Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-23@19:10:55 GMT

هوشمند سازی جاده‌ای موثر در کاهش سوانح ترافیکی

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۳۶۸۰

هوشمند سازی جاده‌ای موثر در کاهش سوانح ترافیکی

به گزارش وانانیوز، 

 سردار سید تیمور حسینی در جلسه قرارگاه کاهش تصادفات پلیس راه و راهور شرق استان تهران، ضمن تبریک دهه ولایت گفت:یکی از مهم ترین رویکردهای ناجا در حوزه ترافیکی، افزایش کارایی و ارتقای اثربخشی اقدامات و بهره گیری صحیح و هدفمند از ظرفیت ها و تلاش‌های کارکنان است.

 

وی با تاکید بر اینکه پلیس باید در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد افزود: کارکنان پلیس باید همانگونه که در شان مردم است خدمت و بهترین خدمات را برای آسایش شهروندان ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار حسینی استفاده از فرایندهای هوشمند سازی جاده‌ای را در بحث کاهش سوانح و بحران ترافیک مهم ارزیابی کرد و افزود:کاهش صدمات ناشی از سوانح و تلاش برای نجات جان انسان ها و مرتفع سازی پیامدهای منفی ناشی از سوانح رانندگی با عزمی جمعی مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به سه شاخصه مهم پلیس راه در مدیریت صحیح چالش های ترافیکی  مبنی بر اشراف اطلاعاتی ، پیش بینی درست و تحلیل دقیق شرایط ، بیان کرد: هوشمند سازی محیطی ، افزایش قانون مداری و نهادینه شدن فرهنگ ترافیکی مطلوب در کلیه آحاد اجتماعی از جمله برنامه ها و اولویت های فرهنگی پلیس راه ناجا در ارتقاء ایمنی محیط ترافیکی است.

رئیس پلیس راه کشور ، در پایان اظهار امیدواری کرد: با حرکت در مسیر اجرای قانون و ایجاد روحیه همبستگی در بین تمام آحاد مردم و دستگاه ها روز به روز شاهد وضعیت بهتر ترافیک در معابر درون و برون شهری به ویژه شرق استان تهران باشیم.

براساس گزارش سایت پلیس، در ادامه سردار عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران ضمن تبریک دهه ولایت و امامت با بیان اینکه نیروی انتظامی تعهد دارد با تمام توان در خدمت امنیت مردم باشد خاطر نشان کرد: کارکنان انتظامی شرق استان تهران در کنار راهور تمام تلاش خود را معطوف به کاهش سوانح و به حداقل رسیدن تلفات جاده ای می کنند.

وی با تاکید بر مسئول سازی در حوزه ترافیک افزود: با انجام کار تکرای نمی شود نتیجه متفاوت گرفت و باید رویکرد علمی را در کنار ذهنیت در راستای تحول بکار برد .

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: پلیس راه ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۳۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در زلزله شدید تهران مرده‌ها خوشبختند؛ امکان اسکان ۵ میلیون زلزله زده وجود داد؟

حسین ایمانی جاجرمی به خبرآنلاین گفت: «مسئله سوانح طبیعی، سیل، زلزله و خشکسالی برای ما باید مهم باشد و در هر تصمیم‌گیری لحاظ شود. اگر درک‌مان این است که مخاطرات طبیعی زندگی ما را تهدید می‌کند در هر تصمیم‌گیری باید این سوانح را در اولویت قرار دهیم، اما اگر زلزله شدید در تهران بیاید، باید شهر را به‌عنوان یک قبرستان بگذارید و دنبال یک جای دیگر باشید تا پایتخت درست کنید.»

او ادامه داد: «در زلزله شدید تهران کشتار تا ۲ میلیون نفر را عنوان می‌کنند.در این زلزله مردها خوشبختند چراکه مسئله اصلی زنده‌ها هستند، وقتی راه‌ها تخریب شده آیا امکان اسکان ۵ میلیون زلزله زده وجود داد؟»

این جامعه شناس بیان کرد: «مانورهای آمادگی برای زلزله چه زمانی برگزار می‌شود؟ در زلزله کرمانشاه که در تهران هم احساس شد یک عده‌ای می‌گفتند برویم ورزشگاه آزادی و عده دیگری می‌گویند نه. مدیریت بحران وجود ندارد، البته نباید آنها را ملامت کرد. ما یک زندگی پرریسک داریم. ما به‌خطر می‌خندیم. جامعه‌ای که امیدش به‌آینده را از دست بدهد کوتاه مدت فکر می‌کند. مشکل اینجاست. شما باید برای هزار سال دیگر فکر کنید. آمریکایی‌ها این کار را می‌کنند. عرب‌ها یاد گرفته‌اند به‌آینده فکر کنند. ما تصویری از آینده نداریم. داده‌های اجتماعی می‌گوید بخش عمده‌ای از مردم نسبت به‌آینده فکر نمی‌کنند. اینها هشدار است. شما می‌توانید به‌هشدار بی‌توجه باشید یا توجه کنید.»

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1893645

دیگر خبرها

  • مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • پلیس به دنبال پرونده‌سازی برای موضوعات هنجاری و ارزشی نیست/ طرح نور هوشمند می‌شود
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • اجرای «طرح نور» هوشمند می‌شود!
  • در زلزله شدید تهران مرده‌ها خوشبختند!
  • پیش‌بینی دو میلیون مرگ و میر در زلزله شدید تهران
  • در زلزله شدید تهران مرده‌ها خوشبختند؛ امکان اسکان ۵ میلیون زلزله زده وجود داد؟
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در دومین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۳