Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم ملی انگلیس تحت نظر مائوریسیو پوچتینو، خود را به عنوان یکی از ارکان اصلی تاتنهام مطرح کرده است. 

طرفداری- هری وینکس مشابهت سبک بازی خود با ژاوی را تایید و به این مسئله افتخار می‌کند.

به گزارش سایت گل، البته هافبک ۲۳ ساله تاتنهام می‌داند که برای رسیدن به سطح اسطوره بارسلونا، راه درازی در پیش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقایسه شدن با چنین بازیکنان بزرگی دلچسب است ولی من هنوز راه درازی برای رسیدن به آن سطح پیش رو دارم. با این حال سبک بازی ژاوی شبیه است. مثل من، او از بیشترین قدرت فیزیکی و یا قدی بلند برخوردار نیست. من همیشه بازی‌هایش را تماشا و او را ستایش کرده‌ام. همیشه لوکا مودریچ را الگویم قرار دادم و پیروی از سبک او در تمرینات و مسابقات مایه لذت بود. 

وینکس که محصول آکادمی تاتنهام است، از ارتباط قوی خود با این باشگاه هم گفت.

در خانواده پدری من، همه طرفدار تاتنهام هستند. از بدو تولدم مشخص بود که من هم طرفدار تاتنهام خواهم شد. همراه پدرم به تماشای تمامی مسابقات تیم می‌رفتم. وقتی در آکادمی حضور داشتم، صبح شنبه برای تیم بازی می‌کردم و سپس همراه پدرم راهی وایت هارت لین می‌شدم تا بازی تیم اصلی را تماشا کنم. بازی کردن برای تاتنهام را دوست دارم و همیشه تمام توانم را برای باشگاه زادگاهم به کار می‌گیرم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۳۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست در لیگ قهرمانان اروپا، بارسا تمام امید خود را به بازی دیروز در سانتیاگو برنابئو گذاشته بود. همه می دانستند که عدم پیروزی مقابل رئال مادرید به معنای خداحافظی از لالیگا است. اگرچه بارسلونا با گل زودهنگام کریستنسن که گل هشتم بارسا در این فصل از روی کرنر بود، شروعی عالی داشت ولی بازی با نتیجه 3-2 برای رئال به پایان رسید. با شش بازی باقی مانده تا پایان فصل، بارسا یازده امتیاز از رئال عقب است.

در واقع شاگردان ژاوی روز گذشته در اولین بازی این فصل خارج از خانه خود شکست خوردند. تا قبل از بازی در برنابئو، آنها در 15 بازی دور از مونتجوئیک، 9 برد و 6 تساوی داشتند.

بارسا در این فصل در سه ال کلاسیکوی متوالی مغلوب رئال شده است. در بازی دور رفت در ورزشگاه المپیک مونتجوئیک، رئالی ها با برتری 1-2 سه امتیاز حیاتی را از آن خود کردند. بعداً دو تیم در فینال سوپرجام به مصاف هم رفتند و آبی و اناری ها با نتیجه 4-1 شکست خوردند. بازی در عربستان یکی از دردناک ترین شکست های فصل بود. و دیروز در برنابئو، تیم آنچلوتی دوباره پیروز شد. پیروزی‌ای که عملاً عنوان قهرمانی لالیگا را به آنها می دهد.

بارسلونا حالا بدترین سناریوی ممکن را پیش رو دارد. کاتالان ها در اواسط آوریل هستند و همین حالا با تمام عناوین فصل خداحافظی کرده اند. در اولن فصل ژاوی نیز بارسا نتوانست فاتح هیچ جامی شود. بارسا قبلا از کوپا دل ری و لیگ قهرمانان نیز کنار رفته بود. والنسیا، خیرونا، رئال سوسیداد، آلمریا، رایو وایکانو و سویا رقبای باقی مانده بارسا تا پایان فصل هستند.

دیگر خبرها

  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند
  • پوچتینو: نیکولاس جکسون را با دروگبا مقایسه نمی کنیم اما کاملا از او راضی هستم
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد
  • دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی
  • قربانیان ال‌کلاسیکو: واقعیت یک‌بار برای همیشه!
  • ورزشکاران الگوی اخلاقی جامعه هستند