Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شهرنوشت، سید امیرحسین شمس با تاکید بر لزوم پیگیری حقوق عامه در شهرداری تهران از افزایش تعاملات این سازمان با قوه قضاییه خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه رئیس قوه قضاییه به بحث حقوق عامه توجه بسیار ویژه‌ای دارد و زمانی هم که دادستان کل کشور بود شورای حفظ بیت‌المال را در دادستانی کل کشور راه اندازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین ملاقاتی هم که به همراه شهردار تهران با آقای رئیسی داشتیم، وی تاکید زیادی به حساسیت حقوق عامه و مردم داشت و از آنجایی که شهرداری تهران به طور مستقیم با حقوق عامه در ارتباط است، رئیس قوه قضائیه تاکید کرد که موقعیت مجموعه حقوقی شهرداری تهران، حساس و خطیر است.

مدیرکل حقوقی شهرداری تهران همچنین از تشکیل و راه‌اندازی کمیته حفظ حقوق بیت المال در شهرداری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: رئیس قوه قضاییه و شهردار تهران حساسیت ویژه‌ای در این باره دارند و ما هم این موضوع را به جد دنبال خواهیم کرد.

وی مواردی مانند رفع خطر از گودهای پرخطر در شهر تهران را بخشی از حقوق عامه عنوان کرد و توضیح داد: گودهای پرخطر در تهران یکی از بحث‌های اصلی و اساسی در حقوق عامه است به همین دلیل چندین بار نه فقط از دادستانی کل کشور بلکه از طریق دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 37 هم موضوع گودها پیگیری شده و هم اکنون هم در حال بررسی است و امیدواریم در آینده نزدیک معضلات آن ها حل شده و کاملا رفع خطر شوند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حقوق شهرداری تهران قوه قضاییه شهردار تهران شهرداری شهر تهران انقلاب شهرداری تهران گودبرداری گودال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۴۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور بیش از یکهزار و 200 سند مالکیت زراعی سال گذشته در اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار شهرستان اشنویه در نشست شورای حفاظت از حقوق بیت المال با موضوع تثبیت اراضی کشاورزی گفت: پارسال یکهزار و ۲۴۰ سند مالکیت زراعی در این شهرستان صادر شد.

سید علی ترابی افزود: در این مدت سه هزار و ۷۸ پرونده ثبت و دو هزار و  ۱۵۰ رأی هیئت قانون صادر شده که منجر به صدور یکهزار و ۲۴۰ سند مالکیت شده است.

ترابی، بر اهمیت و اولویت صدور اسناد اراضی کشاورزی تأکید کرد و تعامل بیشتر اداره های جهاد کشاورزی و ثبت شهرستان را برای تسریع در فرآیند صدور اسناد خواستار شد.

وی، با اشاره به رفع موانع سنددار کردن اراضی کشاورزی به‌ منظور ترغیب و تشویق کشاورزان برای دریافت سند رسمی، به تسریع در تشکیل پرونده، حذف هزینه‌های زائد و تسریع در پاسخ به استعلامات معموله تأکید نمود.

اقبال جو، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشنویه هم در این جلسه توجه به حقوق بیت المال را از اولویتهای اساسی عنوان کرد و گفت: باید مدیران و مسئولان از حقوق بیت المال صیانت کنند.

در این جلسه بخشداران مرکزی و نالوس، رؤسای جهاد کشاورزی، ثبت اسناد و شورا‌های اسلامی و دهیاران نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته و موانع و مشکلات موجود در فرآیند کاری صدور اسناد کشاورزی را مطرح کردند.

دیگر خبرها

  • بیش از هزار و ۲۰۰ سندمالکیت‌زراعی در اشنویه صادر شد
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • صدور بیش از یکهزار و 200 سند مالکیت زراعی سال گذشته در اشنویه
  • اصلاح سند سد «دز» در راستای حفظ حقوق بیت‌المال
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت 
  • توپ ورود تاکسی های برقی به پایتخت در زمین کدام دستگاه است؟
  • بنا‌های تاریخی پایتخت نونوار می‌شود
  • انتقاد از عدم ورود تاکسی‌های برقی به پایتخت
  • پیشنهاد تشکیل شورای راهبردی سلامت تهران/شاخص سرانه سلامت پایتخت نسبت به برخی استان‌هامناسب نیست
  • تزریق روح تازه در کالبد بناهای تاریخی پایتخت