Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه  انجام کارهای فرهنگی برای دانشجویان ضروری است گفت: افتتاح زیر ساخت های ورزشی برای دانشجویان، اقدام فرهنگی ارزشمندی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی» امروز (چهارشنبه ۳۰ مرداد) در آئین افتتاح زمین چمن دانشگاه پیام نور دزفول که با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و استانی برگزار شد ضمن تبریک عید غدیر اظهار کرد: افتتاح این زمین کار فرهنگی اصیلی است که جای تقدیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه دزفول تصریح کرد: اجرای طرح های ورزشی برای دانشجویان در راستای کارهای فرهنگی بسیار مفید و ارزشمند است.

 

وی افزود: عید غدیر عید بزرگی است و خطبه غدیر که در روز ۱۸ ذیحجه توسط پیامبر خوانده شد و امیرالمؤمنین (ع) به جانشینی پیامبر (ص) و خلافت مسلمانان منصوب شد شناسنامه شیعه است.

 

امام جمعه دزفول با بیان جملاتی از خطبه غدیر تأکید کرد: پیام غدیر پیامی نه تنها برای مسلمانان بلکه برای تمام بشریت است و در این خطبه تصریح شده که اطاعت امیرالمؤمنین (ع) بر هر انسان خداپرستی که خدا را به وحدانیت قبول دارد، واجب است.

 

وی اضافه کرد: خداوند به پیامبر (ص) فرمود که امر خدا را ابلاغ کن خداوند تو و دین تو را حفظ خواهد کرد و به همین خاطر اکنون بعد از ۱۴ قرن هنور تلاش دشمنان برای از بین بردن اسلام به صمر ننشسته است.

 

حجت الاسلام قاضی دزفولی گفت: در همه اعصار منافقانی وجود دارند که شعار می‌دهند ولی ایمان در قلوبشان راه نیافته است.

 

پایان پیام/589

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر عید غدیر خم غدیر اردبیل روز جهانی مسجد روزنامه روز جهانی مساجد مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد حجت الاسلام قاضی دزفولی امام جمعه دزفول شهرستان دزفول دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۳۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال ۱۰۰ هزار مترمربع پروژه بهداشتی و درمانی در خراسان شمالی افتتاح می‌شود

دکتر جواد شاهین‌فر امروز (یکم اردیبهشت ماه) در مراسم افتتاح نمایشگاه هفته سلامت، اظهار کرد: اکنون در ۲۰۰ هزار مترمربع فضای این دانشگاه ساخت‌وساز انجام می‌شود که ۱۰۰ هزار مترمربع آن (در قالب ۷۰ پروژه) امسال به بهره‌برداری می‌رسد. وی افزود: در هفته سلامت ۲۲ پروژه به بهره‌برداری می‌رسند و بعد از هفته سلامت، ۳۹ پروژه افتتاح خواهند شد. شاهین‌فر با اشاره به اینکه برخی پروژه‌ها در سال‌های گذشته آغاز، اما نیمه‌کاره رها شده بود، ادامه داد: آغاز دوباره این پروژه‌ها از سال گذشته انجام شد که یکی از آن‌ها، دانشکده داروسازی با ۷۵۰۰ مترمربع وسعت بود که ساخت فاز اول آن به پایان رسیده و فاز دوم در حال انجام است که تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد. وی بیان کرد: برای توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی تفاهم‌نامه‌هایی با بسیج، خیران سلامت و ... بسته شده است که یکی از این تفاهم‌نامه‌ها، تفاهم با قرارگاه امام حسن (ع) بود که قرار است، ۹۰ خانه بهداشت و ۲۰ مرکز جامع سلامت ساخته شود. مساحت این پروژه‌ها ۲۰۰ هزار مترمربع است که ۱۰۰ هزار مترمربع از آن امسال به بهره‌برداری می‌رسد. وی ادامه داد: ساخت بیمارستان مادر و کودک در بجنورد آغاز شده، فاز یک ساخت بیمارستان راز و جرگلان به پایان رسیده است و در حال واگذاری به پیمانکار برای اجرای فاز دوم هستیم. رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: سال گذشته ۵۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی وارد استان شد و دستگاه شتاب‌دهنده خطی در استان مستقر شد و در حال تکمیل ساختمان آن هستیم. وی تاکید کرد: تمام دستگاه‌های دیالیز استان استان اورهال شده و ۴۰۰ دستگاه جدید نیز در استان مستقر شده و مشغول کار است. شاهین‌فر افزود: ۱۰۰ درصد دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زیر پوشش خوابگاه هستند. در حوزه ارتباطات برون‌مرزی نیز بیماران کشورهای افغانستان و ترکمنستان را در بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد تحت درمان قرار داده‌‎ایم ./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • شعر طنز یک اقدام بدیع در دستگاه قضا است
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • دانشگاه برای ارتقای عقلانیت در حکمرانی استان مؤثر باشد
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان
  • بهره مندی ۳۶ هزار کودک دزفولی از خدمات فلورایدتراپی
  • اعلام مبلغ وام‌های شهریه نیمسال دوم دانشگاه پیام نور/ ثبت‌نام آغاز شد
  • مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور اعلام شد
  • آمار اساتید انتقالی پیام نور به فنی و حرفه ای
  • امسال ۱۰۰ هزار مترمربع پروژه بهداشتی و درمانی در خراسان شمالی افتتاح می‌شود