Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

مجید مجیدی سرپرست حوزه‌ مدیریت کنترل جمعیت حیوانات شهری (شرکت ساماندهی) درباره‌ی جلسه پیرامون تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های باقی مانده در مرکز نگهداری سگ‌های بدون صاحب در کهریزک گفت: در جلساتی که در به صورت اضطراری در روزهای 28 و 29 مردادماه با حضور مدیرکل دفتر شهردار تهران و معاون و مسئولین معاونت خدمات شهری برگزار شد، موضوع تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های باقی مانده در مرکز نقاهتگاه سگ‌های ولگرد مورد بررسی، تایید و تصویب قرار گرفت و دستورات لازم صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کنترل سگ‌های بلاصاحب در سطح شهر با تاکید بر زنده‌گیری به واسطه 10 اکیپ به طور روزانه در مناطق حاشیه‌ای شهر و بر اساس مطالبات مردمی و پیام های واصله از سامانه 137 و سایر سیستم ها انجام می شود. روال این است که اکیپ ها با مراجعه و رفتارشناسی سگ‌ها نسبت به صید و انتقال آن‌ها به مرکز نقاهتگاه اقدام می‌کنند تا پس از گندزدایی و حذف انگل‌ها نسبت به عقیم‌سازی و واکسیناسیون این سگ‌ها اقدام شود و پس از مدتی نگهداری بحث رهاسازی سگ‌ها موضوعیت پیدا می‌کند.

مجیدی با توجه به تصمیمات جلسه‌ی روز گذشته به توسعه فضای سبز این نقاهتگاه نیز اشاره کرد و از عدم استفاده‌ پیمانکار تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: از اقدامات تکمیلی که در مرکز نقاهتگاه مورد تایید مدیران قرار گرفت، موضوع افزایش فضای سبز در مجموعه مذکور با 500 اصله درخت چند ساله و ایجاد سایبان برای استراحت سگ‌های بدون صاحب است.

وی افزود: همچنین برای تامین زیرساخت، آسفالت و تامین دسترسی به این مجموعه و نیز توسعه‌ این مرکز در بافت پیرامونی برای آزادسازی سگ‌های عقیم‌شده و واکسینه شده نیز تصمیماتی اتخاذ شد. ضمن اینکه براساس موضوعاتی که مورد بحث قرار گرفت، مقرر شد تا اطلاع ثانوی این فرایند توسط نیروهای شرکت ساماندهی انجام شود و از نیروی پیمانکار استفاده نشود و صرفا با بهره‌گیری از نیروهای داخلی خدمات شهری کار را پیش ببریم.

مجیدی تاکید کرد: از اقدامات میان مدت می‌توان به بهره‌گیری از خدمات مهندسی مشاور در خصوص این طرح اشاره کرد که به طور میان مدت برنامه‌ریزی شد و با انتخاب مشاور و خدمات مشخص شرایط شهر تهران را برای ایجاد مراکزی متفاوت برای نگهداری سگ‌های عقیم‌شده بررسی کرده تا پس از تعیین ظرفیت و نیاز مجموعه بتوانیم همکاری سایر مناطق شهرداری را در اختصاص زمین و ایجاد این مراکز همراه داشته باشیم.

براساس گزارش شهرنوشت، وی همچنین از موعد 10 روزه در گام اول برای رفع نواقص موجود در نقاهتگاه کهریزک سخن به میان آورد و گفت: از دیگر شرایط و نواقصی که مورد توجه قرار گرفت تکمیل 10 روزه‌ اقدامات بهسازی است که شرکت ساماندهی در دست اقدام داشت. هم‌اکنون نیز اقدامات اجرایی در دستور کار قرار دارد و نیروهای خدماتی در این خصوص مشغول به کار شده‌اند تا ظرف 10 روز وضعیت مطلوب‌تری را در این مجموعه شاهد باشیم.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: حیوان آزاری شهرداری تهران سگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۳۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های بیست و هشتم فروردین ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات مرکز علم و فناوری خوی
  • ورزشی‌های بیست و نهم فروردین ماه در استان سمنان
  • تمام تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مردم می شود
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • از کارگاه‌های غیرمجاز تفکیک پلاستیک در کهریزک چه می‌دانید؟
  • ورزشی‌های بیست و هشتم فروردین ماه در استان سمنان
  • ­استان تهران صاحب سالن اختصاصی شمشیربازی شد
  • وکیل آنلاین بزرگترین مجموعه آنلاین حقوقی کشور
  • ۲ روش استعلام اعتبار صاحب چک
  • ارایه خدمات بانکی به افراد بالای ۶۵ سال بدون صف در بانک ملت