Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@18:50:57 GMT

۱۶ هزار معتاد در سطح استان اردبیل شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۴۳۵۷

۱۶ هزار معتاد در سطح استان اردبیل شناسایی شد

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل گفت: ۱۶ هزار معتاد در سطح استان اردبیل شناسایی شده است. ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهنام بهشتی عصر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر 16 هزار معتاد در سطح استان اردبیل شناسایی شده است شده است که درصدد هستیم با برگزاری کارگا‌ه‌های آموزشی توسط گروه‌های جهادی در پیشگیری از اعتیاد دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که فرهنگ‌سازی در امر کاهش آسیب‌های اجتماعی باید به عنوان مولفه اساسی اولویت است بیان کرد: باید ار این زمینه نسبت به تبیین نکات آموزشی و برخورد با معتادان اقدام شود که در این زمینه اهمیت به این مسائل می‌تواند در اکر کاهش اعتیاد و معضل‌های اجتماعی مورد نظر باشد.

استاندار قزوین:ریشه های اعتیاد در جوامع کارگری درمان شودکرمان| نبود کمپ ترک اعتیاد دولتی در جیرفت به یک معضل تبدیل شدجهش ژنتیکی می‌تواند عامل اعتیاد باشد

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل با اشاره به استفاده مخفیانه مواد مخدر در اماکن عمومی بیان کرد: باید درا ین زمینه نظارت‌ها و بازرسی‌ها توسعه یابد تا بتوانیم در این زمینه به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم که این موضوع نیازمند همکاری همه‌جانبه است.

بهشتی تصریح کرد: رواج اعتیاد در بین جوانان متاسفانه مرسوم شده است و این موضوع رسالت خانواده‌ها را در این زمینه نسبت به کارگاه‌های آسیب شناسی اجتماعی و پیشگری از اعتیاد اقدام شود که این موضوع به عنوان یک مسئله مهم در امر تاثیرگذاری آن در امور مهم مبنای کار قرار گیرد.

وی بیان کرد: از خانواده‌ها انتظار داریم در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی با ما نهایت همکاری را داشته باشند تا بتوانیم در این زمینه به اهداف خود دست یافته و مشکلات و موانع موجود را از سر راه برداریم که این اقدام نیازمند تلاش‌های انجام یافته است که باید در سطح استان تقویت شود.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۴۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته امنیت روانی اردبیل در دادستانی تشکیل می‌شود

دادستان مرکز استان اردبیل در تشریح برنامه‌های عملیاتی دادسرا در سال جدید، از تشکیل کمیته امنیت روانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، جلال آفاقی، ظهر امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شناسایی بسترهای فسادزا و عوامل نارضایتی مردم از دستگاه‌ها و مقابله با آنها به عنوان شعار سال دادستانی اردبیل انتخاب شده است، اظهار کرد: امور نظارت بر ضابطین و زندان‌ها، مبارزه با قاچاق و جرایم سازمان‌یافته جزو اولویت اقدامات دادستانی اردبیل خواهد بود.

وی همچنین با اشاره اهمیت موضوع حقوق عامه افزود: پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب‌های اجتماعی، امور حسبی، امور فرهنگی و اجتماعی، امنیت انسانی و سلامت، صیانت از حقوق بیت‌المال و کنترل مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار به عنوان بخشی از برنامه‌های عملیاتی سال جاری در سطح استان مدنظر قرار گرفته است.

آفاقی، صیانت از حریم امنیت در تمام ابعاد آن را رسالت خطیر دادستانی دانست و اظهار داشت: کمیته امنیت روانی استان اردبیل ظرف چند روز آتی در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تشکیل خواهد شد.

دادستان مرکز استان با اشاره مجدد به شعار سال دادستانی اردبیل مبنی بر شناسایی بسترهای فسادزا و عوامل نارضایتی مردم از دستگاه‌ها و مقابله با آن، افزود: در سال جدید نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها و ارزیابی و رصد مستمر تکالیف از حیث ترک با جدیت و بیش از پیش، دنبال می‌شود.

کد خبر 739735

دیگر خبرها

  • ۲ هزار کلاس درس در استان اردبیل احداث می‌شود
  • سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد دستگیر شدند
  • جمع آوری ۹۰ معتاد متجاهر در طرح امنیت محله محور در ری
  • برنامه های معنوی « شب قدر» اردبیل از شبکه های اجتماعی پخش می شود
  • شناسایی یک فقره زمین خواری در استان اردبیل
  • کمیته امنیت روانی اردبیل در دادستانی تشکیل می‌شود
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • ریشه بیشتر آسیب‌های اجتماعی در استان اعتیاد و مشکلات معیشتی است
  • ۲۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب