Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، مهناز افشار که این روزها در آلمان به سر می‌برد، درباره پذیرفتن نقش «راضیه» در «قسم» گفت: من بعد از «آشفته‌گی» و «ناگهان درخت» تصمیم داشتم پیشنهاد دیگری را قبول نکنم. در آلمان بودم که محسن تنابنده فیلمنامه را برایم فرستاد. وقتی فیلمنامه «قسم» را خواندم خیلی حالم بد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من خواهر بزرگ دارم و ما یک خانواده خیلی سنتی داریم. برای همین نسبت به این جمع خانوادگی در «قسم» این حس برایم ایجاد شد که انگار باید سهمی در این قصه داشته باشم. خیلی با خودم کلنجار رفتم که قبول نکنم ولی نشد. یک باره همه چیز دست به دست هم داد و «راضیه» من را صدا کرد. 

مهناز افشار در ادامه درباره اینکه چطور به «راضیه» فیلم نزدیک شده گفت: من چون پدر از دست دادم و چون خواهر دارم و چون دوست داشتم کار اجتماعی از جنس مردم انجام بدهم و گاهی انجام دادم و متاسفانه بد برداشت شده، راضیه را خیلی دوست داشتم. بارها پیش آمد که در طول فیلمبرداری برای یک خواهری که مرده بود و خواهری که به خون‌خواهی خواهرش برخاسته بود، ضجه زدم و عزاداری کردم.

بازیگر فیلم «قسم» در ادامه درباره کار کردن با محسن تنابنده در این فیلم گفت: محسن بداخلاق‌ترین کارگردان جهان است ولی آنقدر حواسش به بازیگر است که تمام آن نابازیگرانی که در اتوبوس بودند را تک به تک کنترل می‌کرد. 

مهناز افشار در پایان این گفت‌وگو با بیان اینکه تصمیم گرفتم خودم مراقب باشم که یک سری حرف‌های بیخود دوباره پخش نشود گفت: من به یک دلیل بزرگ به وطنم برمی‌گردم؛ پدرم آنجا خاک است، مادرم آنجا نفس می‌کشد و از همه مهمتر ریشه من در آنجاست.

او ادامه داد: من همیشه یکی دو سال سفر می‌رفتم و نمی‌دانم الان چرا اینقدر به چشم آمده. من فقط ۴ماه است که از کشور خارج شدم و مطمئنا برای اکران فیلم شما (آشفته‌گی) برمی‌گردم.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آلمان خانواده پدر عزاداری جهان اتوبوس خاک آلمان ایران مهاجرت مهناز افشار بازیگر سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۴۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ درصد تخفیف به خاطر دفاع جانانه از خاک ایران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس در اینجا هر ایرانی غیوری می‌خواهد در این پیروزی شادی‌بخش شریک باشد، حال یکی در فضای مجازی مطلبی می‌زند، دیگری شیرینی و چایی پخش می‌کند، فرد دیگری سرود «ای ایران» را پخش می‌کند، کمی آن‌سو تر هم جلسه دعای سلامتی حرفو نصرت برای رزمندگان اسلام بر پا می‌شود.

حال بخوانید از یک هم‌وطن سیستان و بلوچستانی که با ۲۰ درصد تخفیف؛ ناز شست دفاع جانانه از خاک ایران، این گونه جشن گرفته است. کد خبر 845365 برچسب‌ها خبر مهم استان سیستان و بلوچستان حمله ایران به اسرائیل

دیگر خبرها

  • نمایش «شاماران» به سعدی افشار تقدیم شد
  • نشست مدیران کل اتباع و بیمه سلامت استان بوشهر
  • قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش
  • پسر صدیقه خانم که اروپایی‌ها را شگفت زده کرد
  • پاسخ اسراییل را نمی دادیم تجاوزاتش گسترده می شد/ جنگ کلاسیکی شکل نمی گیرد/ اگر اتفاقی بیفتد به سطح گروه‌های نیابتی ما در منطقه برمی گردد/ در شرایطی که نیاز به اجماع داریم چه دلیلی دارد طرح حجاب را اجرا کنیم 
  • پاسخ اسراییل را نمی دادیم تجاوزاتش گسترده می شد/ جنگ کلاسیکی شکل نمی گیرد/ اگر اتفاقی بیفتد به سطح گروه‌های نیابتی ما در منطقه برمی گردد/ در شرایطی که نیاز به اجماع داریم چه دلیلی دارد طرح عفاف و حجاب را اجرایی کنیم 
  • قتل دلخراش مادر جوان به دست پسرش | پدرم آنقدر بدگویی کرد که باور کردم مادرم...
  • ربودن مرد جوان به خاطر ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • ۲۰ درصد تخفیف به خاطر دفاع جانانه از خاک ایران
  • هزینه درمان بیماران هموفیلی؛ ۱۰۰ میلیون تومان در ماه!