Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@15:23:31 GMT

تیم ملی بسکتبال بانوان به اردن رسید

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۴۳۶۶

تیم ملی بسکتبال بانوان به اردن رسید

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کاروان تیم ملی بسکتبال پنج نفره بانوان کشورمان که برای حضور در مسابقات قهرمانی غرب آسیا ظهر روز چهارشنبه وارد فرودگاه بین المللی امان پایتخت اردن شد.

ملی پوشان ایران با استقبال کمیته تشریفات مسابقات رسما وارد مسابقات قهرمانی غرب آسیا شد.

جلسه فنی پیش از آغاز این مسابقات امشب با حضور سرمربی و سرپرست تیم ملی بسکتبال ایران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی ایران در رقابت‌های باشگاه‌های غرب آسیا با اردن، لبنان و سوریه هم گروه است.

برنامه بازی‌های تیم ملی ایران در اردن به شرح زیر است:

ایران - اردن پنج شنبه ۳۱ مرداد ساعت ۲۱

ایران - لبنان جمعه اول شهریور ساعت ۱۹

ایران - سوریه شنبه ۲ شهریور ساعت ۱۹

بیشتر بخوانید:

کلاهی: برنامه بازی‌های تدارکاتی را بر اساس پیشرفت اردو برنامه ریزی می‌کنیم

تمرین تیم‌ ملی بسکتبال بانوان برگزار شد

وضعیت مبهم رقابت‌های بسکتبال بانوان غرب آسیا

انتهای پیام/ 

برنامه مسابقات تیم ملی بسکتبال بانوان در اردن 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال تیم ملی بسکتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۴۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد اولین مدال‌آور ایران از بی‌توجهی به دوومیدانی بانوان

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به در پیش بودن بازی‌های المپیک تمام ورزشکاران ایران برای رسیدن به این بازیها از ابتدای سال با حریفان خود رقابت را آغاز کردند. دوومیدانی که در المپیک لندن توانست برای نخستین بار مدال نقره را کسب کند یکی از رشته‌های پرامید برای کسب سهمیه المپیک است. در حال حاضر فرزانه فصیحی تنها دوومیدانی کار ایران است که سهمیه المپیک خود را قطعی کرده و حسن تفتیان، حمیده اسماعیل‌نژاد، مهدی صابری، مهدی پیرجهان و حسین رسولی در رنکینگ سهمیه حضور دارند و باید برای کسب ورودی این بازیها امتیاز خود را بالا ببرند.

مریم صدارتی، اولین زن مدال‌آور ایران در مسابقات قهرمانی آسیا که مدال برنز پرش ارتفاع مسابقات ۱۹۷۳ فلیپین را در کارنامه دارد، در مورد وضعیت دوومیدانی زنان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دوومیدانی زنان ایران در سال‌های اخیر رشد بدی نداشته است و حتی ما بعد از ۵۷ سال در المپیک توکیو شاهد بودیم که دختران ما باز موفق شدند در این رویداد بزرگ و مهمی مانند بازیهای المپیک توکیو حضور داشته باشند.

وی افزود: جای خوشحالی دارد که این دوره هم فصیحی مجددا سهمیه خود را برای بازیهای المپیک پاریس قطعی کرده است. البته که این کار بزرگ او هم بیشتر بخاطر تلاش‌ها و زحمت‌های خودش بوده است وگرنه به دوومیدانی زنان متناسب با پتانسیلی که دارند توجه نمی‌شود.

این پیشکسوت دوومیدانی در ادامه خاطر نشان کرد: شرایط دوومیدانی امروز با زمانی که من فعالیت میکردم زمین تا آسمان فرق کرده است. بخاطر دارم آن دوره من خودم مربی خودم بودم و کسی نبود که بخواهد من را راهنمایی کند. اما حالا اکثر دوومیدانی کاران ما مربی خودشان را دارند و یا مدام در اردوهای برون مرزی هستند و تعدادی از آنها نیز با مربی خارجی تمرین می‌کنند اما بازهم از شرایط ناراضی هستند. البته که دوومیدانی در کل دنیا رشد کرده است و این عوامل به تنهایی برای موفقیت کافی نیست و نخواهد بود.

وی با بیان اینکه فصیحی سریعترین دونده ما در ایران است، گفت: اتفاق خوبی است که ما هنوز هم در دوومیدانی بانوان ستاره‌های خوبی مانند فصیحی داریم. برای او در المپیک پیش رو آروزی موفقیت دارم. درست است که او دوره گذشته هم تجربه شرکت در این رویداد را داشته اما هنوز رسیدن به مدال المپیک انتظار زیادی از اوست. من خودم سال ۱۹۶۴ در المپیک حضور داشتم جو این بازیها قابل مقایسه با سایر مسابقات نیست.

صدارتی در ادامه گفت: دوومیدانی ایران در کارنامه خود مدال المپیک را دارد؛ علاوه بر این دوومیدانی به عنوان رشته مادر یکی از رشته‌های مهم ورزشی در جهان به حساب می آید اما در کشورمان آنطور که انتظار می‌رود به آن توجه نمی‌شود. اخیرا هم که فدراسیون دچار تغییرات زیادی بود که در سال قبل از المپیک اتفاق خوبی برای آن نبود.

اولین زن مدال‌آور ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در پایان خاطر نشان کرد: دوومیدانی ایران هنوز هم پتانسل کسب مدال در بازیهای المپیک را دارد؛ هر چند این روند بعد از کسب مدال توسط احسان حدادی متوقف شده است ولی در همین رشته‌های پرتابی ستاره‌های جدیدی آمدند که می‌توان به درخشش آنها در آینده امیدوار بود.

کد خبر 6079709

دیگر خبرها

  • روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه؛ معرفی رقبای نمایندگان ایران
  • جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • پس از رایزنی میراسماعیلی با رئیس اتحادیه آسیا؛ جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • تیم ملی جودو مردان و بانوان ایران امروز راهی هنگ کنگ خواهند شد
  • تیم ملی جودو ایران امروز راهی هنگ کنگ می شود
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • انتقاد اولین مدال‌آور ایران از بی‌توجهی به دوومیدانی بانوان
  • مسیر آسیا از قزوین می‌گذرد
  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد