Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوشان قایقرانی ایران در رقابت‌های نوبت عصر از مسابقات قهرمانی جهان با حریفان خود رقابت کردند و نتایج خوبی بدست آوردند.

در مسابقات نوبت عصر ابتدا شهلا بهروزی‌راد ملی‌پوش پاراکانو کشورمان به آب زد. با برگزاری دور مقدماتی کلاس KL۳ بانوان، شهلا بهروزی‌راد با ثبت رکورد ۴۷.۸۲ دوم شد و به نیمه‌نهایی راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این مسابقه، با برگزاری دور مقدماتی کلاس VL۲ مردان، اسلام جاهدی با ثبت رکورد ۵۸.۲۷ ششم شد و به نیمه‌نهایی صعود کرد.

سپس عادل مجللی در کانو تکنفره ۲۰۰ متر مسابقه داد و عملکرد خوبی داشت. او در دور مقدماتی کانو تکنفره ۲۰۰ متر مردان، با ثبت رکورد ۳۹.۰۷ دوم شد و به نیمه‌نهایی رسید.

در ادامه مسابقات، با برگزاری دور مقدماتی کایاک تکنفره ۲۰۰ متر بانوان، الناز شفیعیان با ثبت رکورد ۴۲.۹۲ نهم شد و از رسیدن به نیمه‌نهایی بازماند و در نهایت امین بوداغی با ثبت رکورد ۳۸.۰۸ در مرحله مقدماتی کایاک تکنفره ۲۰۰ متر پنجم شد و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.

در مسابقات صبح امروز نیز نتایج زیر رقم خورد:

با آغاز مسابقات، دور مقدماتی کلاس KL۲ پاراکانو مردان برگزار و اسلام جاهدی با ثبت رکورد ۴٧.۶٧ ثانیه ششم و راهی نیمه‌نهایی شد.

سپس با برگزاری دور مقدماتی کلاس KL۳ مردان نادر عیوضی با ثبت رکورد ۴۵.٧٢ ثانیه پنجم شد و به نیمه‌نهایی راه یافت.

در ادامه با برگزاری دور مقدماتی کایاک دونفره ۲۰۰ متر بانوان هدیه کاظمی و آرزو حکیمی با ثبت رکورد ۴۰.۴۱ ششم و راهی نیمه‌نهایی شدند.

امین بوداغی نیز در مرحله مقدماتی کایاک تکنفره ۵۰۰ متر مردان به آب زد و با ثبت رکورد ۱:۴۷.۴۷ پنجم شد و به نیمه‌نهایی راه یافت.

در ادامه مسابقات نیمه نهایی پاراکانو در کلاس KL۲ و KL۳ مردان برگزار شد.

اسلام جاهدی در رقابت نیمه نهایی کلاس KL۲ مردان با زمان ۴۹.۱۰ ثانیه پنجم شد و به فینال B راه یافت و نادر عیوضی در کلاس KL۳ مردان با ثبت ۴۵.۶۷ ثانیه هفتم شد و از راه یابی به فینال بازماند.

برنامه مسابقات فردا به شرح زیر است:

پنجشنبه ۳۱ مرداد

نوبت صبح:

هدیه کاظمی و آرزو حکیمی در کایاک دونفره ۵۰۰ متر بانوان

نوبت عصر:

کایاک چهارنفره ۵۰۰ متر مردان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسابقات قایقرانی قهرمانی جهان فدراسیون قایقرانی قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۴۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا؛ پادشاه نیمه نهایی

سرمربی منچستر سیتی در ۱۵ سال مربیگری خود ۱۳ بار به نیمه نهایی جام حذفی راه پیدا کرده است.

به گزارش مشرق، منچستر سیتی در یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس به مصاف نیوکاسل رفت.

سیتی در این بازی با درخشش برناردو سیلوا برابر حریف خود با دو گل به پیروزی دست پیدا کرد تا صعود خود را به نیمه نهایی جشن بگیرد.

پپ گواردیولا نشان داده است که استاد صعود به نیمه نهایی در جام حذفی است. او در ۱۵ سال مربیگری خود در سه تیم بارسلونا، بایرن مونیخ و منچستر سیتی توانسته است که ۱۳ بار به نیمه نهایی صعود کند.

گواردیولا در ۴ فصل حضورش در بارسلونا ۳ بار به نیمه نهایی جام حذفی، در ۳ فصل حضورش در بایرن مونیخ ۳ بار صعود به نیمه نهایی جام حذفی و در ۸ فصل حضورش در منچستر سیتی ۷ بار حضور در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس را تجربه کرده است و نشان می دهد که استاد حضور در نیمه نهایی در جام حذفی است.

منچستر سیتی با گواردیولا بهترین روزهای تاریخ خود را تجربه می کند. این تیم فصل قبل توانست برای نخستین بار در تاریخ خود قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و جام جهانی باشگاهی را تجربه کند و در فصل جاری هم این تیم از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در همه رقابت ها است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • قهرمانی کره شمالی پس از ۱۷ سال
  • صعود دُرنا‌ها به نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال
  • شگفتی‌ساز زانو زد: ارومیه اینجاست، در نیمه نهایی
  • صعود دُرناها به نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال
  • صعود درناها به نیمه‌نهایی لیگ والیبال
  • پیروزی دراماتیک چلسی و صعود به نیمه‌نهایی جام‌حذفی
  • ملی پوشان گلبال ایران از صعود به نیمه نهایی باز ماندند
  • گواردیولا؛ پادشاه نیمه نهایی
  • رکورد شگفت انگیز پپ گواردیولا در صعود به نیمه نهایی جام حذفی
  • رکورد شگفت‌انگیز پپ گواردیولا در صعود به نیمه‌نهایی جام حذفی