Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-19@03:06:15 GMT

فرزند بیوک در چین! +عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۳۹۵۹

فرزند بیوک در چین! +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی تصاویر جدیدی از فرزند خوانده شرکت بیوک با نام Buick Enclave در فضای مجازی منتشر شده است.

شرکت خودروسازی بیوک نسخه جدید این اتومبیل را به طور اختصاصی برای عرضه در کشور چین طراحی کرده است و به نظر می‌رسد با این اقدام به دنبال تقویت بیش از گذشته فروش خودروهای خود و به طور کلی فروش اتومبیل‌های آمریکایی در چین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشار تصاویر جدید از خودروی جدید شرکت بیوک سبب شد مدیران این شرکت پس از مدت‌ها سکوت سرانجام از جزئیات بیشتری از برنامه‌های این شرکت برای بازار خودروی چین را بیان کنند. اتومبیل Buick Enclave مخصوص کشور چین از لحاظ ابعاد در مقایسه با همتای آمریکایی خود که بیشتر در مناطق شمالی این کشور به فروش می‌رسد، کوچکتر و دارای قدرت موتور کمتری است.

این خودرو با موتور توربو شارژ ۲.۰ لیتری و جعبه دنده ۹ سرعته خودکار رقیبی قدرمند برای نسخه‌های آسیایی اتومبیل‌های شورولت Blazer و کادیلاک XT6 به حساب می‌آید. چین به عنوان یک از بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین کشورهای جهان، یک بازار بسیار گسترده و پرسود برای شرکت‌های مطرح خودروسازی در جهان است. در کنار وجود این بازار پرتقاضا، مردم چین نسبت به اتومبیل‌های آمریکایی علاقه‌ای خاص دارند و همواره از محصولات جدید استقبال کرده‌اند.

مهندسان بیوک نسبت طراحی و تولید خودروی Enclave مخصوص چین تلاش زیادی را انجام داده‌اند و تمامی ویژگی‌های مورد علاقه چینی‌ها را در نظر گرفته‌اند. تغییرات ساختاری و ظاهری در اتومبیل جدید بیوک نسبت به نسخه موجود در آمریکا تقریبا زیاد است و احتمالا در صورت عدم فروش کافی در چین، مورد استقبال مشتریانی آمریکایی قرار نمی‌گیرد.

مشتریان چینی می‌توانند به زودی شاهد عرضه کراس‌اور جدید شرکت بیوک در کشور خود باشند و با خرید آن از رانندگی با خودرویی با کیفیت لذت ببرند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بیوک خودروسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۳۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین جشنواره ملی زیبایی شتر در انبارالوم

فرزانه شهردار و دبیر برگزاری سومین جشنواره ملی زیبایی شتر گفت: این جشنواره روز یکشنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۹ صبح در ورودی انبار الوم جنب سی ان جی آغاز خواهد شد.

او افزود: امسال برای اولین بار این جشنواره در چهار نژاد خارجی، بلوچ، ترکمن و کرد برگزار می‌شود.

فرزانه ادامه داد: مالکین شتر‌ها می‌توانند برای شرکت در این جشنواره با تلفن‌های ۰۹۱۱۱۷۱۷۹۸۷ و ۰۹۱۱۳۷۱۳۲۹۸ تماس بگیرند و ثبت نام کنند.

شهردار انبارالوم افزود: برپایی غرفه‌های فروش فرآورده‌های شتر، اجرای موسیقی و فروش صنایع دستی از برنامه‌های جنبی این جشنواره است.

به گفته فرزانه تاکنون ۷۰ مالک شتر برای شرکت در این جشنواره ثبت نام کرده اند و از هر نژاد ۳ شتر برتر انتخاب و از سبوس رایگان بهره مند می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین جشنواره ملی زیبایی شتر در انبارالوم
  • تحریم جدید برای ایران؛ فیک یا واقعی؟
  • اظهارنظر آنتونلی درباره رانندگی با خودروی فرمول یک
  • دستگیری متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • تحریم جدید، فیک یا واقعی؟/ کارشناسان: سقف تحریم ایران پُر شده
  • روایت رسانه عبری از ناکارآمدی پهپادهای آمریکایی در اوکراین
  • نایکی پیشنهاد بالاتر می‌دهد؛ غول آمریکایی نمی‌خواهد بازار پرسود بارسلونا را از دست بدهد
  • جزئیات فروش ون اینرودز توسط بهمن موتور
  • رقیب آمریکایی کنار کشید؛ زارع شانس اصلی طلای المپیک