Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، نشست هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس و مراسم کنگره بزرگ شهدای استان با حضور بختیاری فرماندار شهرستان اراک، مسئول حفظ آثار سپاه روح ا...استان مرکزی و مدیران دستگاه های اجرایی در محل سالن جلسات فرمانداری اراک برگزار گردید.

درابتدای جلسه سرهنگ غلامرضا کریمی مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه روح الله استان مرکزی بابیان اینکه برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس و زنده نگهداشتن یاد شهدا نوعی سرمایه گذاری برای نظام اسلامی است ، اظهار داشت : امروزه با توجه به تهاجمات دشمنان به فرهنگ اسلامی جوانان، جامعه ما نیازمند اینگونه سرمایه گذاری ها و معرفی فرهنگ حماسی و شهادت می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ضرورت و نیاز به همکاری دستگاه های اجرایی در هرچه با شکوهتر برگزار شدن نمایشگاه و کنگره شهدا اشاره نمودند و موارد مورد نیاز را اعلام داشتند.

سرهنگ کریمی تصریح کرد: با برگزاری یادواره، یاد و خاطره شهدای گرانقدر استان مرکزی که بزرگ ترین سرمایه های نظام هستند را زنده نگه خواهیم داشت.

در ادامه این نشست  بختیاری فرماندار شهرستان اراکضمن تبریک عید ولایت و غدیر از مدیران دستگاه های اجرایی خواستند نهایت مساعدت وهمکاری لازم جهت اجرای هرچه باشکوهتر هفته دفاع مقدس و کنگره ملی نقش امام (ره)در دفاع مقدس و6200شهیداستان توضیحات ایراد نمودند

وی ابراز امیدواری کردند بتوانیم حاصل تلاش شهدا که همان نظام مقدس اسلامی است را حفظ کنیم و در عرصه عمل مدافع ارزش های اسلامی باشیم.

بختیاری بیان داشت : جامعه جوان امروز نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و یادآوری حماسه آفرینی‌های شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است.

فرماندار شهرستان اراک تصریح نمود : ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، تکریم و تجلیل از مقام شهیدان، افزایش روحیه حماسی در مردم و یادآوری رشادت‌ها و جان فشانی رزمندگان 8 سال دفاع مقدس از مهمترین اهداف برگزاری یادواره شهدا و نمایشگاه هفته دفاع مقدس در اراک میباشد .

سپس هریک از مدیران دستگاه های اجرایی به بیان دیدگاه پرداختند مقرر گردید ، ادارات خدمات رسان آب ،برق ،گاز ،مخابرات همکاری لازم ، وسائل و ماشین آلات سنگین توسط شهرداری و دستگاه های اجرایی تامین گردد و شهرداری اراک در زمینه جابجایی و تردد ، مسائدت لازم جهت استفاده از ظرفیت شهرداری گردیده شود.

 انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۳۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت قائم مقام وزیر فرهنگ به نجابت جامعه هنری کشور

به عنوان کسی که مسئولیت استانی و همچنین ملی در وزارت ارشاد دارم ارتباط‌های گسترده‌ای با هنرمندان داشته‌ام و می‌توانم به غلبه صفا، سلامت و نجابت در جامعه هنری و فرهنگی ایران شهادت بدهم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع:ایرنا

دیگر خبرها

  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • استحکام پایه‌های جامعه از نور و انرژی شهدا است
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  • برگزاری اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب/ هدیه‌ای که تقدیم مردم غزه شد
  • اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب برگزار شد
  • اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا
  • ارتش مقتدر ایران معادلات جهانی را در منطقه برهم زده است
  • ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • شهید آوینی با زبان هنر به نسل‌ آتی جامعه معرفی شود
  • شهادت قائم مقام وزیر فرهنگ به نجابت جامعه هنری کشور