Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو باشگاه تاتنهام هاتسپر و کلوب بروخه بر سر انتقال 11 میلیون پوندی ویکتور وانیاما مذاکراتی انجام داده اند.

طرفداری - ویکتور وانیاما که زمانی یکی از بهترین های اسپرز محسوب می شد، مدت هاست در ترکیب تیم پوچتینو جایی ندارد و اکنون در آستانه جدایی از این باشگاه قرار گرفته است.

به گزارش تلگراف، باشگاه کلوب بروخه بلژیک علاقه مند به جذب ویکتور وانیاما است و قصد دارد هافبک 28 ساله تاتنهام را پیش از پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی (2 سپتامبر) به خدمت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بروخه پس از فروش وسلی و مارولوس ناکامبا به استون ویلا جمعاً به مبلغ 33 میلیون پوند، اکنون قصد دارد با پول حاصل از فروش آن ها و برای پیدا کردن گزینه ای مناسب برای پست هافبک دفاعی ویکتور وانیاما را به خدمت گیرد.

اسپرز که خود برای جذب وانیاما از ساوتهمپتون در سال 2016، 11 میلیون پوند هزینه کرده، در فاصله دو سال تا اتمام قرارداد این هافبک کنیایی قصد دارد با مبلغی مشابه به کلوب بروخه به فروش رساند.

البته معلوم نیست آیا بروخه قصد دارد وانیاما را به صورت دائمی به خدمت گیرد یا قصد جذب وی به صورت قرضی با گزینه خرید اجباری را دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۴۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پنجره واحد زمین برای مبارزه با زمین‌ خواری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سعید جاوید بخت با اشاره به اینکه ۹۰ درصد وسعت استان را منابع طبیعی تشکیل داده است گفت: ۵۶ درصد وسعت استان جنگل است که ۵۰ درصد بلوط و مابقی سایر گونه‌ها است.   مدیرکل منایع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد بر اهمیت کاشت درخت برای بهبود سفرهای زیرزمینی افزود: هدف‌گذاری کاشت درخت در استان طی چهار سال ۱۵ میلیون تومان است که دستگاه‌ها ما را در رسیدن به این هدف یاری کنند.
وی اعلان کرد: در همین راستا ۱۵ تفاهم نامه با دستگاه‌های اجرایی دولتی و تشکل‌های مردم نهاد مختلف استان منعقد و امضا شده است.
جاوید بخت اضافه کرد: فعالیت دیگری که در منابع طبیعی شروع شده و در دولت سیزدهم شتاب گرفت پنجره واحد زمین برای کاهش وی افزود: با تشکیل این پنجره واحد در کوتاه ترین زمان به استعلامات پاسخ داده شده است.
مدیرکل منایع طبیعی استان با اشاره به اینکه حفاظت از منابع طبیعی وظیفه همگانی و فرابخشی است، گفت: به ازای هر ۶ هزار هکتار جنگل باید یک قرقبان وجود داشته باشد که هم‌اکنون در استان به ازای هر ۲۵ هزار هکتار جنگل و مرتع یک قربان کار حفاظت را انجام می‌دهد که با کمبود قربان مواجه هستیم.
این مسئول با اشاره به آغاز فصل بهار و رویش گیاهان کوهی خاطرنشان کرد: مردم در جلوگیری از بوته‌کنی گیاهان کوهی همکاری لازم را با منابع طبیعی داشته باشند.

دیگر خبرها

  • تشکیل پنجره واحد زمین برای مبارزه با زمین‌ خواری
  • شوک به تیم لیگ برتری؛ ۴ امتیاز کسر شد!
  • دیدار رئیس موساد با نخست‌وزیر قطر درباره آتش‌بس در غزه
  • افزایش قیمت پوند در سامانه سنا
  • کاهش نرخ رسمی یورو و افزایش نرخ پوند
  • فروش و نقل و انتقال آثار ملی توسط بخش خصوصی محدودیت ندارد
  • کاهش قیمت دلار و پوند در سامانه نیما
  • کاهش نرخ رسمی پوند و افزایش نرخ یورو
  • آسوشیتدپرس: مذاکرات آتش‌بس غزه از سر گرفته می‌شود
  • وقتی ویکتور ومبانیاما با توپ بسکتبال مهارت های تکنیکی و فوتبالی خود را به رخ می‌کشد / فیلم