Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سجاسرود گفت: در سال گذشته تعداد ۱۶۸ حلقه از چاه‌های غیرمجاز منطقه با صدور دستور قضائی لازم و نظارت بر عملکرد ضابطین قضائی مسدود گردیده است. تاریخ انتشار: 21:00 - 30 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۳۲۹۸

وحید بختیاری، رئیس دادگاه عمومی بخش سجاسرود در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، اظهار کرد: طی فاصله زمانی ابتدای سال ۱۳۹۷ تا پایان سال ۱۳۹۷ تعداد ۱۶۸ حلقه از چاه‌های غیرمجاز منطقه با صدور دستور قضائی لازم و نظارت بر عملکرد ضابطین قضائی مسدود گردیده و در ادامه این اقدام در سال ۹۸ تعداد ۱۲ حلقه چاه غیر مجاز دیگر مسدود گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: متخلفین در اقدام غیرمجاز تعداد ۱۸ حلقه از این چاه‌های پر شده را لایروبی و مجددا در چرخه بهره بداری قرار داده بودند که با گزارش مامورین اداره امور منابع طبیعی دستورات لازم صادر و تعداد ۵ حلقه از چا‌های مذکور مجددا مسدود شد.

رئیس دادگاه عمومی بخش سجاسرود عنوان کرد: کشور ما جزو مناطق کم آب دنیا محسوب می‌شود و استفاده غیرمجاز و بی رویه از منابع آبی بخصوص آب‌های زیرزمینی تهدید جدی برای امنیت ملی کشور در سال‌های آتی است.

وی تصریح کرد: در راستای حفظ حقوق عامه و برخورد قاطع با عاملین حفر و استفاده از این چاه‌های غیر مجاز، به امید خدا روند برخورد با متخلفین تا پر شدن آخرین چاه غیرمجاز منطقه با قدرت و جدیت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سجاسرود چاه غیرمجاز حفر چاه غیرمجاز حقوق عامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۴۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱۹ انشعاب غیر مجاز آب در خواف شناسایی شد

به گزارش قدس خراسان، محسن چهکندی با اعلام این خبر افزود: این انشعابهای غیر مجاز بعد از شناسایی با پرداخت جریمه و خرید انشعاب قانونی به انشعاب مجاز تبدیل شدند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح برخورد با انشعابات غیرمجاز آب و صیانت از منابع آبی، گشت‌های مشترک آب و فاضلاب با همکاری نیروی انتظامی با عنوان "گشت آب" در دستور کار قرار گرفت.

مدیر امور آب و فاضلاب خواف با بیان اینکه انشعابات غیرمجاز بیشتر مربوط به بخش‌های مسکونی، تجاری و باغها بود، تصریح کرد: علاوه بر این تعداد ۹۰ فقره انشعاب غیرمجاز نیز در قالب این طرح پارسال در شهرستان خواف قطع شد.


وی در خصوص زیان های انشعابات غیرمجاز آب تصریح کرد: مصرف غیرمجاز آب نه تنها موجب هدر رفت این مایه حیاتی منجر می‌شود، بلکه به شبکه توزیع آب نیز آسیب می‌رساند و حقوق مشترکان قانونی را تضییع می‌کند.
چهکندی گفت: گشت آب به صورت مستمر در سطح مناطق شهری و روستایی شهرستان خواف در حال فعالیت و شناسایی انشعابات غیرمجاز هستند.
از مجموع افزون بر ۵۲ هزار مشترک انشعاب آب در شهرستان خواف خراسان رضوی ۳۰ هزار مشترک، شهری و بیش از ۲۲ هزار مشترک روستایی هستند.
مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دستگیری شکارچی غیر مجاز در روانسر
  • ۲۱۹ انشعاب غیر مجاز آب در خواف شناسایی شد
  • شناسایی بیش از ۲۰۰ انشعاب غیر مجاز آب در خواف
  • انسداد یک هزار حلقه چاه و پیشگیری از هدررفت ۶ میلیون متر مکعب آب در البرز
  • پلمب یک واحد غیر مجاز کشتار دام در کوهدشت
  • ۵۶ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در پیشوا تخریب شد
  • کشف و ضبط ۱۱۷ دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در استان
  • توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز در باخرز
  • بیش از هزار و ۲۰۰ حلقه چاه‌غیرمجاز در آذربایجان‌غربی مسدود شد
  • توسعه دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان