Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: متاسفانه در اعیاد اسلامی فضاسازی شهری مورد غفلت قرار می‌گیرد به طوری که عید غدیرخم نیز در این زمینه استثنا نشده است.

وی با اشاره به اینکه متولیان فرهنگی و سیستم مدیریت شهری باید برای استقبال از اعیاد اسلامی به ویژه غدیرخم برنامه‌ریزی داشته باشند و فضای عمومی جامعه را به این سمت سوق دهند، ادامه داد: رویه‌ای که اکنون وجود دارد در شان یک شهر با مردمان مسلمان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیراجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر در استان با بیان اینکه از نصب یک بنر و پلاکارد با مضمون عیدغدیرخم نیز غفلت شده است، در حالی که جای جای شهر بنرهای تبلیغاتی از کنسرت‌ها و خواننده‌ها را شاهد هستیم، ادامه داد: این رویکرد برای خانواده‌های مومن و متدین آزاردهنده‌ است.

وی ضمن اشاره به اهمیت غدیرخم در بین سایر رویدادهای تاریخ اسلام، اضافه کرد: غدیر رسالت نبوت و پیامبران الهی را تکمیل کرد و با انتخاب حضرت حضرت علی بن ابی طالب (ع) نقشه شوم دشمنان در برابر اسلام شکست خورد.

سرایی با بیان اینکه مودت و حب اهل بیت (ع) در تفسیر علمای شیعه و اهل سنت به معنای اطاعت است و مودت بدون اطاعت نفاق و نافرمانی قلمداد می‌شود، اضافه کرد: عید غدیرخم فرصت مغتنمی برای تفهیم این مسائل برای آحاد مردم است.

دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر در آذربایجان غربی با بیان اینکه ایران در طول چهل سال گذشته همواره مورد طمع دشمنان بوده، است، اضافه کرد: ولی با توجه به اینکه ملت ما مفهوم غدیر را به خوبی دریافته و با تبعیت از رهبری مقابل دشمنان نظام و انقلاب ایستاده‌اند، همیشه‌ توطئه‌های استکبار خنثی شده است.


شروع زودهنگام برنامه‌های محرم، موجب غفلت از غدیرخم شد


سرایی با بیان اینکه متولیان فرهنگی باید به صورتی برنامه‌ریزی کنند که همه مناسبت‌های ملی میهنی و مذهبی به یک اندازه گرامی داشته شوند، به طوری که توجه بیش از حد به یک رویداد نباید باعث شود که سایر اعیاد و مناسبت‌ها در سایه قرار بگیرند و دیده نشوند.

وی آغاز زودهنگام فضاسازی ماه محرم را به نوعی اجحاف در حق غدیر دانست و اضافه کرد: از سال‌ها قبل این رویکرد شکل گرفته است و کسی بنای این را ندارد که با بدعت به وجود آمده مبارزه کند حال آنکه این روش موجب رضایت دشمنان اسلام و انحراف در تشیع نیز شده است.

دبیراجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر در استان اضافه کرد: متاسفانه امروز به جز چند ارگان و نهاد اداری هیچ یک از مسوولین فرهنگی برنامه ای برای عید غدیر نداشتند و اقدامی انجام نشد.

‌انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۳۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت تشخیص زودهنگام دیابت

یک متخصص طب ایرانی درباره بیماری دیابت صحبت کرد و گفت: دیابت یک بیماری مزمن و خاموش است که باید در تشخیص و درمان آن تعجیل کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اهمیت تشخیص زودهنگام دیابت
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • بارندگی‌ شدید موجب توقف برداشت مقطعی پیاز شد
  • دمنوشی که موجب جلوگیری از اضافه وزن می‌شود
  • یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • انسان به ذکر، یادآوری و توجه نیازمند است
  • رادیو ۸۴ ساله شد/ اینجا تهران است، رادیو ایران
  • اعتبارمداح برای مجالس مومنین است