Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات حادثه امروز گفت: در ساعت ۱۶:۳۴ ظهر امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان در حال ساخت در جاده قدیم کرج، روبروی بیمارستان شریعت رضوی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۳ ایستگاه به همراه تانکر آب و فوماتیک به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل آتش‌سوزی یک ساختمان در حال ساخت بود که دارای ۸ طبقه روی زمین و ۵ طبقه زیرزمین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: در طبقه همکف این ساختمان در حال ساخت یک مخزن و منبع گازوییل به ظرفیت ۳ هزار لیتر قرار داده شده بود. این مخزن دچار حریق شده و باعث اشتعال بخشی از مواد و مصالح ساختمانی شده بود.

ملکی با بیان اینکه آتش‌ به دیگر طبقات نیز سرایت کرده بود، تصریح کرد: دود بسیار زیادی به اطراف متصاعد شده بود. بخاطر جاری شدن گازوییل به طبقات پایینی بخش‌هایی از طبقات پایینی نیز دچار حریق شده بود. آتش‌سوزی در حال گسترش بود که آتش‌نشانان به سرعت وارد عمل شده و با دستگاه‌‌‌های تنفسی و تجهیزات لازم وارد ساختمان شده و عملیات را آغاز کردند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان بعد از مدتی موفق شدند که شعله‌های آتش را تحت کنترل خود کنند. خوشبختانه با عملیات به موقع آتش‌نشانان از گسترش آتش جلوگیری شد و این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نیز در پی نداشت.

به گفته ملکی کارگرانی که در این ساختمان در حال کار بودند در همان دقایق اولیه از ساختمان خارج شدند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۳۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی کارگاه آهنگری و مصدوم شدن یک آتش‌نشان خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه آتش‌سوزی اظهار کرد: این حادثه در یک کارگاه در خیابان پامنار محدوده بازار کوچه پرتویی امروز ساعت ۱۲:۳۷ _دوشنبه سوم اردیبهشت_ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه سه ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام شدند، افزود: پس از حضور مأموران اعزامی در محل حادثه مشخص شد، در این کارگاه آهنگری و برش آهن، رنگ و مواد قابل اشتعال نیز وجود داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این کارگاه یک طبقه بود و یک نیم طبقه نیز روی پشت‌بام داشت، تصریح کرد: شعله‌های حریق در حال گسترش به طبقه همکف بود.

ملکی با اشاره به اینکه آتش‌نشانان عملیات اطفا را آغاز و از گسترش و سرایت حریق به دیگر نقاط جلوگیری کردند، گفت: در این عملیات یک نفر از آتش‌نشانان از ناحیه پا مصدوم و ایمن‌سازی محل حادثه انجام شد.

کد خبر 746971

دیگر خبرها

  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • مغازه تشک فروشی در آتش سوخت
  • حریق منزل مسکونی در سبزواربا ۲ مصدوم