Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیز سهندی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان کمک مردمی نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

وی بیان کرد: در سال جاری همسو با شیوه نامه ابلاغی مرکز، ۲۵ قربان‌گاه در سطح شهرستان‌ها برای جمع‌آوری متمرکز نذرها و گوشت قربانی ایجاد شده بود.

وی ادامه داد: طبق پیش بینی‌های انجام شده امیدواریم با ادامه ثبت آمار عید قربان، میزان مشارکت مردم آذربایجان غربی بازهم افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: این نهاد امسال نیز مانند سال‌های گذشته با همکاری مراکز نیکوکاری، هیات ‌امنای مساجد و معتمدان محلات، نذرها و کمک‌های مردمی را در ۱۰۰ پایگاه استانی جمع‌آوری کرد.

سهندی ادامه داد: مردم آذربایجان‌غربی می‌توانند از طریق کد دستوری #۱*۸۸۷۷*  و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲ کمک‌های خود را در راستای اجرای طرح قربانگاه به دست نیازمندان برسانند.

وی اظهار داشت: شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ به شناسه ۸۸۰۳۱۷۷۶۷ آماده دریافت کمک‌های مردم آذربایجان‌غربی در راستای این طرح است.

وی اضافه کرد: با وجود گذشت ۹ روز از عید قربان کمک‌های  مردمی همچنان ادامه دارد و آمار نهایی پس از اتمام کمک‌ها اعلام می شود.

در حال حاضر بیش از ۱۸۰ هزار نفر در آذربایجان‌غربی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قرار دارند.

۸۱۳۷/۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی عید سعید قربان کمیته امداد امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۳۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوای آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مهدی کریمی افزود: میزان بارندگی ها نیز در ۲۴ ساعت گذشته بین یک تا چهار میلی متر نوسان داشت که بیشترین مقدار در ارومیه با چهار میلی متر بود و این روند تا روز سه شنبه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه بارش های رگباری امروز دوشنبه و روز سه شنبه نیز ادامه دارد، اظهار کرد: طبق پیش بینی ها در نقاط مستعد احتمال بارش تگرگ وجود دارد ولی در شبانه روز گذشته گزارشی رسمی از ایستگاه ها در این زمینه نداشتیم.

کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی ادامه داد: وزش باد نیز طبق پیش بینی ها همچنان تداوم دارد و بیشترین سرعت وزش باد با ۵۰ کیلومتر برساعت در اشنویه و نقده گزارش شده است.

 

دیگر خبرها

  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد
  • افزایش دمای هوای آذربایجان‌غربی
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته 
  • افزوده شدن ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • ملاقات مردمی مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی
  • داد و ستد ۱۲۳۶ میلیاردی در بورس آذربایجان غربی