Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،در این اقدام که با همکاری مدیریت چهارباغ عباسی انجام گرفت، تعداد قابل توجهی از اعضای انجمن آوای بوم مشارکت کرده و در یک روز بیش از ۲۶ لانه  پرندگان در خیابان چهارباغ نصب شد.

به منظور انجام این طرح، جلساتی مشترک میان انجمن آوای بوم و سازمان زیباسازی شهر اصفهان انجام گرفت و پس از بررسی های لازم، مقرر گردید به منظور معرفی اصفهان به عنوان شهر دوستدار پرندگان، در نخستین گام این لانه ها در خیابان چهارباغ نصب بشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین منظور دستورالعمل ساخت لانه پرندگان مناسب شهر اصفهان از سوی انجمن آوای بوم به سازمان زیباسازی تحویل داده شد و این سازمان با صرف کمترین هزینه و با استفاده از چوب های باقی مانده از دیگر فعالیت ها، تعدادی لانه پرنده را ساخته و به این انجمن تحویل داد. استفاده از باقی مانده های چوب برای ساخت این لانه ها به منظور به حداقل رساندن آسیب به محیط زیست انجام گرفت.

در گام بعدی، اعضای این انجمن اقدام به رنگ زنی این لانه های پرندگان کرده و آن را برای نصب در خیابان آماده نمودند. برای نصب این لانه ها در خیابان چهارباغ، جلسه ای مشترک میان اعضای این انجمن با مدیریت محترم چهارباغ عباسی اصفهان و کارشناس سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان تشکیل شد که در آن نحوه   نصب لانه ها به درختان با کمترین آسیب مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات نهایی گرفته شد. همچنین بر روی تمامی لانه ها، علامت  سلام_  پرنده درج گردید.  سلام پرنده ،کمپینی است که توسط انجمن پرنده شناسان آوای بوم در سال ۱۳۹۶ راه اندازی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان پرندگان پرنده شهرداری محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۳۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ لحظه هدف قرارگرفتن ریز پرنده ها در آسمان اصفهان

صدای انفجار شنیده شده در اصفهان ناشی از انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند غیرعامل بوده است.

دریافت 7 MB

دیگر خبرها

  • جانمایی پرنده‌فروشان در فاز ۲ بازار پرندگان خلیج فارس/ انتقال واحد‌های پرنده‌فروشی تا نیمه اردیبهشت
  • جانمایی پرنده‌فروشان دربازار پرندگان خلیج فار‌س
  • جانمایی پرنده‌فروشان در فاز دوم بازار پرندگان خلیج فار‌س
  • فیلم فعال شدن پدافندها برای هدف قرار دادن ریز پرنده‌ها در اصفهان
  • لحظه هدف قرارگرفتن ریز پرنده ها در اصفهان | ویدئو
  • فیلم/ لحظه هدف قرارگرفتن ریز پرنده ها در آسمان اصفهان
  • برگزاری تور پرنده نگری در پارک جنگلی آبیدر سنندج
  • آئین بزرگداشت استاد مصطفی کمال پورتراب برگزار شد
  • افتتاح دومین خانه شهید در منطقه ۱۵ تهران
  • بازگشت فلامینگو ها پس از چند سال به تالاب گاو خونی