Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم تراکتور تاکید کرد تیمش را برای شرایط‌های مختلف آماده کرده است. ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از  ر‌وابط عمومی باشگاه تراکتور، مصطفی دنیزلی اظهار داشت: بیش از دو ماه است که تمریناتمان را آغاز کرده‌ایم و آخرین تمرینات قبل از شروع مسابقات لیگ برتر را پشت سر می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اضافه شدن بازیکنان جدید به تیم، بیان کرد: دو بازیکن خارجی جذب شده و منتظر یک بازیکن خارجی دیگر هستیم.

سرمربی تراکتور در خصوص بازی با نفت مسجد سلیمان، گفت: بازی اول لیگ از نظر نحوه‌ سفر کمی سخت است؛ اما ما خودمان را برای تمام شرایط آماده کرده‌ایم.

دنیزلی در خصوص مصدومیت تعدادی از بازیکنان در تمرینات هفته‌های اخیر، گفت: مازولا، محمدرضا اخباری و اکبر ایمانی در تمرینات مصدوم شدند که وضعیت ایمانی کمی جدی‌تر است. به هر حال این نوع مصدومیت‌ها طبیعی بوده و امکان دارد در تمرین و بازی اتفاق بیفتد.

دنیزلی خاطرنشان کرد: وضعیت مازولا و اخباری بهتر است و روز بازی در خصوص استفاده یا عدم استفاده از این دو بازیکن تصمیم می‌گیریم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در طول فصل بازیکنان دچار مصدومیت نشوند و می‌دانیم که مردم تبریز از تراکتور چه چیزی می‌خواهند. لیگ برتر یک ماراتن است که شروع آن مهم بوده و پایان آن مهمتر است که ما برای هر دو آماده‌ایم.

‌ویلیان میمبلا‌ رسماً به تراکتورسازی پیوست

 

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تراکتورسازی تبریز مصطفی دنیزلی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز مصطفی دنیزلی تراکتورسازی تبریز مصطفی دنیزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۴۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!

به گزارش "ورزش سه"، امیر حسین توخته که با هزار و یک آرزو پس از محرومیت یک ساله اش به تیم ملی والیبال بازگشته بود، امروز به یکباره تمام انگیزه و رویاهایش از بین رفت.

در لیست سی نفره و جدید تیم ملی که توسط پائز سرمربی تیم ملی والیبال اعلام شد خبری از امیرحسین توخته نیست تا پس از حضوری چند روزه در تمرینات تیم ملی، توخته اردوی تیم را ترک کند.

این بازیکن بیست و سه ساله حالا باید مسابقات تیم ملی در لیگ ملتهای والیبال را در خانه تماشا کند و از الان باید تمرینات خود را برای حضور در مسابقات باشگاهی ادامه دهد. احتمالا او  در فصل آینده در یکی از باشگاه های داخلی بازی کند.

البته هیچ چیز برای این سرعتی زن با استعداد تمام نشده است و با سن و سالی که دارد می تواند در آینده باز هم به پیراهن تیم ملی والیبال ایران برسد.

دیگر خبرها

  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم/ می‌جنگیم که شرمنده خودمان نباشیم
  • شمسایی:به شکلی می جنگیم که شرمنده خودمان نباشیم
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس