Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از شهردار پایتخت با فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در خصوص آزادی بازداشت شدگان خبر داد.

محمدی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در تازه ترین توئیت های خود از اتخاذ تصمیمات جدید برای مقابله با پدیده دلخراش

حیوان آزاری خبر داد و ضمن تشریح آخرین اقدامات و تصمیمات مدیریت شهری پایتخت برای جلوگیری از وقایع دلخراش حیوان آزاری، نوشت: «در نشست

مشترک شهردار و رئیس شورای شهر تهران با برخی فعالین محیط زیست در خصوص وقایع دلخراش حیوان آزاری تصمیماتی اتخاذ شد:

 

1- موضوع نظارت بر طرح ساماندهی حیوانات در سطح شهر تهران به جهت رعایت مسائل تخصصی به اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2- دفتری در شهرداری تهران با مسئولیت جمعی از فعالان، پیگیری و نظارت بر جلب حمایت سمن ها در این زمینه را انجام خواهد داد.

3- برای ساماندهی وضعیت فعلی تصمیماتی با حضور مقامات شهرداری اخذ شد که مدیریت ذیربط پیگیری می نماید.

4- تاکید شد بین فعالان و حامیان واقعی حقوق حیوانات و کسانی که در پی سو استفاده های سیاسی از افکار و احساسات عمومی هستند تفاوت وجود دارد.

5- شهردار تهران طی تماس با فرمانده محترم نیروی انتظامی تهران بزرگ در خصوص آزادی بازداشت شدگان گفتگو نمود و امید است شاهد گشایش لازم باشیم.»/ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۳۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۸۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر گذشته

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد اشغالگران اسرائیلی در حمله اخیر به اردوگاه نور شمس در طولکرم ۵۰ فلسطینی را بازداشت کردند.

این مرکز حقوقی تاکید کرد که شمار بازداشت شدگان در کرانه باختری از آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر گذشته به ۸۴۰۰ نفر افزایش یافته است.

باشگاه اسیر فلسطین عنوان کرد که صهیونیست‌ها در جریان بازداشت فلسطینیان بعضا آنان را تحت شکنجه قرار داده و افراد زیادی را هم اعدام میدانی کردند.

بازداشت‌ها در کرانه باختری افراد در سنین مختلف را دربرگرفته است، از جمله اینکه تاکنون صدها زن و کودک هم در این منطقه بازداشت شدند.

باشگاه اسیر فلسطین تاکید کرد که شمار کلی بازداشت شدگان در اردوگاه نور شمس به حدود ۱۰۰ نفر رسیده است.

کد خبر 6085118 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • هت‌تریک سردار آزمون مقابل چشم ده‌روسی
  • تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه سفر رئیس جمهور آلمان به ترکیه
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • غذا دادن دستی به حیوانات پرسه زن، مصداق حیوان آزاری است
  • دشمن برای موضوع حجاب برنامه داشته و نباید بدون برنامه مقابل این دشمن هنجارشکن قرار بگیریم
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه + فیلم
  • بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری دستگیر شده‌اند
  • بازداشت ۸۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر گذشته