Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@09:58:38 GMT

سوادآموزان روستایی سروآباد حمایت مالی می شوند

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۳۸۶۳

سوادآموزان روستایی سروآباد حمایت مالی می شوند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری سروآباد، کامیار میرزایی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سروآباد گفت: در راستای انسداد مبادی بی سوادی در سطح این شهرستان آموزش و پرورش با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی نسبت به شناسایی افراد سوادآموز در سطح روستاها اقدام می کنند.

وی افزود: باتوجه به آمار ۹۰ درصدی افراد باسواد در سروآباد تلاش می‌شود ۱۰ درصد باقیمانده تحت آموزش های سوادآموزی قرار گرفته و در این راستا از ظرفیت تمام دستگاه های اجرایی سطح شهرستان استفاده می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سروآباد افزود: در حال حاضر مهمترین مشکلات آموزش و پرورش این شهرستان در بحث کمبود فضای آموزشی و وجود مدارس تخریبی در برخی از نقاط روستایی این شهرستان است.

وی تاکید کرد: از ظرفیت بنیاد علوی در شهرستان برای تعمیر و تجهیز مدارس سطح شهرستان نهایت استفاده می‌شود و از ظرفیت سایر دستگاه های ذیربط و مرتبط با آموزش و پرورش نیز بهره می‌گیریم.

میرزایی اضافه کرد: حل تمام مشکلات آموزش و پرورش تنها با استفاده از اعتبارات دولتی امکان پذیر نیست لذا ورود خیرین و توانمندان جامعه برای کمک به حل مشکلات آموزش و پرورش امری ضروری است و در این راستا نیازمند ورود خیرین و مدرسه ساز هستیم.

وی گفت: در صورت نیاز انتظار می رود که از سوادآموزان ساکن در مناطق روستایی این شهرستان حمایت مالی شود تا افراد ترغیب شوند تا در کلاس های سوادآموزی شرکت کنند.

کد خبر 4698535

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان سروآباد نهضت سوادآموزی روستا بوشهر قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان هفته دولت یاسوج روز خبرنگار سانحه تصادف اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۳۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| تداوم عملیات بازگشایی گردنه تته در کردستان

عملیات بازگشایی و پاکسازی گردنه تته واقع در محور سروآباد-نودشه-پاوه از برف سنگین، توسط نیروهای راهداری شهرستان سروآباد استان کردستان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، نیروهای راهداری شهرستان سروآباد در حال تلاش برای بازگشایی گردنه تته هستند که با توجه به حجم بیش از حد برف و احتمال سقوط بهمن، بازگشایی مسیر به طول خواهد انجامید.

گردنه تته از جمله گردنه‌های برفگیر استان کردستان است که معمولاً با اولین بارش برف در پاییز هر سال بسته می‌شود و تا فصل بهار سال آینده امکان بازگشایی آن وجود ندارد.

کد خبر 745566

دیگر خبرها

  • آغاز اجر‌ای طرح اتصال مدارس خوی به شبکه فیبر نوری 
  • استفاده از ظرفیت جامعه پزشکی در آموزش و پرورش
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌ خالی شهرک‌های صنعتی خوزستان برای رشد کسب و کارها
  • وضع برخی از قوانین، موجب سنگ اندازی در تولید می‌شود
  • فیلم| تداوم عملیات بازگشایی گردنه تته در کردستان
  • آماده میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزان هستیم
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • دانش‌آموزان نهم استان‌ تهران به رشته‌های مهارتی روی‌آوردند
  • آغاز ساخت دبستان خیرساز در شهرستان مهر
  • لزوم نگارش پیوست عملیاتی تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و مدارس استان قم