Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@07:56:08 GMT

باشگاه پرسپولیس: مجوز بازی سرخپوشان صادر می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۴۵۶۰

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنا بر اعلام ایرج عرب مدیرعامل باشگاه، با اقدامات صورت گرفته تمام بدهی های مطرح شده در کمیته تعیین وضعیت تسویه شده است. 

به این ترتیب باشگاه پرسپولیس، تمام پرونده های خود در کمیته تعیین وضعیت تا این تاریخ را بسته است و از ناحیه کمیته تعیین وضعیت منعی برای ثبت اسامی بازیکنان پرسپولیس در سازمان لیگ وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده باشگاه پرسپولیس به همین منظور برای دریافت کارت بازی تعدادی از بازیکنان جدید تیم راهی سازمان لیگ شده است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس کمیته تعیین وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۴۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش اوسمار به صدرنشینی: یک بازی بیشتر داریم

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که خبرنگاران آبادانی کنفرانس خبری اوسمار را تحریم کرده بودند، سرمربی برزیلی سرخ‌‌ها در میکسدزون حاضر شد و گفت: می‌دانید که بازی کردن اینجا چقدر سخت است. نتیجه ۳-۰ یک نتیجه عالی محسوب می‌شود. از عملکرد بازیکنان رضایت دارم.

او درباره به صدر رسیدن پرسپولیس گفت: می‌دانیم که یک بازی از تیم رقیب بیشتر انجام داده‌ایم. کاری که باید می‌کردیم بردن بازی بود و این کار را کردیم.

اوسمار درباره مصدومیت عالیشاه گفت: امید یک بازیکن خیلی مهمی برای ماست به‌خصوص در این دوره و امیدواریم که مصدومیتش خیلی دشوار نباشد و باید منتظر نتیجه MRI باشیم.

اوسمار درباره درخواست استفاده از VAR گفت: درواقع به نظرم VAR یک روش خوب در فوتبال است و کمک می‌کند ولی در این لحظه از تصمیم باشگاه، مدیرعامل و هیئت مدیره باخبر نیستم هرتصمیمی بگیرند از آن حمایت می‌کنم.

او درباره روند پرسپولیس و جام حذفی عنوان کرد: ما همه بازی‌ها را مهم درنظر می‌گیریم. جام حذفی هم خیلی مهم است چون بعد از یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای می‌توانیم به مرحله بعدی برویم؛ به همین دلیل با تمام قوا و تمام بازیکنانی که بتوانند در این بازی کمک کنند، استفاده می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • آشتیانی: صنعت نفت بعد از دریافت گل اول متلاشی شد/ شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد است
  • واکنش اوسمار به صدرنشینی: یک بازی بیشتر داریم
  • ورود کنعانی‌زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است
  • تمام لیگ عربستان علیه الهلال: شما سوگلی هستید!
  • آینده مبهم اوسمار در پرسپولیس
  • قیمت جدید پژو پارس تعیین شد
  • قیمت جدید پژوپارس اعلام شد+ جدول
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • شافعی: ترفند استقلالی ها به حاشیه بردن سرخپوشان است/ پروژه واگذاری سرخابی ها شکست می خورد