Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، بهرام رضاییان در گفت و گو با رادیو بوشهر درباره شرایط این تیم در آستانه بازی با پارس جنوبی و حواشی یکی، دو روز گذشته عنوان کرد: تمرینات تا الان ادامه داشته ولی بازیکنان اوج کار را دیشب گذاشتند و اعلام کردند تا مطالباتی را پرداخت نکنید یا وضعیت ما مشخص نشود حاضر به بازی و امضای شناسه فردی نیستیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندین جلسه با آنها برگزار کردیم ولی روی این قضیه مُصر بودند.

وی ادامه داد: امروز با تلاش های بی وقفه سید پیروز موسوی و پیگیری هایی که از طریق دکتر کرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران انجام شد، خوشبختانه مشکلات رفع شد و در این جلسات سرمربی تیم هم حضور داشتند. بازیکنان هم به هتل محل اقامت رفتند و مشغول تمرین هستند.

مدیرعامل پارس جنوبی در پاسخ به این پرسش که آیا پولی به حساب باشگاه واریز شده، گفت:‌ بودجه ای به تیم تزریق واریز نشده ولی محل پرداخت مشخص شده و اعضای تیم قوت قبلی گرفتند. تلاش می‌کنیم در اولین فرصت مطالبات را پرداخت کنیم و هر یک از اعضای تیم طبق قرارداد خودش پول می‌گیرد.

رضاییان درباره شایعاتی که پیرامون جدایی اش از مجموعه پارس جنوبی شنیده می‌شود، بیان کرد: از لیگ دو در خدمت تیم پارس جنوبی بودم ، هر کسی یک انرژی و توانی دارد . من خودم درخواست این را داشتم که از مدیریت باشگاه جدا بشوم. موافقت ضمنی شده و امیدوارم موافقت نهایی آن هم انجام بشود. در کنار تیم خواهم بود ولی می‌خواهم با عنوان مدیرعامل فعالیت نکنم.

وی همچنین گفت: البته مقولهفوتبال ساحلی و ووشو با تیم فوتبال فرق دارد و تلاش می‌کنیم از عنوان های قهرمانی خود دفاع کنیم. انشالله هر چه خیر است پیش می آید .

رضاییان درباره بازی با پرسپولیس افزود: فردا بازی حساسی با پرسپولیس داریم و همه تلاش می‌کنیم آن نتیجه ای که رخ می‌دهد با همه تلاش ما باشد. من هم کنار تیم هستم و بازیکنان باقدرت در بازی فردا بازی می‌کنند. تا به الان مدیرعامل باشگاه هستم و با قدرت در کنار اعضای تیم خواهم بود.

وی در پایان گفت: از آقای نجفی مدیر هیئت فوتبال استان بوشهر تشکر می‌کنم که در تهران هستند و برای کارهای ثبت قرارداد با ما همکاری می‌کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رضاییان پارس جم جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۳۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد

به گزارش قدس آنلاین، سرمربی برزیلی پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی این تیم با بازیکنان جدید گفت: بازی‌های سختی داریم. لیگ ایران هر چه به پایان نزدیک‌تر می‌شود، جزئیات ریزی بازی‌ها را تغییر می‌دهد. ما بازی به بازی فکر می‌کنیم. بازی بعدی که باید به آن فکر کنیم، آلومینیوم است و بعد از آن سراغ بازی لیگ می‌رویم. نیم فصل دوم که به بازی‌ها برگشتیم، می‌دانستیم عیسی جواب می‌دهد، چون در پرسپولیس بازی کرده و جو تیم و من را می‌شناخت، اما عبدالکریم و اوستون خیلی زود با تیم آداپته شدند.

او با اشاره به نمایش درخشان اوستون اورونوف در نیم فصل دوم برای پرسپولیس عنوان کرد: یک بازی دوستانه بین ایران و ازبکستان بود که ۲-۲ شد و این بازیکن در آن مسابقه توجه من را جلب کرد. وقتی دیدیم امکان جذب او است، سریع کارش را انجام دادیم.

اوسمار با اشاره به کم حرفی اورونوف نیز اظهار داشت: کلماتی انگلیسی صحبت می‌کند و با گئورگی و وحدت هم که تقریبا زبان یکدیگر را می‌فهمند، حرف می‌زند. همین که با توپ صحبت نمی‌کند، کافی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به اورونوف می‌گوید بیش از حد دریبل نزند؟ گفت: ما ایده مخصوص خودمان را برای بازی داریم و تقریبا همه بازیکنان با آن آشنا هستند. بازیکنان می‌دانند تا جایی که به تیم آسیب نزنند، آزادی عمل دارند.


 

دیگر خبرها

  • پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • قایدی مغانلو، رضاییان و اسدی در لیست اوسمار
  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت
  • پیولی: یک سال پیش می‌خواستند اینزاگی را اخراج کنند!