گروه دختران نینجا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمالاً خیلی از مخاطبان منتظر اعلام نتیجه نهایی این مسابقه هستند؛  برنامه‌ای که فردا (پنجشنبه) حوالی ساعت 18 قبل از شروع بازی پرسپولیس تهران و پارس جنوبی جم روی آنتن می رود.

البته برنامه آخر عصر جدیدی ها، طولانی تر از این حرف هاست. قرار است ادامه این برنامه پس از بازی افتتاحیه لیگ برتر فوتبال کشورمان، پخش شود. 

فینالیست‌های عصر جدید  آخرین هنرنمایی خود را در برابر احسان علیخانی، داوران و تماشاگران اجرا کردند؛ این پنج نفر از میان بیش از 300 گروه شرکت کننده به فینال رسیدند. نفرات اول تا پنجم این رقابت ها براساس آرای مردمی انتخاب می‌شوند.حال باید تا فردا شب منتظر ماند و دید استعداد برتر عصر جدید چه کسی است؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی احسان علیخانی عصر جدید گروه دختران نینجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۳۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرمسیری نایب قهرمان آسیا شد

نماینده کشورمان در وزن ۸۲ کیلوگرم مقابل کشتی‌گیر ژاپن مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به میزبانی قرقیزستان در شهر بیشکک امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در حال برگزاری است.

در وزن ۸۲ کیلوگرم که ۹ نفر حضور دارند، رسول گرمسیری در دیدار فینال با تایزو یوشیدا از ژاپن سرشاخ شد که با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب شد و نقره گرفت.

گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل سیجین یانگ از کره جنوبی روی تشک رفت که با اجرای ماهرانه بارانداز هشت بر صفر پیروز شد و به نیمه‌نهایی راه یافت. گرمسیری در نیمه‌نهایی به مصاف با کشتی‌گیر قرقیزستان رفت و در یک کشتی حساس و دیدنی با نتیجه ۷بر۷ پیروز شد و به فینال راه یافت.

کد خبر 745239

دیگر خبرها

  • گرمسیری نایب قهرمان آسیا شد
  • سعید اسماعیلی طلایی شد
  • اسماعیلی با طلای آسیا به رقابت انتخابی با قهرمان المپیک رسید
  • صعود سعید اسماعیلی به نیمه‌نهایی
  • محمدی فینال را از دست داد
  • اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی ۱۷۱ برگزیده
  • جشن عید سعید فطر در زیر پرچم برگزار شد
  • قیمت نهایی بلیت هواپیما چه زمانی مشخص می‌شود؟
  • معرفی قاریان برگزیده و ثبت‌نام دوره ارتقاء حافظان و قاریان
  • «نون.خ ۵» تا چه زمانی پخش می‌شود؟