Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های‎باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حسن سلیمانی عضو هیات امنای دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه گفت : مجموعه ابعاد کار دانشگاه علوم پزشکی در سه بعد آموزشی، خدمات درمانی و خدمات بهداشتی است که همه ابعاد در راستای نجات جان انسان هاست که این نشان از ظرافت، حساسیت و گستردگی کار این مجموعه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : از مجموعه مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از باب همراهی و هماهنگی با مجمع نمایندگان استان که با یگانگی رفتار و حرفه‌ای عمل کردن خود، شائبه رفتار سیاسی را از دانشگاه دور نمودند تشکر و قدردانی می‌کنم، این عمل در جهت اعتلای ساختار و امکان ارائه خدمات بیشتر به مردم صورت گرفت.

سلیمانی افزود : نتیجه این رفتار مدیریتی در ارزیابی عملکرد آموزشی دانشگاه در دو سال اخیر، این بود که دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بین هشت دانشگاه سرآمد کشور قرار گرفت که این افتخار بزرگی برای استان بود.

او افزود : کسب عناوین مختلف علمی از سوی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مسابقات و المپیاد‌های علمی را که موجب غرور و افتخار همه ما شده است تبریک می‌گویم و اینکه دانشگاه بر اساس سوابق سنواتی خود که یک دانشگاه باقدمت محسوب می‌شود با استفاده از تجارب علمی اساتید زبده و کارآمد و دانشجویان پر تلاش خود قدرت و توانایی علمی خود را در سطح کشور و حتی جهان به رخ بکشد، قابل تحسین است.

سلیمانی گفت : از دیگر کار‌های خوبی که در وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفته، عدالت در دسترسی آسان به خدمات بهداشتی و درمانی و همچنین توزیع عادلانه و متناسب نیروی انسانی متخصص و کارآمد، امکانات و تجهیزات پزشکی در کلیه شهرستان‌ها است که بسیار ارزشمند و قابل قبول است .

 

 

انتهای پیام/د

ظرافت، حساسیت و گستردگی مجموعه ابعاد کار دانشگاه علوم پزشکی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۵۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران از ارائه خدمات سلامت این مجموعه در نمایشگاه سلامت شهرداری خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل امینی هرندی ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: نمایشگاه سلامت محور شهرداری با شعار «حال خوب ساختنی است» با حضور ۸۰ غرفه در موضوعات جوانی جمعیت و خانواده، سالمندی، گروه‌های مختلف دارای معلولیت در قالب تشکل‌های مرتبط، شرکت‌های فعال در حوزه سلامت و نیز گروه‌های جهادی و خیران از عصر روز شنبه، یکم اردیبهشت‌ماه در بوستان لاله در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: ۸ خدمت سلامت سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران توسط کلنیک‌های «دندان‌پزشکی»، «آسم و آلرژی»، «درمان در منزل» (دم)، «زخم و لیزر» و «ارتقا سلامت» این مجموعه در نمایشگاه سلامت محور شهرداری ارائه می‌شود. این نمایشگاه تا روز جمعه، ۷ اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی افزود: خدمات سلامت توسط مجموعه درمانگاه‌های تخصصی و فوق‌تخصصی سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران (یارا) ارائه می‌شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران، امینی ادامه داد: همچنین گروه پژوهشی «سبک زندگی» سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران درخصوص پایش سلامت، اقدام به طراحی یک پرسش‌نامه الکترونیکی کرده و از شهروندان تهرانی خواسته است به منظور پایش وضعیت سلامت به سوال‌ها پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی
  • ۱۱ مادر باردار در سیل اخیر بلوچستان نجات یافتند
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می‌شود
  • ارائه عنوان بهترین مقاله در کنگره پزشکی هسته‌ای آمریکا به عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می شود
  • مردمی سازی سلامت در راستای اولویت بخشیدن به پیشگیری بر درمان است