Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سردار روح الامین قاسمی اظهارداشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان گنبدکاووس پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و میدانی موفق به کشف یک فقره زمین‌خواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در بررسی‌های تخصصی به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی شهرستان مشخص شد، متهم 34 هزار و 790 متر مربع از اراضی ملی و طبیعی به ارزش 4 میلیارد ریال را به صورت غیرقانونی تصرف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات اولیه منکر هرگونه جرمی شد که پس از مواجهه با مستندات و مدارک پلیس به تصرف غیرقانونی اراضی ملی اعتراف کرد.

سردار قاسمی در پایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، گفت: پلیس استان با اشراف اطلاعاتی و تلاش بی‌وقفه با قانون‌شکنان مقابله کرده و اجازه فعالیت غیرقانونی به این‌گونه افراد را نخواهد داد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: زمین خواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۴۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: کلاهبردار خرید و فروش خودرو به ارزش ۶۵ میلیارد ریال در شهرستان آبادان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدمحمود میرفیضی اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش خودرو و کشیدن چک بلامحل در شهرستان آبادان، تیمی ویژه‌ای از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: متهم با استفاده از شگردهای مختلف و دادن چک، اعتماد آن‌ها را جلب و برای تحویل خودروی خارجی، مقدار قابل توجهی پول از آن‌ها دریافت کرده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: مأموران پلیس با بهره برداری از بانک‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت کلاهبردار در شهرستان آبادان شناسایی شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات کاملاً غافلگیرانه آن را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار میرفیضی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری حدود ۶۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود، اضافه کرد: با تشکیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 747236

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • مقابله با زمین خواری ۲۰ هکتاری در منطقه کوهپایه کرمان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • کشف زمین خواری ۳۰ میلیاردی در زاهدان
  • دستگیری سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست در گلستان
  • رفع تصرف اراضی ملی و دولتی در اندیمشک
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • قاتل تهرانی در قشم به دام افتاد
  • دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری