Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزشگاه فولادی ها تایید شد.

طرفداری- ورزشگاه شهدای فولاد، استادیوم اختصاصی تیم فولاد خوزستان در آخرین روزهای پیش از شروع لیگ برتر، مجوز برگزاری بازی را دریافت کرد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد، حبیب الله رضایی، مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان گفت:

در بازدید شب گذشته سعید فتاحی رییس برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال از ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان و تکمیل نواقص گیت های الکترونیکی ورزشگاه امروز در هیات رییسه سازمان لیگ مجوز برگزاری بازیهای خانگی فولاد در ورزشگاه اختصاصی این تیم صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر حبیب الله رضایی افزود:

بازی روز جمعه تیم فوتبال فولاد مقابل صنعت نفت آبادان در هفته نخست لیگ برتر از ساعت ۲۰:۱۵ با حضور هواداران در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار می شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۴۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی‌پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در شهرستان‌های خرمشهر و آبادان بازدید کردند.

بازدید از یادمان شهدای شلمچه، موزه جنگ خرمشهر، یادمان شهدای اروند از جمله برنامه‌های این سفر دو روزه کاروان راهیان نور ورزش کشور به استان خوزستان است.

همچنین این بازدید با همکاری وزارت ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران کشور به مدت ۲ روز (۴ و ۵ اردیبهشت) به میزبانی خوزستان در شهرهای آبادان و خرمشهر در حال برگزاری است.

کد خبر 6086777

دیگر خبرها

  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!