Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@08:52:39 GMT

ادامه ماجرای عجیب چک‌های بازیکنان استقلال +سند

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۳۶۷۴

ادامه ماجرای عجیب چک‌های بازیکنان استقلال +سند

چک‌های صادر شده برای بازیکنان استقلال جهت پرداخت مطالبات‌شان از سوی کسی است که چند شرکت به نام او ثبت شده است.

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال حدود یک ماه پیش برای پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان، به آنها چک داد.

زمانی که بازیکنان این چک را دریافت کردند، متوجه شدند که چک‌ها از سوی شرکتی در کرمان که از نامش مشخص است در حوزه پسته فعالیت می‌کند صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ماجرای چک‌های «پِسته‌ای» استقلال چیست؟ صحبت‌های تند مدافع سابق استقلال علیه خطیر

شاید در اصل موضوع مشکلی وجود نداشته باشد، اما، چون چک‌ها از سوی باشگاه و یا اسپانسر صادر نشده، ابهاماتی در آن دیده می‌شود.

با توجه به اطلاعاتی که وجود دارد، این سؤال مطرح می‌شود که این شخص چه هویتی دارد و با چه عنوان به باشگاه استقلال نفوذ کرده است؟ آیا شرکت این شخص قرار است اسپانسر باشگاه استقلال باشد یا به عنوان هوادار تصمیم گرفته از طرف خودش چک صادر کند؟ همچنین طبق قانون، فرد حقیقی نمی‌تواند به باشگاه دولتی پول یا چک بدهد و باید مجوزهای لازم از سوی وزارت ورزش و جوانان را گرفته باشد.

از طرفی، شرکت مذکور در تاریخ ۳۱ اردیبهشت سال جاری در ثبت شرکت‌ها ثبت شده است. ضمن اینکه نام شخصی که چک‌ها به بازیکنان داده شده، خیلی نام آشنایی برای استقلالی‌ها نیست. در رابطه با کسی که چک‌های استقلالی‌ها به نام او صادر شده، این اطلاعات وجود دارد که طی ماه‌های اخیر چند شرکت مختلف به نام او ثبت شده است. به عنوان مثال در تاریخ دوم بهمن ماه سال گذشته، شرکتی تحت عنوان پوشاک و در تاریخ‌های دیگر هم که سند آن موجود است، چند شرکت دیگر ثبت شده است.

امیدوار هستیم این چک‌ها بدون مشکل پاس شود تا تیم بزرگ استقلال بتواند در فصل جاری بدون دغدغه کارش را پیش ببرد، اما نباید از این نکته غافل بود که در سال‌های گذشته حضور افراد متمولی مانند امثال بابک زنجانی‌ها و حسین هدایتی‌ها در فوتبال خیلی نتوانسته کمکی کند. با این شرایط مسئولان باشگاه استقلال باید مراقب باشند تا پای امثال زنجانی‌ها و هدایتی‌ها که مشکلاتی را برای پرسپولیس و تیم‌های دیگر فوتبال ایران درست کردند و الان هم محکومیت خود را می‌گذرانند به این باشگاه باز نشود.

در زیر تصویر یک نمونه از چک‌هایی که به بازیکنان استقلال داده شده را می‌بینید:

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی ورزشی فوتبال استقلال چک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۳۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عجیب برای بهترین بازیکن سال آسیا

به گزارش ورزش سه، یاسر القحطانی در جریان مراسم باشکوهی که برای عرضه یک محصول تجاری جدید برگزار شد، اظهاراتی جنجالی داشت که واکنش هواداران را برانگیخت و برخی از آنها در فضای مجازی به انتقاد از او پرداختند.

یاسر القحطانی در سخنرانی خود در این مراسم که با حضور جمعی از ستارگان ورزش و همچنین خانواده.های بازیکنان لیگ عربستان برگزار می‌شد،  به تمجید از علی البلیهی پرداخت و گفت: البته برای من علی البلیهی بهترین بازیکن آسیا و بهترین بازیکن در پست خود است.

وی در ادامه توضیح داد: من در مورد سطح بازیکنان امسال صحبت می‌کنم و با تمام احترامی که برای همه بازیکنان و دستاوردهای آنها دارم، می‌بینم که البلیهی بهترین است. او به خاطر چیزی که با باشگاهش و تیم ملی کشورش ارائه کرد، شایسته عنوان بهترین بازیکن سال آسیا است.

این صحبت‌ها در شرایطی از سوی اسطوره الهلال مطرح شد که هواداران این تیم انتظار داشتند او سالم الدوساری را به عنوان بهترین بازیکن آسیا معرفی کند اما نظر متفاوت او باعث ناراحتی تعدادی از آنها شد.

دیگر خبرها

  • ماجرای نامه عجیب دختر رضاخان به امام خمینی چه بود؟
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار دلاری فدراسیون به استقلال
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال چیست؟
  • انتخاب عجیب برای بهترین بازیکن سال آسیا
  • اتفاق عجیب برای لیونل مسی
  • ماجرای عجیب یکتا ناصر و منوچهر هادی ادامه دارد
  • ماجرای هشدار برای کبرا۱۱ و حرکت‌های عجیب بهمن هاشمی
  • معاون ارتباطات استقلال: فراموش کردید پرسپولیس علیه تیم ملی بیانیه می‌داد و موضع می‌گرفت؟
  • استقلال و بیانیه‌هایی، یکی از یکی عجیب‌تر!