Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@12:48:04 GMT

بانک سینا حامی اشتغال و تشکیل خانواده

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۴۵۲۰

به گزارش خبرنگار ایلنا، اطلاعات مربوط به وام ازدواج پرداخت شده توسط نظام بانکی نشان می‌دهد که بانک سینا، سهم به سزایی در تامین این بخش از هزینه‌های ضروری خانوار دارد.

وام ازدواج یکی از ابزارهای مهم برای تسهیل ازدواج جوانان است. مبلغ و میزان این وام نیز طی سالیان اخیر از رشد مناسبی برخودار بوده است و نظام بانکی نیز علی‌رغم تحمل فشار مالی، در پرداخت این تسهیلات، کوشا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانک سینا از جمله بانک‌های پیشرو در پرداخت وام ازدواج است. این بانک در کنار انجام مسئولیت‌های بانکی، پرداخت آسان و سریع وام ازدواج را بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی خود قلمداد کرده و آن را در راستای بسط و گسترش سنت پیامبر گرامی اسلام(ص) و فراهم ساختن زمینه‌های ازدواج جوانان می‌داند.

بر اساس این گزارش، تسهیلات پرداختی بانک سینا برای حمایت از جوانان، ازدواج و تشکیل خانواده از مرز 2 هزار و 200 میلیارد ریال گذشته است.

بانک سینا تاکنون بیش از 14 هزار فقره از این تسهیلات بالغ بر 2 هزار و 200 میلیارد ریال به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرده است.

همچنین لازم به ذکر است، این بانک در سال گذشته نیز با پرداخت بیش از 1655 میلیارد ریال، زمینه ازدواج 12 هزار و 912 نفر را فراهم کرده است. همچنین این بانک در 4 ماهه نخست سال جاری تعداد 1797 فقره تسهیلات به مبلغ 566 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت کرده است.  

اقدامات بانک سینا در پرداخت به موقع تسهیلات بانکی نقش بسزایی در کاهش صف متقاضیان وام ازدواج داشته است. این میزان از پرداخت وام ازدواج از سوی بانک سینا در حالی است این بانک با پرداخت تسهیلات قابل توجه به بخش‌های تولید و عمرانی کشور، که به اجرای طرح‌های عمرانی و صنعتی گوناگون منجر شده، نقش قابل توجهی در اشتغالزایی برای جوانان داشته است. در واقع، پرداخت آسان و به موقع وام ازدواج در کنار اشتغالزایی برای جوانان را دو بال ضروری برای حمایت از جوانان و تشکیل خانوده است.

از این رو می‌توان بانک سینا را بانک حامی اشتغال و تشکیل خانواده دانست که با اشتغالزایی در کنار پرداخت وام ازدواج، یاری‌رسان خانواده‌های ایرانی است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ازدواج اشتغال خانواده پیامبر پرداخت وام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۴۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر چهارشنبه در نشست شورای جوانی و جمعیت استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن اشاره به پیش نیازهای جوانی جمعیت و همچنین ازدواج جوانان، تاکید کرد: تحقق جوانی جمعیت پشتوانه‌های قانونی است که نمایندگان مجلس باید به آن دقت داشته باشند.

وی با بیان اینکه در کنار این موضوع نیازمند فرهنگ‌سازی در بین جوانان هستیم، افزود: دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی و آموزش عالی و … می‌بایست در این زمینه برنامه‌های عملیاتی ویژه ای را در دستور کار قرار دهند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه تحقق جوانی جمعیت و اهمیت ازدواج نیازمند تبیین است، تاکید کرد: تبیین اهمیت جایگاه ازدواج و فرزندآوری به ویژه برای نسل جوان اهمیت بسزایی دارد.

مطیعی با اشاره به وضعیت موجود در جامعه بیان کرد: غفلت در نگاه برخی جوانان نسبت به اصل خانواده مشهود است در حالی که می‌توان با تبیین اهمیت و اساس خانواده برای نسل جوان، این تفکر را تغییر داد.

وی افزود: تبیین اساس و اهمیت خانواده در ترغیب به ازدواج و فرزندآوری بسیار تأثیر دارد لذا انتظار می‌رود که مسئولان فرهنگی در این زمینه بیشتر فعالیت داشته باشند.

کد خبر 6087843

دیگر خبرها

  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • پرداخت ۳۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود