Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر امروز پیکر حجت‌الاسلام والمسلمین عباس رحیمی، امام جمعه فقید خمینی‌شهر در جوار آستان مقدس امام‌زاده سیدمحمد این شهر به خاک سپرده ‌شد. ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس رحیمی، امام جمعه خمینی‌شهر روز گذشته بر اثر عارضه قلبی و تنفسی در بیمارستان الزهرا اصفهان در سن 72 سالگی، دار فانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر وی عصر امروز با حضور پرشور مردم قدرشناس خمینی‌شهر از مصلای نماز جمعه این شهر به سمت آستان مقدس امام‌زاده سیدمحمد(ع)  تشییع و در جوار آن امام‌زاده عظیم‌الشان به خاک سپرده شد.

 آیت‌الله طباطبایی‌نژاد نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اصفهان بر پیکر حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمی نماز میت را اقامه کرد.

تسلیت نماینده ولی فقیه در استان اصفهان به مناسبت درگذشت امام جمعه خمینی‌شهرجزئیات مراسم تشییع پیکر امام جمعه خمینی‌شهرامام جمعه خمینی‌شهر به دیار باقی شتافت
به همین مناسبت مراسم بزرگداشت ارتحال این فقید وارسته فردا پنج‌شنبه سی‌و‌یکم مرداد از ساعت 17:30 تا 19:30 در مصلای نماز جمعه خمینی‌شهر برگزار می‌شود.

 مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمی امامت جمعه خمینی‌شهر و مبارکه و تألیف بیش از 30 کتاب را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده بود.

انتهای پیام/ش

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۴۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم مراسم معارفه امام جمعه شهر سردشت دزفول برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد  گفت: یکی از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  نماز جمعه است.

وی افزود:  هر کجا که امام جمعه وجود دارد، تلاش می‌کند که مشکلات منطقه خود را در حد توان خود برطرف کند و هر چقدر که فعال‌تر باشد مشکلات نیز کمتر هستند و اگر بنا بود مسأله‌ای مطالبه شود باید در چارچوب قانون و اختیارات باشد. 

در این مراسم  ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید حسین علوی اصل،   امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید ابوالقاسم حسینی احمد فداله به عنوان امام جمعه جدید بخش سردشت دزفول معرفی شد.

 

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه قزوین بر مشارکت مردم و تسهیل امر مسکن
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است