Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@15:02:51 GMT

کشف محموله یک میلیارد ریالی کالای قاچاق در پلدختر

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۳۹۸۸

کشف محموله یک میلیارد ریالی کالای قاچاق در پلدختر

سرهنگ همایون بخشی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی در یک عملیات در راستای مبارزه با قاچاق کالا اقدام به توقیف یک دستگاه کامیون کشنده حامل بار قاچاق در محور آزادراه پل زال کردند.

وی، افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از این کامیون که از بنادر جنوبی بارگیری و به سمت شمال کشور در حرکت بود با هماهنگی مقام قضایی ۹۶ هزار عدد اسباب بازی قاچاق بدون هیچ گونه مجوز قانونی کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی پلدختر، گفت:کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را مبلغ یک میلیارد ریال تخمین زدند.

سرهنگ بخشی، افزود: در این راستا یک نفر دستگیر شد که برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

وی، یادآور شد:  نیروی انتظامی در راستای منویات مقام معظم رهبری و برای جلوگیری از قاچاق کالا با قاطعیت در جلوگیری از این پدیده شوم در کشور برخورد قانونی می کند.

کد خبر 4698546

منبع: مهر

کلیدواژه: قاچاق کالا پلدختر فرماندهی انتظامی لرستان بوشهر قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان هفته دولت یاسوج روز خبرنگار سانحه تصادف اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۳۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار کالای قاچاق در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛:فرمانده انتظامی استان لرستان گفت:در پی دریافت خبری مبنی نگهداری  کالای قاچاق در يک انبار در سطح حوزه استحفاظی شهرستان خرم آباد،بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی اين شهرستان قرار گرفت.
سردار يحيی الهی افزود:مأموران کلانتری ۱۹ خرم آباد پس از تكميل تحقيقات ميدانی و با انجام اقدامات اطلاعاتی از صحت موضوع، انبار مورد نظر را شناسايی و در بازرسی از این انبار ۱۱ هزار و ۳۷۰  قلم انواع ظروف آشپزخانه ، لوازم آرايشی و ابزار آلات‌ قاچاق به ارزش  ۲۰ ميليارد ريال كشف و ضبط کردند.
در این زمینه يک نفر دستگير و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

 

دیگر خبرها

  • ۲ محموله کالای قاچاق در اندیمشک کشف شد
  • توقیف تریلی حامل ۲۹ هزار لیتر گازوییل قاچاق در کاشان
  • کشف انبار کالای قاچاق در خرم آباد
  • دستگیری کلاهبرداری ۱۴۰ میلیارد ریالی در چرداول
  • کشف بیش از ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در چهابرج
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • کشف میلیاردی کالای قاچاق در کرمان
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد