Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 به نقل از سایت رسمی فدراسیون، حجت الله بهمنی- مدیر روابط عمومی سازمان لیگ در این خصوص گفت: طبق الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا، از این فصل تمام رسانه های فعال حاضر در فوتبال باید از طریق سایت سازمان لیگ ثبت نام کرده تا کارت های پوشش خبری خود را دریافت کنند. ضمن اینکه خبرنگاران تا پایان هفته دوم می توانند از کارت های خبری فصل پیش خود استفاده کنند و در مهلت باقیمانده اقدام به ثبت نام کنند و از هفته سوم رقابتهای لیگ برتر پیش رو باید با IDکارت جدید در محل مسابقات به منظور پوشش اخبار حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با توجه به قوانین و مقررات کنفدراسیون فوتبال آسیا، زمان برگزاری نشست های خبری 15 دقیقه می باشد و از این پس با توجه به این الزامات زمان کنفرانس خبری قبل و بعد از بازی به مدت 15 دقیقه خواهد بود.
بهمنی گفت: مدیران روابط عمومی هیات های فوتبال استانهای میزبان به عنوان مدیران رسانه ای محلی در جلسات حضور داشته و برگزاری این نشست ها بر عهده آنها خواهد بود. ضمن اینکه پرسش ها در نشست های خبری فقط و فقط باید مربوط به موضوع رویداد مرتبط که مباحث مربوط به بازی است باشد و در صورتی که سوالات متفرقه مطرح شود به رسانه تذکر داده می شود و در صورت تکرار کارت پوشش خبری آنها گرفته می شود.لذا مربیان و بازیکنان هم می توانند درباره موضوع رویداد مرتبط به اظهارنظر بپردازند و اظهارنظر خارج از مباحث بازی مطابق قوانین امکان پذیر نیست.
مدیر روابط عمومی سازمان لیگ در ادامه بیان کرد: طبق الزامات AFCسرمربیانی که در نشست خبری به هر دلیلی حضور ندارند نیز جریمه خواهند شد که این جرایم از هفته اول رقابتهای لیگ لحاظ می شود.
وی در پایان گفت: باتوجه به اینکه حق تولید محتوا حقوق باشگاهها و فدراسوین فوتبال است، خبرنگاران اجازه تصویربرداری و یا پخش زنده مراسم را نداشته و اگر مایل به پوشش اخبار به صورت زنده و آنلاین هستند باید با سازمان اقتصادی فوتبال مذاکره کنند تا مجوز های لازم در این زمینه گرفته شود. در واقع تمامی موارد فوق از قوانین، مقررات و الزامات AFC بوده و رسانه ها در فصل جدید مسابقاتی لیگ ملزم به اجرای آن هستند.

انتهای پیام/ک

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۳۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی «الگوی مردم پایه مشاغل برتر» برگزار می‌شود

نشست تخصصی «الگوی مردم پایه مشاغل برتر» با محوریت شعار سال ۱۴۰۳ (جهش تولید با مشارکت مردمی) در دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، نشست تخصصی «الگوی مردم پایه مشاغل برتر در مقایسه با الگوی معیوب ۱۴۰۳» ، چهارشنبه هشتم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۸ صبح در دبيرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور برگزار می‌شود.

در این نشست تخصصی: هشت تصمیم ارتباطی،چهار تصمیم زیرساختی و ۳۰ تصمیم مشارکتی برای مردمی کردن اقتصاد، تبیین می گردد. الگوی مردمی مشاغل برتر یکی از نظریات فقهی مطرح در اولین نقشه الگوی پیشرفت اسلامی است.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به نشانی تهران، خیابان ولی عصر(ارواحنافداه)، بالاتر از ظفر، بلوار اسفندیار، پلاک ۵۱ (دبيرخانه شوراي عالی مناطق آزاد کشور) مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی «الگوی مردم پایه مشاغل برتر» برگزار می‌شود
  • سرمربی تیم نکونام مثل ژاوی خداحافظی کرد!‏
  • نشست خبری وزیر امور خارجه و اسماییل هنیه برگزار شد
  • آغاز نشست خبری امیرعبداللهیان و هنیه
  • بازیکن ایرانی در ترکیب تیم ملی سوریه! / ایراندوست همراه هکتور کوپر به نشست خبری هم رفت
  • برنامه مسابقات هفته‌های دوم تا چهارم لیگ برتر فوتبال امید‌
  • رامین با یک مصاحبه فیکس تیم ملی شد
  • رامین با یک مصاحبه فیکس تیم ملی شد!
  • از هدیه گرفتن فرزند داور «محفل» از دستان وزیر ارشاد تا تاکید وزیر به پوشش ایرانی - اسلامی
  • تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان زیر نظر سرمربی جدید