Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد جمالدینی در گفتگو با خبرنگار مهر به با اعلام خبر حضورتاثیر گذار روستاییان شهرستان سیریک دراین نمایشگاه اظهار کرد: روستائیان شهرستان سیریک به منظور معرفی توانمندی ها و ظرفیت های فرهنگی، اقتصادی روستاهای خود در نمایشگاه توانمندیهای روستائیان و عشایر کشور که بمدت ۳ روز از ۲۴ تا ۲۷ مرداد درمحل نمایشگاهای بین المللی تهران برگزارشد حضوری فعال داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روستائیان شهرستان سیریک با ۵ غرفه که  ۲ تا از آن مربوط به توانمندی های اقتصادی و اصناف ، همچنین ۱ غرفه فرهنگی ، ۱ غرفه مربوط به توانمندی زنان روستایی و ۱ غرفه دیگر مربوط به معرفی مناطق گردشگری در شهرستان سیریک بوده است ایجاد شد.

جمالدینی تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان سیریک یکی از مناطق محروم بحساب می آید، بسیاری از پتانسیل ها و توانمندی های این شهرستان به دست فراموشی سپرده شده است، که این نمایشگاه محلی برای معرفی آنها گردید ، واین نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی های روستاها گردید.

وی اضافه کرد: روستاهای شهرستان سیریک از ظرفیت های بالایی برخوردارند. به عنوان نمونه در بحث صید و صیادی که صیادان سیریک توانسته اند بخشی از ماهی و میگو استان و کشور تامین کنند ، همچنین در بخش کشاورزی این ظرفیت وجود دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان سیریک گفت: شهرستان سیریک جاذبه های گردشگری، صنایع دستی و طبیعی فراوانی برای جذب گردشگران دارد که بخشی از توانمندی های این حوزه در غرفه سیریک توسط روستائیان سیریک به نمایش گذاشته شد.

جمالدینی اشاره ای داشت به دید و بازدید مسئولان کشوری و استانی از نمایشگاه توانمندی های روستایی و عشایری کشور و حضور در غرفه سیریک و افزود: در طول سه روز برگزاری این نمایشگاه افراد زیادی از مسئولان کشوری و استانی ،از قبیل وزیر محترم کشور ،نمایندگان مجلس، چند نفر از استانداران ،هنرمندان سینما و تلویزیون، ورزشکاران، وزیر صنعت معدن و تجارت ، شوراهای اسلامی بعضی از روستاها و شهرها و دیگر عموم مردم کشورمان و حتی از کشور های سوئد ، امارات ، هند و پاکستان هم از غرفه سیریک بازدید کردند.

وی با بیان اینکه اقوام مختلف از ایرانی در این نمایشگاه حاضر بودند افزود: در غرفه سیریک با نواختن موسیقی سنتی بلوچی توسط بومیان سیریکی و روستائیان سیریک با پوشش لباسهای بومی بلوچی بعنوان یکی از غرفه های پر بازدید این نمایشگاه بوده است.

وی گفت: سیریک جاذبه های گردشگری، صنایع دستی و طبیعی فراوانی برای جذب گردشگران دارد که بخشی از توانمندی های این حوزه در غرفه سیریک توسط غرفه داران سیریکی مشهود بود.

وی در ادامه از دستاوردهای این نمایشگاه گفت و اضافه کرد: این نمایشگاه محلی برای تبادل فرهنگ ها و ایجاد فضای آشنایی با دیگر اقوام مختلف و تقویت بسترهای وحدت و انسجام استانهای کشور از جمله دستاوردهای این نمایشگاه بود.

جمالدینی در پایان افزود : از تلاش هایی که برای برگزاری این غرفه در این نمایشگاه صورت گرفت قدردانی می شود و امیدوارم که کاری که انجام داده اند بتواند آینده ای درخشان تری را برای روستاها داشته باشد.

کد خبر 4697674

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمه روستاییان و عشایر بوشهر قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان هفته دولت یاسوج روز خبرنگار سانحه تصادف اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۴۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام جزایی در سفر به شهرستان ساوه گفت: هدف از این سفر بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی شهرستان ساوه بود که مجموعه اقدامات در حوزه‌های مختلف نشان دهندۀ حرکت جدی در راستای سند تحول قضایی دارد.
حضور در گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه، نشست با کارکنان قضایی و ادارای دادگستری، حضور در شعب شورای حل اختلاف و سرکشی و بازدید از زندان ساوه دیگر برنامه‌های سفر رئیس کل دادگستری استان مرکزی به شهرستان ساوه بود.

دیگر خبرها

  • حضور موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان در نمایشگاه سلامت
  • نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا
  • ۸۰ کشور از ایران اکسپو استقبال کردند/ حضور هیات عربستانی
  • حضور واحد‌های تولیدی اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو
  • دومین حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو»
  • استقبال از غرفه ایران در نمایشگاه دفاعی بغداد
  • هنرمندان اسراییلی غرفه رژیم صهیونیستی در بینال ونیز را نگشودند
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • بهای اجاره غرفه‌ در نمایشگاه‌کتاب منصفانه یا کاسب‌کارانه؟