Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، ارتش سوریه به عملیات نظامی خود در محور شرقی شهر راهبردی خان شیخون در حومه جنوبی ادلب ادامه می دهد و در حال پیشروی به سوی تل ترعی در جنوب شهر معره النعمان است.

منابع نظامی سوری اعلام کردند که درگیری های شدید میان ارتش سوریه و تروریستها در نزدیکی این منطقه در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که قبلا ارتش سوریه موفق به ورود به محله های شهر خان شیخون شده است و در حال پاکسازی این شهر راهبردی از تروریستهاست.

کد خبر 4698585

منبع: مهر

کلیدواژه: ارتش سوریه خان شیخون ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی فلسطین سوریه عربستان سعودی عراق جنگ 2015 یمن ایران روسیه ترکیه کشمیر هندوستان دونالد ترامپ افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۴۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیگارو: پاسخ ایران به اسرائیل یک موفقیت راهبردی بزرگ بود/ ایران قدرت اول منطقه است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، روزنامه فیگارو در گزارشی نوشت که پس از پاسخ نظامی تهران به حمله موشکی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، آنچه این رژیم از آن به «دکترین ضاحیه» یاد می کرد، بی اثر شد.

به نوشته این روزنامه، «دکترین ضاحیه» یک استراتژی نظامی رژیم صهیونیستی بود که نام خود را از تخریب سیستماتیک حومه جنوبی بیروت در جریان جنگ ۳۳ روزه سال ۲۰۰۶ رژیم صهیونیستی به لبنان اتخاذ کرد و رژیم اسرائیل در تمام جنگ‌های خود از سال ۲۰۰۶ به این استراتژی روی آورد. بر اساس دکترین ضاحیه، رژیم صهیونیستی از قدرت آتش نامتناسب استفاده و تمام زیرساخت ها را به شدت هدف قرار می دهد تا اقشار مختلف مردم هزینه داده و آنها را علیه رهبران خود تحریک کند.

روزنامه فیگارو با اشاره به اینکه قدرت نظامی رژیم اسرائیل در افکار عمومی جهان دست نیافتنی بود اما این تصویر پوشالی با پاسخ تنبیهی ایران فرو ریخت، نوشت که تصویر رژیمی که نمی شد به آن نزدیک شد و به دلیل ارعاب کردن دیگران قابل احترام شده بود، پس از پاسخ نظامی ایران نخ نما شد.

این روزنامه فرانسوی نوشت: پس از حمله مستقیم حماس به اسرائیل در ۷ اکتبر و برای دومین بار در کمتر از یک سال گذشته، تعداد بیشتری از دشمنان اسرائیل بدون توجه به پیامدهای احتمالی آن از مرزهای سخت عبور کردند و این بار نوبت نقش آفرینی ایران فرا رسید.

این روزنامه اشاره کرد که تل‌آویو صبح یکشنبه گیج‌ و سردرگم از خواب بیدار شد و میلیون‌ها صهیونیست به دلیل تاثیر انفجار تسلیحات ایران، شب بی‌خوابی را پشت سر گذاشتند.

فیگارو تاکید کرد که امنیت رژیم اسرائیل از زمان تاسیس (جعلی) آن در سال ۱۹۴۸ و حمایت قاطع آمریکا از آن هرگز تا این حد مورد تهدید قرار نگرفته بود.

به نوشته این روزنامه، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی فکر می کرد که با حمله وحشیانه به نوار غزه تمام منطقه از او می ترسد، اما ایران برای اولین بار با شجاعت، سرزمین های اشغالی فلسطین را هدف قرار داد.

این روزنامه یادآور شد که ایران حتی بدون توجه به برنامه هسته ای خود اولین قدرت نظامی خلیج فارس است و ارتش این کشور از نظر نیروی انسانی و تسلیحات با داشتن ۳۵۰ هزار سرباز و ۳۵۰ هزار نیروی انسانی ذخیره یکی از قوی ترین ارتش های منطقه است.

فیگارو اضافه کرد: سیلی که [در پی حمله ایران] به [رژیم] اسرائیل وارد شد، اوضاع را بطور کامل تغییر داد و این یک موفقیت مطلق برای تهران است و تل آویو ترسیده است. ایران قدرتی باورنکردنی از خود نشان داد.

به نوشته فیگارو، پاسخ نظامی ایران از همه جهات یک موفقیت راهبردی بزرگ بود و تنها رژیم اسرائیل نیست که به شدت از ایران ترسیده بلکه پایتخت‌های غربی و عربی نیز پیام را بطور کامل فهمیده اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحولات اوکراین|اوضاع در جبهه نبرد به نفع مسکو تغییر کرده است
  • «صبح پر تنش برای اسراییل»/یکی ازمقرهای ارتش اشغالگر هدف قرار گرفت
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ تن رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل
  • نبرد سنگین در النصیرات غزه/حملات راکتی سرایا القدس به سدیروت+فیلم
  • فیگارو: پاسخ ایران به اسرائیل یک موفقیت راهبردی بزرگ بود/ ایران قدرت اول منطقه است
  • انتقام تاکتیکی و تمرین راهبردی
  • انتقام تاکتیکی و تمرین راهبردی