Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@06:28:43 GMT

آیت‌الله مکارم شیرازی: دولت به قم و حوزه بدهکار است

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۴۸۳۲

یکی از مراجع عظام تقلید، با تاکید بر اینکه دولت به قم و حوزه بدهکاری دارد، تصریح کرد: باید مسؤولان و دولتمردان محترم را به امتیازات و موقعیت ویژه این استان توجه داد تا آنچه شایسته این شهر مذهبی و علمی است، اتفاق بیفتد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار استاندار قم با تبریک دهه امامت و ولایت بویژه عید سعید غدیر، شهر مقدس قم را به دلیل وجود بارگاه منور کریمه اهل بیت (ع)، مسجد مقدس جمکران و حوزه‌های علمیه، دارای موقعیتی ممتاز و استثنایی خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد: قم مرکز حوزه‌های علمیه، پایگاه اصلی فقاهت و مرجعیت، خاستگاه انقلاب و دارای جاذبه‌های معنوی و مذهبی بسیاری است و سالانه بیش از ۱۰ میلیون نفر از داخل و خارج کشور به این شهر سفر می‌کنند.

این مرجع تقلید، ویژگی دیگر قم را سابقه تاریخی آن دانست و تصریح کرد: شهر قم از زمان ائمه معصومین (ع) مورد توجه بوده و وجود مسجد مقدس امام حسن عسکری (ع) دلیل و شاهدی بر این مدعاست؛ همچنین قمی‌ها و رجال این شهر از قدیم‌الایام مورد توجه بوده اند.

آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه دیگر شهر‌های کشور جز مشهد چنین امتیازاتی را ندارند، خاطرنشان کرد: این موقعیت و جایگاه توجه بیشتر و ویژه دولتمردان را می‌طلبد، اما متاسفانه دولت آن عنایت شایسته و لازم را نسبت به این شهر ندارد.

وی با تاکید بر اینکه دولت به قم و حوزه بدهکاری دارد، تصریح کرد: باید مسؤولان و دولتمردان محترم را به امتیازات و موقعیت ویژه این استان توجه داد تا آنچه شایسته این شهر مذهبی و علمی است اتفاق بیفتد.

این مرجع تقلید تاکید کردند: همه باید دست به دست هم دهند تا شهری آباد، بالنده و با نشاط معنوی و دینی داشته باشیم؛ امیدواریم شما بتوانید در این مسیر قدم‌های خوبی بردارید، ما نیز برای موفقیت شما دعا می‌کنیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: حوزه علمیه بودجه حوزه علمیه اردوگاه شهید باهنر هاشم یکه زارع محمد جواد لاریجانی لیگ نوزدهم علی اصغر مونسان علی فرجی ائتلاف دریایی آمریکا کشمیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۴۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی بحث‌برانگیز سریال زیرخاکی با شیرازی‌ها

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 14 در یکی از سکانس‌های سریال زیرخاکیشوخی با شیرازی‌ها شده که به خصوص در میان شیرازی‌ها بحث برانگیز بوده است. این بخش را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • هشدارهای امام خمینی درباره روحانیون وابسته، مقدس‌نما و تحجرگرا
  • تاکید اورژانس بر انتقال مادران باردار و سالمندان از ۵ استان
  • عکس| تصویر جدید علی دایی و همسرش در کنار مریم شیرازی
  • شوخی بحث‌برانگیز سریال زیرخاکی با شیرازی‌ها
  • در نقد صحبت های مهدی هاشمی نسب؛ وقتی جای بدهکار و طلبکار عوض می‌شود!
  • توجه به خواسته‌های مردم مد نظر باشد
  • رئیسی: دولت بر حفظ و جذب استعدادهای کشور در حوزه اقتصاد دیجیتال تاکید دارد
  • ۶۵۲ هکتار از اراضی لرستان رفع تصرف شد؛ آزادی ۱۴۷زندانی بدهکار مالی
  • دولت در سال جدید به کاهش تورم و گرانی‌های افسارگسیخته توجه کند
  • رسانه موفق نگاه خاکستری به موضوعات دارد/تأثیر روابط دولتمردان با اهالی رسانه در رفع مشکلات