Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش چهارشنبه وزارت جهاد کشاورزی، سید محمد موسوی در تشریح عملکرد پرداخت کمک بلاعوض و تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی به بخش کشاورزی استان‌های سیلزده افزود: طبق مصوبات دولت تا تاریخ ۲۸ مرداد ماه سال جاری، تعداد ۱۹۴ هزار و ۵۱ پرونده به مبلغ ۱۰ هزار و ۱۸۴ میلیارد ریال در کمیته‌های تخصصی شهرستان‌های خسارت دیده از سیل بررسی و تایید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی افزود: این استان‌ها شامل استان‌های خوزستان، لرستان، گلستان، مازندران، کرمانشاه، کردستان، فارس، اصفهان، البرز، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، همدان، آذربایجان غربی، تهران، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، گیلان، ایلام، یزد، قم، قزوین، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان است.

وی اظهارداشت: در استان‌های گلستان، مازندران، خوزستان، لرستان، همدان، اصفهان، کردستان و فارس تعداد ۳۵ هزار و ۵۸۶ پرونده به مبلغ ۳۱۸۰ میلیارد ریال به مرحله پرداخت رسیده است که بر اساس ماده ۴ دستورالعمل اجرایی ابلاغی مورخ نهم تیرماه سال ۹۸ وزیر جهاد کشاورزی، متناسب با میزان تخصیص، ۵۰ درصد مبلغ مذکور به حساب خسارت دیدگان واریز شد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی درباره پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی به خسارت‌دیدگان از سیل در بخش کشاورزی، خاطرنشان کرد: تا تاریخ ۲۸ مرداد ماه، تعداد ۷۲ هزار و ۴۰۳ پرونده به مبلغ ۵۶۱۳ میلیارد ریال از طریق سازمان جهاد کشاورزی استان‌های خوزستان، گلستان، لرستان، مازندران، کرمانشاه، کردستان، سمنان، فارس، البرز، همدان، آذربایجان غربی، یزد، ایلام، قزوین، خراسان جنوبی، گیلان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری به بانک‌های عامل معرفی شد.

وی ادامه داد: همچنین در استان‌های خوزستان، گلستان، لرستان، مازندران، کردستان، کرمانشاه، ایلام، فارس و همدان جمعا تعداد ۶ هزار و ۸۲۲ پرونده به مبلغ ۸۲۵ میلیارد ریال به خسارت‌دیدگان پرداخت شده است.

موسوی یادآور شد: از مجموع پرونده‌های معرفی شده مذکور ۵۲ درصد به بانک کشاورزی، ۱۷ درصد به بانک ملی، ۱۰ درصد به بانک سپه، ۵ درصد به بانک ملت، ۳ درصد به بانک توسعه تعاون، ۶ درصد به بانک صادرات، ۵ درصد به بانک تجارت و ۲ درصد به بانک رفاه کارگران ارسال شده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خسارت سیل کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۳۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار خوزستان از هلدینگ کشاورزی در دزفول

علی اکبر حسینی محراب  استاندار خوزستان با اشاره به اینکه گام‌های صادراتی خوبی در این واحد تولیدی برداشته شده است بر افزایش تعامل این هلدینگ با کشاورزان تاکید کرد. 

 هلدینگ رحمت تجارت که اسفند سال ۱۴۰۲ با حضور وزیر جهاد کشاورزی در دزفول به طور رسمی افتتاح شد فعالیت آزمایشی خود را از سال ۹۸ آغاز کرد. 

 این هلدینگ از ۲ هزار و ۴۰۰ کشاورز شمال خوزستان و استان‌های همجوار حمایت می‌کند و ۱۵۰ واحد دامپروری سطح کشور نیز زیر پوشش این هلدینگ برای تامین خوراک دام قرار دارند.

مجتمع کارخانجات هلدینگ رحمت تجارت در ۱۵ کیلومتری جنوب شهر دزفول و در محل چهارراه آوج این شهرستان قرار دارد که فعالیت آزمایشی خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده است.

هلدینگ رحمت تجارت با هدف پشتیبانی از کشاورزان شمال خوزستان، ارزآوری برای کشور و ایجاد اشتغال پایدار تاسیس شده است.

بازدید از طرح‌های اقتصادی و زیرساختی، دیدار با نخبگان، شرکت در نشست شورای اداری شهرستان و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه‌های سفر استاندار خوزستان به شهرستان دزفول است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار خوزستان از هلدینگ کشاورزی در دزفول
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • اطلاعیه جدید بانک مرکزی/ سقف برداشت از حساب‌های بانکی دوباره تغییر کرد