Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@02:19:49 GMT

کشف ۲۸۵ کیلو تریاک در عملیات پلیس مشهد‌

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۳۸۱۴

کشف ۲۸۵ کیلو تریاک در عملیات پلیس مشهد‌

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۸۵ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس استان در مشهد خبرداد. ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدسبه نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد کاظم تقوی در تشریح این خبر، اظهار داشت: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی در اقدامی اطلاعاتی و نفوذی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله مواد افیونی دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بررسی‌های پلیسی با ردزنی‌های گسترده حاکی از آن بود که سوداگران مرگ این محموله را به صورت خطی  به وسلیه 2 دستگاه تریلر و یک خودرو پژو پارس از استان خراسان جنوبی به سمت مشهد حمل می‌کنند.

18 تن و 400 کیلوگرم انواع مواد مخدر ظرف چند روز گذشته در استان کرمان کشف شدکشفیات مواد مخدر در استان اردبیل 20 درصد رشد داشته استبندرعباس| انهدام بزرگترین باند سازمان یافته مواد مخدر با گردش مالی 10 هزار میلیاردی در جنوب کشور

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ماموران مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی روز گذشته در عملیاتی غافلگیرانه 3 دستگاه خودرو را قبل از رسیدن به مشهد متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با دستگیری 5 سوداگر مرگ در بازرسی از این خودروها 285 کیلوگرم تریاک کشف شد.

انتهای پیام/ش

 

R41347/P/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۳۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه

سرهنگ فارسی گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر و کنترل محور‌های مواصلاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی مراغه در یک عملیات ویژه و با تحقیقات فنی و پلیسی از فعالیت ۲ نفر که با یک دستگاه خودروی پراید در زمینه قاچاق عمده مواد مخدر فعالیت می‌کردند مطلع و موضوع در دستور کار عملیاتی پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با شناسایی کامل مسیر عبور سوداگر مرگ و نوع خودروی وی با هماهنگی‌های لازم تیم‌های ویژه در محدوده شهرستان وارد عمل شدند.

 فرمانده انتظامی مراغه ادامه داد: در یک عملیات غافلگیرانه ماموران با تعقیب و مراقبت لازم خودرو را توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۴۴ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر در دستور کار بوده و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار