Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه بر جامعه مومنین واجب است در صورت بروز مشکل به دستگاه طاغوت مراجعه نکنند گفت: در مقابل باید حکم نظام اسلامی را به عنوان مرجع سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌ فرد» امروز (چهارشنبه 30 مرداد) در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری خوزستان اظهار کرد: بر جامعه مومنین واجب است در صورت بروز مشکل به دستگاه طاغوت مراجعه نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه پیش از انقلاب نیز مومنین هرگز به دستگاه طاغوت مراجعه نمی‌کردند چرا که نتیجه حکم دستگاه طاغوت به هیچ عنوان نافذ نبود افزود: در مقابل باید حکم نظام اسلامی را به عنوان مرجع سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

وی با اشاره به اینکه همچنین مومنین باید حکم حاکم اسلامی را به صورت قطعی و قلبی بپذیرند اضافه کرد: گردن نهادن به حکم الهی و پذیرش آن از صمیم قلب، کاری بسیار دشوار است و اگر انسان بخواهد در درون، در این رابطه تأمل کند، در زمره منافقین خواهد بود.

 

امام جمعه اهواز در ادامه به توصیه های مقام معظم رهبری به آیت ‌الله رئیسی اشاره کرد و اذعان داشت: ایشان بر گسترش عدل و احیای حقوق عامه، پرهیز از منازعه کاری و استفاده از جوانان انقلابی، عزت قاضی و دادگاه و همکاری بین دستگاه قضا تاکید دارند.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری مردمی بودن، انقلابی بودن و ضد فشاد بودن را از ویژگی های دستگاه قضا می دانند خاطر نشان کرد: همه تلاش‌ های دستگاه قضا در 40 سال گذشته در این زمینه بوده و با اینکه اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته اما تا نقطه مطلوب فاصله داریم.

 

وی با اشاره به اینکه مردمی بودن قوه قضاییه زمانی تجلی پیدا می ‌کند که مردم این نهاد را ملجاء و  پناهگاه خود در برابر ستمگران ببیند تصریح کرد: همچنین انقلابی بودن دستگاه قضا زمانی محقق می‌ شود که در هیچ پرونده ‌ای ارتباطات خانوادگی، قدرت و ثروت مجرم مبنای تصمیم ‌گیری در نوع برخورد با او نباشد.

 

حجت الاسلام موسوی فرد عنوان کرد: ضد فساد بودن در دستگاه قضا زمانی به بهترین شکل خود می ‌رسد که در سطوح مختلف خود قوه قضاییه به سلامت کامل دست پیدا کند به گونه ‌ای که حتی به ندرت اگر فسادی باشد، دستگاه قضایی برای یافتن فساد در این دستگاه جایزه تعیین کند.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر روز جهانی مسجد عید غدیر خم اردبیل روزنامه بیرجند روز جهانی مساجد مساجد غدیر سومین جشنواره طنین مسجد رئیس کل دادگستری خوزستان حجت الاسلام موسوی فرد تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۳۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ در سومین سالگرد شهادت سردار شهید سیدمحمد حجازی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای راه قدس، مراسمی با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع مهاباد برگزار شد. پیروان مکتب ایثار و شهادت که ادامه  راه شهدا را ضامن بقای نظام و انقلاب اسلامی می دانند.

سرهنگ اکبر نوروزی، فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد در این مراسم گفت: سردار شهید سید محمد حجازی، مجاهدی با ایمان و راستین بود که برای خدمت به اسلام و انقلاب سر از پای نمی‌شناخت و همواره در راه اعتلای اسلام و انقلاب کوشید.

همچنین در این مراسم، حجت الاسلام شیخ کاظم ابراهیمی استاد حوزه و دانشگاه، با اشاره به دشمنی دیرینه قوم یهود با مسلمانان گفت: دکترین نظام اسلامی بر پایه توکل به خدا و اتکا به قدرت ایمان و خودباوری تعریف و ترسیم شده و پیشرفتهای کشور در زمینه های مختلف هم در سایه رهبری واحد و اتحاد و یکدلی آحاد مردم به دست آمده است.

عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد افزود: نظام جمهوری اسلامی با تکیه بر دانش جوانان و توکل بر خداوند از دورانی که حتی در تولید سیم خاردار هم ناتوان بود، اکنون موفق به ساخت و استفاده از موشک های نقطه زن علیه دشمنان اسلام شده است.

سردار حجازی 29 فروردین سال 1400 پس  از سالها مجاهدت بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی به همرزمان شهیدش پیوست.

سرداری خستگی ناپذیر که بیش از چهار دهه در راه دفاع از انقلاب اسلامی مجاهدت کرد و علاوه بر ایثارگری در مناطق کردستان و آذربایجان‌غربی در سالهای اولیه پیروزی انقلاب اسلامی، منشاء خدمات فراوان در جبهه مقاومت علیه استکبار و صهیونیسم جهانی هم بود.

در حاشیه این مراسم، نمایشگاه عکس سرداران شهید راه قدس و جبهه مقاومت در حیاط مسجد جامع برپا شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • «آیین‌نامه پیشگیری و مبارزه با رشوه» اصلاح و بازنویسی شود
  • گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد
  • ریل‌گذاری نظام بانکی چگونه باشد؟
  • امیرعبداللهیان رو ارتش را تبریک گفت
  • بانک رفاه کارگران دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد
  • کمک به محرومین سرلوحه کار محمد کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس
  • ارتش دژ مستحکم نظام مقدس اسلامی است
  • مدیران ناکارآمد مصداق بارز خیانت به نظام و مردم هستند
  • اعلام آمادگی پایگاه پدافندی ارتش در آبدانان