Web Analytics Made Easy - Statcounter

فجریها که در این فصل تدارک خوبی برای مدعی شدن صعود به لیگ برتر دیده اند با وجود اینکه برابر آلومینیم اراک خوب بازی کردند اما به دلیل عدم هماهنگی نتوانستد گام نخست را محکم بردارند و با نتیجه سه بر یک مغلوب حریف خود شدند اما این پایان کار نیست چرا که ۳۳ بازی دیگر باقی مانده است.

اکثر مربیان براین باورند زمانی که وارد یک دوره مسابقه طولانی می شوند به دلیل انجام بدنسازی  تا حداقل هفته چهارم طول می کشد تا تیم ها به هماهنگی لازم برسند و به اصطلاح، بدن بازیکنان آزاد شود که فجری ها هم جدا از این امر نیستند و می توانند به روزهای بهتر امید داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شاگردان داود مهابادی سرمربی تیم فجر در این فصل مصمم هستند تا به عنوان مدعی ظاهر شوند و به لیگ برتر صعود کنند و به انتظارهفت ساله هواداران پایان دهند.

زردپوشان شیرازی اخیرا احسان علوان‌زاده، بازیکن فصل گذشته تیم‌ پرسپولیس تهران که با این تیم در دیدار نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم بازی کرد برای گذراندن دوران سربازی به خدمت گرفته تا دست کادر فنی این تیم برای استفاده از یک ترکیب مناسب باز باشد.

اما حریف تیم فجر در هفته دوم تیم علم و ادب تبریز است که سال های گذشته با نام شهرداری تبریز حتی در لیگ برتر هم سابقه دارد و این فصل با نامی جدید وارد این رقابت ها شده است و در ترکیب این تیم هم تغییرات زیادی رخ داده است.

این تیم هم به مانند فجرسپاسی در هفته نخست مقابل تیم نود ارومیه با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا این ۲ تیم بازنده در این هفته پذیرای یکدیگر باشند که با وجود میزبانی تیم فجر و بازیکنان بهتری که به لحاظ فنی دارد به نظر می رسد کار برای پیروزی در این دیدار راحت تر باشد اگرچه نباید این حریف تقریبا ناشناخته را دست کم بگیرند.

دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و علم و ادب تبریز ساعت ۱۸ پنجشنبه ( فردا ) در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار می شود.

بازیکنان تیم فجر چشم امیدشان به هواداران این تیم است تا با حمایت خود،کار را برای میهمان سخت کنند و در پایان نیز جشن پیروزی بگیرند.

قشقایی با انگیزه و هماهنگ، میهمان تیم خوشه طلایی ساوه است

اما تیم قشقایی دیگر نماینده فارس در لیگ دسته یک در هفته دوم در ورزشگاه یادگار امام قم میهمان تیم خوشه طلایی ساوه است که به تازگی به لیگ دسته یک صعود کرده وطی سه سال گذشته روند خوبی را پشت گذاشته و از دسته سه وارد لیگ دسته یک شده است.

به دلیل مهیا نبودن ورزشگاه شهید چمران شهر ساوه، سازمان لیگ دیدار تیم های قشقایی و خوشه طلایی را به ورزشگاه یادگار امام قم انتقال داه است که بازیکنان تیم قشقایی از این ورزشگاه بیشتر شناخت دارند.

محسن عاشوری بازیکن سابق تیم پرسپولیس و سرمربی کنونی تیم خوشه طلایی، تیم خوبی را ساخته و پرداخته کرده است و به نظر می رسد کار شاگردان رضا عنایتی سرمربی تیم قشقایی برابرحریفش دشوار باشد.

تیم قشقایی امسال برای لیگ دسته یک تدارک خوبی دیده است و چندین بازیکن تاثیر گذار هم به این تیم پیوسته اند و بنظر می رسد  تیم خوب  و پر طرفدار شیرازی در این فصل لیگ جز مدعیان باشد و در آغاز لیگ شروعی خوب و طوفانی داشت.

این تیم هفته گذشته برابر مس کرمان که از مدعیان صعود به لیگ برتر است بازی بسیار خوب و هماهنگی  را به نمایش گذاشت و با نتیجه سه بریک حریفش را مغلوب کرد تا کام هوادارانش در فصل جدید شیرین شود.

محمد غلامی با تجربه ، آرمان عباسی و پژمان خوبیاری سه بازیکن جدید تیم قشقایی هستند که هفته گذشته مقابل مس کرمان مثلث خوبی تشکیل دادند و هر سه دروازه حریف خود را باز کردند تا نشان دهند رضا عنایتی خرید های خوبی را برای این فصل کرده است.

هر ۲ تیم در هفته نخست با برتری لیگ را شروع کردند و بنظر می رسد در این  دیدار  هم یک بازی تهاجمی ارایه و نوید یک بازی زیبا را بدهند.

دیدار این ۲ تیم نیز ساعت ۱۸ پنجشنبه ( فردا ) در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می شود.

 در مسابقات فوتبال دسته یک باشگاه های کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس ازانجام ۳۴ بازی در پایان تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیستم را کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

۹۶۰۰ / ۲۰۲۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر باشگاه های کشور پرسپولیس سربازی فوتبال ورزشگاه یادگار امام قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۳۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) نیسان قشقایی ۲۰۲۵ به میدان آمد؛ خودرویی که جایش در بازار ایران خالیست

نیسان قشقایی یکی از پیشگامان کراس اوور‌های مدرن بوده و به‌تازگی در نسل سوم آن، تغییراتی در طراحی و فناوری ایجاد شده است. این تغییرات به جهت نزدیک شدن به محصولاتی مانند آریا EV صورت گرفته است.

به گزارش خبرآنلاین، واضح‌ترین تغییر در قسمت جلو دیده می‌شود که جلوپنجره کرومی V شکل و چراغ جلوی عجیب و غریب خود را از دست می‌دهد. یک جلوپنجره مشبک بزرگتر با ظاهر بهتر و با الهام از زره زنجیری سربازان ژاپنی باستان در مدل جدید دیده می‌شود. طراحی دوتایی چراغ‌ها به سبک بومرنگ همچنان در این مدل حضور دارد.

تغییرات در قسمت عقب ملایم‌تر است؛ این قسمت مشمول مجموعه جدیدی از چراغ‌های LED و سپر اصلاح شده است. اگر قشقایی خود را در کلاس جدید N-Design سفارش دهید، تریم رنگی خاص و رینگ‌های ۲۰ اینچی را خواهید داشت.

با این حال، همه این‌ها تغییراتی ظاهری هستند، چرا که مجموعه موتور‌ها مانند قبل است. خریداران می‌توانند بین دو موتور ۱.۳ لیتری هیبریدی ملایم با قدرت ۱۳۸ اسب بخار و ۱۵۸ اسب بخار، و یک موتور ۱.۵ لیتری E-Power فول هیبریدی با قدرت ۱۸۷ اسب بخار یکی را انتخاب کنند. پیشرانه دارای یک موتور احتراقی بوده که فقط برای شارژ باتری استفاده می‌شود و هرگز مستقیماً چرخ‌ها را به حرکت درنمی‌آورد. نیسان هنوز قشقایی را با پیشرانه برقی یا پلاگین هیبریدی عرضه نمی‌کند.

یکی از چیز‌هایی که این SUV به‌روز شده به شما ارائه می‌دهد، یک سیستم اطلاعات سرگرمی مبتنی بر اندروید با نقشه‌ها و دستیار شخصی گوگل است. پیشرفت‌های فنی بیشتری همراه با سیستم دوربین Around View وجود دارد که اکنون دارای عملکرد سه‌بعدی است و به راننده اجازه می‌دهد که قشقایی خود را از هر زاویه بیرونی از جمله بالای سر ببیند. سیستم AVW همچنین دارای حافظه مکان پارکینگ است که می‌تواند مکان‌های پارکی که اغلب استفاده می‌شوند را ذخیره کرده و خود را به طور خودکار در آن‌ها جای دهد.

قشقایی جدید در حال حاضر در کارخانه نیسان ساندرلند در بریتانیا تولید می‌شود و به‌زودی به نمایندگی‌های اروپایی می‌رسد. این خودروساز قصد ندارد این خودرو را به ایالات متحده بیاورد تا شکاف بین مدل‌های کیکس و روگ جدید (که در اروپا به عنوان X-Trail فروخته می‌شود) را پر کند.

دیگر خبرها

  • نیسان قشقایی ۲۰۲۵ به میدان آمد + عکس
  • مهاجم جدید پرسپولیس بی‌اثر بود (عکس)
  • (عکس) نیسان قشقایی ۲۰۲۵ به میدان آمد؛ خودرویی که جایش در بازار ایران خالیست
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| استقلال به دنبال حفظ صدر، شمس اذر در تدارک غول کشی دوباره
  • تدارک برنامه‌های ویژه رسانه ملی برای سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران
  • هفته چهلم لیگ دسته اول انگلیس؛ تثبیت ویکام در میانه جدول در حضور تفضلی
  • هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک؛ پیروزی استقلال ملاثانی
  • نتایج بازی‌های چهارم مرحله نیمه پایانی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای مردان