Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@09:42:58 GMT

بیشتر شدن فاصله جو بایدن با رقیبان انتخاباتی‌اش

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۴۳۹۱

نتایج نظرسنجی جدیدی که «سی‌ان‌ان» منتشر کرده نشان می‌دهد «جو بایدن» فاصله خودش را با سایر نامزدهای حزب دموکرات برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا بیشتر کرده است. 

اخبار بین الملل_ نتایج این نظرسنجی که سی‌ان‌ان آن را مشترکاً با موسسه SSRS انجام داده نشان می‌دهد ۲۹ درصد از رأی‌دهندگان هوادار حزب دموکرات گفته‌اند که از جو بایدن حمایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سی‌ان‌ان نوشته این رقم ۷ درصد بیشتر از نظرسنجی‌‌ای است که این رسانه در ماه ژوئن انجام داده بود. در این فاصله زمانی، هیچ نامزد دیگری نتوانسته تا این حد به سبد آرای احتمالی خودش اضافه کند. 

طبق این گزارش، این آمارها فاصله جو بایدن از نزدیکترین رقبای انتخاباتی‌اش را به یک عدد دو رقمی تبدیل می‌کند. برنی سندرز بعد از جو بایدن با ۱۵ درصد و سناتور الیزابت وارن با ۱۴ درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند. 

 در ابتدا ۲۳ سیاستمدار دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ نامزد شده‌اند که یکی از آنها چند روز پیش از رقابت انصراف داد و کنار رفت. این افراد باید در انتخابات درون حزبی با یکدیگر رقابت کنند تا نهایتا یک نفر به عنوان نامزد نهایی حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۲۰ رو در روی نامزد حزب جمهوری‌خواه که احتمالا «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور کنونی آمریکا باشد، انتخاب شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انتخابات رسانه رقابت انتخابات انتخابات ریاست جمهوری رسانه رقابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۴۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط 2 ماه فاصله بین این عکس ها وجود دارد!

عصر ایران - این عکس مربوط به روز انتخابات 11 اسفند 1402 است و آن خانم بی حجاب که با کمی فاصله از آن روحانی می بینید، آمده است رأی دهد. با احترام آمد و با احترام هم رفت:

این دو خانم هم در راهپیمایی 22 بهمن 1402 شرکت کرده بودند و کسی هم معترض و متعرض شان نشد:


و این هم تصویری از روزهای پایان فروردین 1403 است که گوشه ای از حضور پر شمار نیروهای ویژه در خیابان های تهران را نشان می دهد که دوباره با ون ها آمده اند تا خانم هایی که حجاب شان را رعایت نکرده اند، بگیرند:


فقط خواستیم به طراحان گشت جدید ارشاد بگوییم که از تاریخ عکس اول و این عکس آخر، هنوز دو ماه نگذشته و از 22 بهمن نیز کمی بیش از دو ماه رد شده است.
در این فاصله، احکام اسلام تغییر کرده یا قانون مملکت؟!
و این که باز هم راهیپمایی و انتخابات در پیش هست ها!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ون‌ها و زن‌ها ؛ گشت ارشاد مدیران و صدیقی/ تقصیر آقای رئیسی نیست! چه کسانی حق ارشاد ندارند؟ علی علیه السلام پاسخ می دهند دوباره گشت ارشاد؛ جلوی بن‌شدادها و بن‌عامرها را بگیریم

دیگر خبرها

  • آغاز بزرگترین رویداد انتخاباتی در جهان
  • آغاز انتخابات پارلمانی هند/ طولانی‌ترین انتخابات در جهان!
  • شروع طولانی‌ترین انتخابات جهان در هند
  • فقط 2 ماه فاصله بین این عکس ها وجود دارد!
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • بایدن در مخصمه؛ تشدید نارضایتی‌ها در پی حمایت از اسرائیل
  • آغاز انتخابات سرنوشت ساز پارلمانی در کرواسی
  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی