Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صارم رضایی عصر چهارشنبه در گفت و گو با رسانه ها، گفت: صبح امروز در پی تماس تلفنی با شماره تلفن ۱۱۲ (ندای امداد جمعیت هلال احمر ) مبنی بر غرق شدن زوج تهرانی نیروهای هلال احمر شهرستان دورود به منطقه اعزام شدند.

 وی، افزود: این زوج گردشگر در مسیر آبشار «آب گرمه» دورود به دلیل عدم آشنایی با مسیر در قسمت بالا دست آبشار در نقطه پر شیب دچار لغزش شده و در لبه ی پرتگاهی خطرناک گرفتار شدند به نحوی که با کوچک ترین حرکت احتمال سقوط آنها به پرتگاه وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان، اظهار داشت: تیم امداد و نجات کوهستان شهرستان دورود به سرعت به محل گیر افتادن گردشگران اعزام شد و با ایجاد کارگاه فنی نجات کوهستان با طناب و حمایت، زوج گردشگر را به همراه دو قلاده سگ خانگی از محل پرتگاه به محل امن منتقل کردند.

رضایی از اعضای داوطلب تیم امداد و نجات کوهستان آقایان سید محمود حسینی، محمد لک، اشکان ناصر پور و علیرضا سالاروند قدردانی کرد و از گردشگران درخواست کرد بدون آشنایی کامل با مسیر های دسترسی نقاط دیدنی اقدام به طبیعت گردی نکنند و حتما از راهنمای محلی خبره استفاده کنند.

کد خبر 4698556

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر لرستان گردشگران بوشهر قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان هفته دولت یاسوج روز خبرنگار سانحه تصادف اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۴۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود گفت: بامداد امروز با دریافت گزارشی از مرکز کنترل عملیات استان گیلان مبنی بر سقوط یک مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان لاهیجان، تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دیزبن به محل حادثه اعزام شدند.
 عامر محبی افزود: این فرد به علت سقوط از ارتفاع دچار آسیب دیدگی شدید شده بود، که پس از بررسی‌های اولیه با توجه به شرایط نامساعد منطقه و صخره‌ای بودن محل یک تیم تخصصی نجات از پایگاه هلال احمر رودسر به محل حادثه اضافه شد.
وی با بیان اینکه پس از راه اندازی گروه تخصصی برای نجات این فرد مسیر دسترسی مشخص شد گفت: پس از اقدامات لازم، مصدوم از مرگ رها یافت و به مکان امن منتقل شد. 
رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود تصریح کرد: در این عملیات یک گروه از ایستگاه آتش نشانی شهرستان لاهیجان و تعدادی از اهالی منطقه حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی‌ نیروهای عملیاتی هلال احمر به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر در جنوب سیستان و بلوچستان