Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، مصطفی پناهنده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اقتصاد کشور به واسطه داشتن راه‌های خوب، شکوفا می‌شود، اظهار کرد: کامیون‌ها و تریلی‌ها باید با وزن مجاز بار، در جاده‌ها رفت و آمد کنند.

وی داشتن بار اضافی و خارج از میزان قانونی تعین شده را یکی از عوامل تخریب راه‌ها عنوان و تصریح کرد: به همین منظور این سازمان موظف است تا راه‌ها را به سیستم‌ها و فناوری هوشمند مجهز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با تأکید بر اهمیت نهادینه شدن فرهنگ ترافیکی در بین مردم به منظور کاهش آمار تصادفات جاده‌ای، افزود: نصب دوربین‌های ثبت تخلف سرعت، استفاده از آخرین فناوری‌ها در محورهای مواصلاتی و تأمین روشنایی مسیر پیرمیشان در دستور کار ما قرار دارد.

وی با بیان اینکه کل مسیر محور ملایر- توره 45 کیلومتر بوده که 15 کیلومتر آن نیازمند روکش آسفالت مجدد است، ادامه داد: در حال حاضر در سطح استان همدان با مشکل تأمین قیر و افزایش هزینه‌های جاری در این زمینه مواجه هستیم.

پناهنده با اشاره به اینکه به طور میانگین سالانه 100 میلیارد تومان هزینه حفظ و نگهداری راه‌های سطح استان همدان است، اظهار کرد: بیشترین آمار و علل تصادف در جاده‌های استان همدان واژگونی به علت سرعت غیرمجاز گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با تأکید بر اینکه مردم با با سرعت مطمئنه در جاده‌ها حرکت کنند تا آمار واژگونی تصادفات کاهش یابد، افزود: راه‌ها یکی از سرمایه‌های ملی محسوب شده و زیرساخت توسعه اقتصادی کشور هستند.

وی ضمن تقدیر از تعامل خبرنگاران با مجموعه راهداری شهرستان ملایر، عنوان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، یک مجموعه کاری، پویا و فعال است و نوع کار آن به صورت لحظه‌ای در فرآیند زندگی مردم تأثیر می‌گذارند.

پناهنده با اشاره به اینکه مردم به صورت لحظه‌ای از منافع و خدمات این اداره کل و ادارات تابعه بهره‌مند می‌شوند، گفت: در سطح استان همدان بیل مکانیکی نداشتیم که با پیگیری‌های صورت گرفته امروز معاون وزیر راه طی تماس تلفنی با بنده در زمینه تأمین بیل مکانیکی برای همدان قول مساعد داد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: پناهنده راهداری ملایر حمل و نقل فرهنگ ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۴۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک | پروژه های فعال راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی در هفته آخر فروردین ماه ۱۴۰۳

تین نیوز

پروژه های فعال راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی در هفته آخر فروردین ماه ۱۴۰۳

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ایمنی جاده جلفا به سیه رود با حذف پیچ های خطرناک تأمین می شود
  • اینفوگرافیک | پروژه های فعال راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی در هفته آخر فروردین ماه ۱۴۰۳
  • حذف پیچ‌های خطرناک محور جلفا به سیه‌رود
  • وجود ۴۱۵ پرونده در انجمن اتیسم همدان
  • حذف ۷ نقطه پر تصادف جاده‌ای استان بوشهر
  • حذف پیچ های خطرناک جاده جلفا به سیه‌رود
  • اجرای روکش آسفالت گرم و لکه گیری ۲۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان در سال گذشته
  • آغاز ۵۶ پروژه عمرانی در جاده‌های استان مرکزی
  • ◄ معادله نامتوازن برای رانندگان کامیون؛ افزایش 300 درصدی هزینه ها و عدم افزایش کرایه ها
  • هزینه نگهداری یک اوتیسمی در ماه چقدر است؟/ کلینیک‌های توانبخشی قصد تعطیلی این مراکز را دارند