Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@19:30:10 GMT

پروژه‌های ناقص ورزشی را افتتاح نمی‌کنیم‌

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۴۳۴۱

پروژه‌های ناقص ورزشی را افتتاح نمی‌کنیم‌

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: برای هفته دولت هیچ پروژه ورزشی ناقصی را افتتاح نمی‌کنیم. ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰ استانها جزایر خلیج فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، مجتبی عامری‌سیاهویی عصر امروز در نشستی با فعالان و دست‌اندرکاران امور ورزشی در این شهرستان با بیان اینکه بعضا مشاهده می‌شود در آستانه هفته دولت پروژه‌هایی که صد در صد کامل نشده‌اند مورد افتتاح قرار می‌گیرند و پس از افتتاح امور تکمیل آن دنبال می‌شود، اظهار داشت:‌ این موضوع همواره دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی را در بین شهروندان و مردم به وجود آورده که ما در نشستی که با مسئولان ارشد ورزش و جوانان و شهرستان‌ها داشته‌ایم مصوب کرده‌ایم که از این رویه در صورت وجود جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیمارستان بزرگ یاسوج به صورت ناقص افتتاح نمی‌شودپروژه میدان آیت‌الله خاتمی یزد 12 دی افتتاح نمی‌شودداستان پرغُصه منوریل قم/منوریل امسال هم افتتاح نمی‌شود

وی با بیان اینکه در حال حاضر سه پروژه زمینی ورزشی در قشم شامل سه زمین فوتبال چمن مصنوعی در مجموع به متراژ چهار و 500 هزار مترمربع، در مرحله بهره‌برداری قرار دارد، یادآور شد:‌طی سفر و بازدید میدانی که داشته‌ایم این پروژه‌ها را به طور کامل و دقیق مورد بررسی قرار داده‌ایم تا در زمان افتتاح مشکلی پیش نیاید.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان با بیان اینکه تاکید ویژه‌ای به کیفی‌سازی و استفاده از بهترین مصالح و تجهیزات در ساختمان‌ها و سازه‌های ورزشی استان داریم، افزود: جزیره قشم، به دلیل سرانه قابل توجه فضای ورزشی، توسعه زیرساختی و عمرانی و مبتوعیت آب و هوایی به ویژه در نیمه دوم سال می‌تواند به عنوان یک منطقه برای میزبانی رویدادهای ملی و بین‌المللی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ش

R7558/P/S6,1433/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۴۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تور ماه عسل «وصال شیرین» استان قم در مشهد مقدس

روح‌الله مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان قم و شبکه فعالین ازدواج، تور ماه عسل زوج‌های جوان استان قم که پس از سال ۱۴۰۰ ازدواج کرده اند در مشهد مقدس انجام می‌شود.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح ایجاد فرصت سفر زیارتی ارزان و کیفی برای زوج‌های جوان، تقویت و تحکیم بنیان خانواده‌های نوپا با برنامه‌های توانمندساز و پشتیبانی مشاوره‌ای و ترویج فرزندآوری به موقع است.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم اظهار کرد: زوج‌های شرکت کننده در جشن‌های وصال، زوج‌های با مهریه ۱۴ سکه و یا زوج‌هایی که زمان ازدواج، زوج کمتر از ۲۵ سال و زوجه کمتر از ۲۳ سال سن داشته، برای شرکت در ماه عسل وصال شیرین در اولویت قرار دارند.

وی افزود: زوج‌های جوان تا سوم اردیبهشت ماه برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به محل معاونت امور جوانان استان قم به آدرس انتهای بلوار امام موسی صدر، فرهنگسرای جوان مراجعه و یا با شماره‌های ۳۶۵۶۴۵۶۴-۳۶۵۶۴۵۹۷ تماس بگیرند.

کد خبر 6083956

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز جامع غربالگری اتباع در شهرستان ری
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • جشنواره شمیم ریحان در استان قم برگزار می‌شود
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد
  • برگزاری تور ماه عسل «وصال شیرین» استان قم در مشهد مقدس